جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سربازی که برای معافیت، به قلب پدرش شلیک کرد
    22 آذر 1395 - 8:34
    شناسه : 24700
    0

    فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان گفت: پسر جوانی در الیگودرز لرستان که برای رهایی از خدمت سربازی با اسلحه به پدرش شلیک کرده بود تا بتواند معافیت کفالت بگیرد، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش «بامردم»، فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان گفت: پسر جوانی در الیگودرز لرستان که برای رهایی از خدمت سربازی با اسلحه به پدرش […]

    پ
    پ

    3456

    فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان گفت: پسر جوانی در الیگودرز لرستان که برای رهایی از خدمت سربازی با اسلحه به پدرش شلیک کرده بود تا بتواند معافیت کفالت بگیرد، شناسایی و دستگیر شد.

    به گزارش «بامردم»، فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان گفت: پسر جوانی در الیگودرز لرستان که برای رهایی از خدمت سربازی با اسلحه به پدرش شلیک کرده بود تا بتواند معافیت کفالت بگیرد، شناسایی و دستگیر شد.

    به گزارش میزان، سرهنگ خدارحم ذلقی گفت: جوانی 20 ساله پس از چند ماه خدمت سربازی، در اقدامی غیر قابل باور تصمیم گرفت برای دریافت معافیت کفالت، پدر خود را با شلیک گلوله مصدوم کند.

    وی افزود: این حادثه جمعه‌شب اتفاق افتاد و پس از بررسی‌های پلیس، مشخص شد که پسر 20 ساله قصد مصدوم‌کردن پدر 60 ساله‌اش را داشته است.

    فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به انجام بازجویی از جوان 20 ساله خاطرنشان کرد: در بازجویی از این جوان، وی اعتراف کرد که هدفش از شلیک گلوله به سمت پدرش، مصدوم‌کردن وی بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.