پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 700 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در آستارا
    22 آذر 1395 - 8:38
    شناسه : 24704
    0

    رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از کشف 700 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد از یک خودروی یخچال دار در محور ارتباطی اردبیل-آستارا خبر داد. به گزارش «بامردم»، بهرام پور ضربگفت: این میزان فرآورده خام دامی شامل فیله منجمد گاو در یک خودروی یخچال دار حمل می شد و هنگام ورود به آستارا توسط عوامل انتظامی ایستگاه […]

    پ
    پ

    رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از کشف 700 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد از یک خودروی یخچال دار در محور ارتباطی اردبیل-آستارا خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، بهرام پور ضربگفت: این میزان فرآورده خام دامی شامل فیله منجمد گاو در یک خودروی یخچال دار حمل می شد و هنگام ورود به آستارا توسط عوامل انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه کشف و به شبکه دامپزشکی این شهرستان تحویل داده شد.
    وی با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر به مقام قضایی معرفی شد، افزود: این محموله غیرمجاز به ارزش 500 میلیون ریال برای استفاده در غذاخوری ها حمل می شد که با هوشیاری ماموران انتظامی توقیف شد.
    وی اضافه کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی در بازرسی های خود از مراکز تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی بر نحوه عرضه بهداشتی اینگونه محصولات نظارت دقیق دارند.
    پورضرب افزود: شهروندان در هنگام خرید گوشت قرمز به مهر بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنند.
    شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و دامداران این شهرستان 18 هزار راس گاو و گوساله و 16 هزار راس گوسفند و بز را به روش های سنتی و نیمه سنتی نگهداری می کنند.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.