شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طرح نظارتی ویژه شب چله در گیلان آغاز شد
    22 آذر 1395 - 12:00
    شناسه : 24706
    0

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز به کار طرح نظارتی ویژه شب چله در استان خبر داد . به گزارش «بامردم»، رضا قشلاقی افزود: با نزدیک شدن به شب چله و لزوم نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی ویژه این شب، طرح نظارتی ویژه با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف آغاز شد. وی اظهار […]

    پ
    پ

    شب یلدا - شب چله

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز به کار طرح نظارتی ویژه شب چله در استان خبر داد .

    به گزارش «بامردم»، رضا قشلاقی افزود: با نزدیک شدن به شب چله و لزوم نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی ویژه این شب، طرح نظارتی ویژه با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف آغاز شد.
    وی اظهار کرد: واحدهای هدف در این طرح؛ عرضه کنندگان آجیل و خشکبار ، میوه و سبزی ، شیرینی و ماهی می باشند .
    قشلاقی از شهروندان خواست ، گزارش های تخلف واحدهای عرضه را به شماره 33365548 اعلام کنند تا اقدام قانونی در راستای ان انجام شود.
    وی در ادامه از جریمه 388 میلیون ریالی راکب موتور قاچاق در رشت خبر داد و گفت: یکدستگاه موتورسیکلت 600 سی سی هوندا قاچاق در شهرستان رشت کشف و با حکم تعزیرات حکومتی به نفع دولت ضبط شد.
    وی ادامه داد: با رسیدگی به این پرونده در یکی از شعب تعزیرات استان ، تخلف مباشرت در قاچاق کالا محرز و حکم به ضبط موتور توقیفی به نفع دولت و پرداخت مبلغ 388 میلیون و 161 هزار و 874 ریال نیز در حق دولت صادر شد.
    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: همکاری مطلوب پلیس آگاهی و تعزیرات حکومتی عرصه بر قاچاقچیان کالا روز به روز بهتر می شود.
    وی ادامه داد: در بازرسی های انجام یافته از واحدهای عرضه کالا ،تعداد 41 دستگاه انواع گوشی همراه ، تبلت و لوازم جانبی کشف و ضبط و پرونده تخلف دو متهم جهت رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی به این مرجع ارسال شد.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.