چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمامی مدارس لاهیجان به وسایل گرمایشی ایمن مجهز هستند | نگرانی برای بارش برف و سرمای شدید منتفی است
    23 آذر 1395 - 8:25
    شناسه : 24752
    0

    رییس اداره آموزش و پرورش لاهیجان گفت: با مجهز شدن مدارس شهرستان به وسایل گرمایشی ایمن، هیچ نگرانی بابت سرمای شدید و یخبندان زمستانی وجود ندارد. به گزارش «بامردم»، محمد رحمتی روز دوشنبه افزود: قبل از شروع فصل سرما به منظور تامین گرمای مناسب و کافی در مدارس شهرستان ، کارگروه تعمیر و تجهیز در […]

    پ
    پ

    رییس اداره آموزش و پرورش لاهیجان گفت: با مجهز شدن مدارس شهرستان به وسایل گرمایشی ایمن، هیچ نگرانی بابت سرمای شدید و یخبندان زمستانی وجود ندارد.

    به گزارش «بامردم»، محمد رحمتی روز دوشنبه افزود: قبل از شروع فصل سرما به منظور تامین گرمای مناسب و کافی در مدارس شهرستان ، کارگروه تعمیر و تجهیز در قالب پروژه مهر در حوزه معاونت پشتیبانی این اداره تشکیل و کلیه تمهیدات و مقدمات لازم برای نگهداری، تعمیر و بهسازی وسایل گرمایشی مدارس فراهم شده است .
    وی افزود: اولیاء دانش آموزان و شهروندان لاهیجانی می دانند که با برخورداری مدارس این شهرستان از تجهیزات گرمایشی ایمن، نگرانی برای بارش برف و سرمای شدید منتفی است .
    وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای سیاست های جمع آوری بخاری های نفتی و ایمن سازی وسایل گرمایشی ،قبل از شروع سرما تمامی مدارس روستاهای دارای گاز این شهرستان با اولویت تعداد جمعیت دانش آموزی برای نصب تاسیسات گرمایشی نظیر شوفاژ و پکیج به اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان گیلان معرفی و اقدامات لازم نیز در این زمینه صورت گرفت تا در فصل سرما برای دانش آموزان مشکل وجود نداشته باشد.
    رحمتی با اشاره به اینکه تاکنون در تمامی مدارس این شهرستان از لحاظ تجهیزات گرمایشی ایمن سازی انجام شده است یادآورشد: فقط پنج مدرسه باقیمانده است که تا پایان سال جاری نسبت به ایمن سازی و تجهیز این چند مدرسه به تجهیزات گازسوز نیز اقدام خواهدشد.
    وی تصریح کرد:سیستم گرمایشی مدارس روستاهایی که جدیدا گازدار شده اند هم درحال تغییر از شوفاژهای سوخت فسیلی (نفت سوز و گازوئیل سوز) به نوع سوخت گازی هستند.
    رییس اداره آموزش و پرورش لاهیجان گفت:برای رفع خرابی های احتمالی سیستم های گرمایش مدارس و نگهداری آنها نیز قبلا پیش بینی های لازم صورت گرفته است .
    وی از کمک ها و همکاری های خیرین شهرستان ، اولیاء دانش آموزان ،دهیاری ها و شوراهای شهر و روستا در جهت کمک به تامین سوخت مدارس این شهرستان قدردانی کرد و نقش خیرین را در این زمینه قابل توجه دانست.
    وی افزود : با مدیران واحدهای آموزشی و انجمن های اولیا و مربیان برای عملیات برفروبی و جلوگیری از خطرات احتمالی در مواقع بارش برف سنگین هماهنگی و اقدامات لازم بعمل آمده است.
    شهرستان لاهیجان دارای ۱۶۴ مدرسه و حدود ۲۱ هزار دانش آموز است که سه هزار و ۹۳۷ نفر از این دانش آموزان در مدارس روستایی و بقیه در مدارس شهری مشغول به تحصیل هستند.
    شهرستان لاهیجان از جمله شهرستان هایی استان گیلان بشمار می رود که به عنوان شهرستان سبز بهره مند از گاز طبیعی معرفی شده است و تمامی ۱۸۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.