×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یکی از پرهیجان‌ترین و محبوب‌ترین ورزش‌ها در دنیا تنیس است که مسابقات جهانی زیادی در سرتاسر جهان در این رشته برگزار می‌شود. افراد زیادی به دلایل مختلف تمایل دارند یا به صورت حرفه‌ای یا در اوقات فراغت این ورزش را دنبال کنند و لذت ببرند.

اگر شما هم به تنیس علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید پیشرفت چشمگیری در آن داشته باشید، لازم است تجهیزات مورد نیاز را فراهم کنید. توپ تنیس، کفش، لباس و راکت را باید در دست داشته باشید تا بتوانید لذت این ورزش را بچشید. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با انواع راکت‌های بابولات آشنا کنیم تا در زمان خرید راکت تنیس انتخاب مناسبی در این مورد داشته باشید.

راکت بابولات

همه می‌دانیم که در هر زمینه شرکت‌های مختلفی در رقابت هستند و به دلیل همین رقابت روزبه‌روز محصولات جدیدی به بازار معرفی می‌شود. در زمینه راکت تنیس نیز همین مسئله وجود دارد که البته هیچ برندی به پای برند بابولات نمی‌رسد.

شرکت فرانسوی بابولات کار خود را از سال ۱۸۷۵ شروع کرد که در آن زمان تنها زه طبیعی تولید می‌کرد. این محصولات از جنس روده بودند که کیفیت بالای کار این کمپانی باعث پیشرفت شد تا این‌که در سال ۱۹۹۴ تغییراتی در اهداف کلی به وجود آمد.

از آن سال به بعد تولید تمام محصولات ورزش تنیس در دستور کار قرار گرفت. شاید برایتان جالب باشد که در ادغام راکت‌های تنیس با تکنولوژی الکترونیکی این برند در خط مقدم قرار داشت. در سال ۲۰۱۴ سنسورهایی در این محصولات قرار داده شد تا به‌راحتی ضربات بازیکنان را بتوان تحلیل کرد. Babolat Pop همان مچ‌بند الکترونیکی است که در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار به بازار معرفی شد.

انواع راکت تنیس بابولات

با توجه به این‌که Babolat یک برند قدیمی، باتجربه و باسابقه است، تنوع محصول بسیار بالایی دارد تا هر ورزشکاری بتواند از محصولات این برند استفاده کند. هر محصول ویژگی‌های خاص خود را دارد که هر کس می‌تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود راکتی را انتخاب کرده و از بازی با آن لذت ببرد.

برای آماتورها محصولاتی در نظر گرفته شده تا چندان هزینه‌ای در همان ابتدا پرداخت نکنند؛ اما حرفه‌ای نیز اکثرا این برند را انتخاب کرده‌اند. به عنوان مثال رافائل نادال مشهور با ۱۶ عنوان گرند اسلم در اکثر بازی‌های خود از راکت بابولات مدل Pure Aero استفاده می‌کند.

تنیس بازان مشهوری مانند جک سلک، دومینیک تیم، گاربینیه موگوروسا، جو ویلفرید سونگا و … نیز از این محصولات بهره می‌برند تا بازی بهتری ارائه دهند. در ادامه به چند مدل مختلف راکت تنیس بابولات اشاره می‌کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش یابد.

راکت تنیس بابولات Pure Aero

راکت تنیس بابولات سری Pure Aero 2023

به عقیده بسیاری از تنیس‌بازان این راکت بهترین انتخاب برای بازی است، چراکه ویژگی‌های خاصی دارد. گرافیت و آلومینیوم ترکیبات سازنده این محصول ناب هستند و به همین دلیل راکتی سبک و بادوام در دستان شما قرار می‌گیرد.

اگر این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید می‌دانید که باید جنس گرافیت را انتخاب کنید تا در کنترل ضربات دچار مشکل نشوید. اندازه صفحه هر کدام ۱۰۰ اینچ مربع است و طول راکت ۲۷ اینچ که کاملا ایده‌آل طراحی شده‌اند.

الگوی زهکشی این محصول ۱۶ اصلی در ۱۹ فرعی است و وزن ۳۰۰ گرمی آن باعث می‌شود تا بازیکن با قدرت و راحتی بیشتری به توپ ضربه بزند. این راکت تنیس در دو رنگ مشکی و زرد تولید شده که می‌توان از فروشگاه‌های معتبری آن را تهیه کرد. بازیکنانی همچون فلیکس اوژه‌الیاسیم و کارلوس آلکاراس از این سری دائما استفاده می‌کنند.

راکت تنیس بابولات Pure Drive

سری Pure Drive VS

هدف اصلی این سری از راکت‌ها طراحی محصولی با وزن کمتر است که به‌خوبی به این مسئله پرداخته‌اند. وزن چرخشی ۳۱۶ و وزن ۲۸۵ بدون وزن تخلیه باعث شده تا این محصول برای تنیس‌بازان نیمه حرفه‌ای یک انتخاب ایده‌آل باشد.

تیم بابولات در ساخت این سری از راکت‌ها از فناوری Cortex استفاده کرده تا بازیکن در هنگام ضربه حس متفاوتی داشته باشد. سایز صفحه ۹۸ اینچ مربع و طول محصول ۲۷ اینچ است و الگوی محصول ۱۶*۱۹ در نظر گرفته شده تا بازیکن تعادل کاملی بر ضربات داشته باشد.

راکت تنیس بابولات Pure Drive Wimbeldon

سری PURE DRIVE Wimbledon

یکی دیگر از انواع راکت تنیس برند بابولات این مدل است که ویژگی‌های به‌خصوصی دارد. در این محصول از دو فناوری Cortex و FSI استفاده شده تا بهترین عملکرد را از راکت بتوان انتظار داشت. طرح گرند اسلم Wimbledon باعث شده تا بسیاری از افراد این محصول را برای خود انتخاب کنند؛ همیشه طراحی ظاهری یک پارامتر مهم در تولید محصولات است.

کنترل قدرت و دقت در ضربات با این راکت فوق‌العاده ممکن است و هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به الگوی زهکشی ۱۶*۱۷، وزن ۳۰۰ گرم و سایز گریپ ۳ اشاره کرد. فابیو فونینی اغلب از این محصول در مسابقات استفاده می‌کند.

سری Pure Drive Team

افرادی که به ورزش تنیس علاقه‌مند هستند گزینه‌های مختلفی برای انتخاب راکت دارند. راکت بابولات Pure Drive Team یکی دیگر از بهترین محصولات این برند نامی است که در آن از تکنولوژی WOOFER استفاده شده است. به کمک این فناوری بازیکن می‌تواند تعادل بالایی در هنگام ضربه داشته باشد و عناصر دقت و قدرت را به بهترین نحو ممکن اجرا کند.

مدل کالیبر ۱۶*۱۹، صفحه ۱۰۰ اینچ مربعی، مشخصات فنی فوق‌العاده، طراحی بسیار زیبا و بی‌نظیر و … باعث شده تا این راکت تنیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشد که می‌خواهند در این ورزش پیشرفت کنند. شما برای خرید این محصولات لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

خرید راکت تنیس

برای اینکه همیشه محصولی اصل و اورجینال را در دستان خود داشته باشید باید خرید خود را از مجموعه‌های معتبر در سطح کشور انجام دهید. مجموعه تنیس۳۶۰ با سالها سابقه در این زمینه می‌توانید به شما کمک کند تا شما بهترین تجهیزات را برای خودتان تهیه کنید.

از ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به عرضه جدیدترین محصولات و با بهترین قیمت اشاره کرد. با مراجعه به سایت می‌توانید تنوع بالای محصولات را در این زمینه ببینید و با توجه به سبک و سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و با مسئولین مشورت کنید.

جمع بندی

این روزها افراد زیادی در سراسر دنیا به تنیس علاقه‌مند شده‌اند و می‌خواهند تنی سالم و ورزیده با این ورزش داشته باشند. زدن ضربات عالی در این ورزش لذت منحصربه‌فردی دارد که تنها کسانی که تجربه دارند می‌دانند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با انواع راکت تنیس بابولات آشنا کنیم تا در هنگام خرید دید وسیعی داشته باشید.

برای خرید لوازم تنیس می‌توانید به سایت تنیس ۳۶۰ مراجعه کنید و از محصولات اورجینال و باکیفیت این مجموعه برای خود تهیه نمایید. بهترین قیمت‌ها را در این فروشگاه تجربه خواهید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.