جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده تبلیغاتی از حادثه ریزش دیوار ورزشگاه تختی لاهیجان، اقدامی ناجوانمردانه بود
    23 آذر 1395 - 12:04
    شناسه : 24765
    0

    ابراهیم مهربان در جلسه شورای شهر با ابراز تأسف از حادثه دلخراش ریزش دیوار ورزشگاه تختی و عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم، افزودند : جنبه تلخ این حادثه فوت این عزیز بوده ولی جنبه زشت این حادثه استفاده سیاسی و تبلیغاتی برخی افراد و بصورت آگاهانه بویژه در فضاهای مجازی بود . وی افزود: […]

    پ
    پ

    ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهرلاهیجان

    ابراهیم مهربان در جلسه شورای شهر با ابراز تأسف از حادثه دلخراش ریزش دیوار ورزشگاه تختی و عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم، افزودند : جنبه تلخ این حادثه فوت این عزیز بوده ولی جنبه زشت این حادثه استفاده سیاسی و تبلیغاتی برخی افراد و بصورت آگاهانه بویژه در فضاهای مجازی بود .

    وی افزود: هرچند این موضوع از طریق حقوقی در جریان رسیدگی می باشد ولی استفاده تبلیغاتی از این موضوع توسط برخی افراد اقدامی بسیار ناجوانمردانه بود .

    ابراهیم مهربان با قدردانی از طرح های عمرانی شهرداری که در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجراست، اظهار داشتند : بسیاری از شهروندان در جریان این امور نمی باشند و ما وظیفه داریم شهروندان را از تلاشها و اقداماتی که شهرداری و نمایندگان مردم در شورا انجام داده اند، مطلع نمائیم .

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به فراهم نمودن میادین عرضه میوه و تره بار و گوشت و مرغ توسط شهرداریهای سراسر کشور،خواستار بررسی کارشناسی در این زمینه و ایجاد مکانی مناسب در سطح شهر بمنظور رفاه حال شهروندان به گونه ای که کاسبان شهر هم از این موضوع متضرر نشوند، شد.
    وی در ادامه خواستار پیگیری و تسریع پروژه اصلاح میدان بصیرت و پروژه حقوقی جزیره شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.