پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باران شدید در ۲۱ استان کشور خواهد بارید
    21 فروردین 1402 - 10:36
    شناسه : 247757
    0

    باران شدید در ۲۱ استان کشور در راه است

    پ
    پ

    بارش باران - باران شدید در 21 استان کشور خواهد بارید - باران

    رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، که در نقاط مستعد تگرگ و در برخی نقاط همراه با گردوخاک است، غرب کشور را در بر می‌گیرد.

    این شرایط روز «چهارشنبه» آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، نیمه جنوبی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، غرب زنجان و روز «پنج‌شنبه» زنجان، قزوین، نیمه جنوبی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، غرب مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال استانهای تهران و البرز را در بر می‌گیرد.

    آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت بویژه چادرهای مسافرتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی از جمله مخاطرات این سامانه است.

    هواشناسی به عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه های موقت بویژه چادرهای مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، استحکام سازه های گلخانه ها و دامداری ها توصیه کرده است.

    منبع: دنیای اقتصاد

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.