شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاکتوس هدیه دادن نشانه چیست؟
    22 فروردین 1402 - 15:11
    شناسه : 248170
    0

    کاکتوس هدیه دادن نشانه چیست؟

    پ
    پ

    کاکتوس هدیه دادن نشانه چیست؟

    کاکتوس ها دارای انواع مختلفی از شکل، رنگ و اندازه هستند، که  عموما دارای ساقه های علفی یا چوبی ضخیم و حاوی کلروفیل می باشند. زیبایی کاکتوس ها غیر قابل وصف است و به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد را به خودشان اختصاص داده اند.

    امروزه انواع پک های کاکتوس زینتی، گیان آپارتمانی و … در بسیاری از جشن ها، مهمونی ها، مناسبت ها و … به عنوان هدیه و یا همان گیفت مورد استفاده قرار می گیرد.دلیل استفاده از کاکتوس ها به عنوان هدیه این است که، کاکتوس ها علاوه بر زیبایی و ماندگاری بالایی که دارند نسبت به هر محصول و کالایی مقرون به صرفه تر هستند.

    آنچه که در این مقاله می خوانیم:

    • هدیه دادن کاکتوس به چه معناست؟
    • مزایای هدیه دادن کاکتوس
    • معرفی پک های خاص مناسب برای هدیه

    هدیه دادن کاکتوس به چه معناست؟

    اکثر افراد دوست دارند در جشن ها به عنوان یک یادگاری ماندگار به دوستان و عزیزان خود، از هدایای زیبا همراه با قیمت مناسب و همچنین با دوام استفاده کنند.کاکتوس ها این امکان را ایجاد کرده اند تا با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در هدایای ماندگار خود داشته باشید.

    فرهنگ های بومی آمریکا معتقدند که کاکتوس نشان دهنده گرما، محافظت و عشق مادرانه است. از آنجا که گیاهان کاکتوس می توانند در شرایط سخت زنده بمانند، آنها به نمادی از عشق مادر و بی قید و شرط تبدیل شده اند. افرادی که می خواهند علاقه قلبی و ماندگار خود نسبت به نزدیکان و دوستان خود را به نحوی نشان دهند، از دادن هدیه هایی نظیر کاکتوس استفاده می کنند. این هدیه نشان دهنده علاقه و عشق ماندگار بین افراد در هر شرایط سخت و دشوار است.

    حال برای اینکه بتوانید بهترین کاکتوس ها را برای هدیه دادن انتخاب کنید، پک هایی را در نظر گرفته ایم که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

    مزایای هدیه دادن کاکتوس

    قبل از معرفی پک های هدیه کاکتوس بهتر است به بررسی مزایای آن بپردازیم. استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی (مانند خرید گیفت تبلیغاتی کاکتوس) روشی هوشمندانه برای ثبت شدن در ذهن افراد است.

    با این روش شما در ذهن مشتری هایی که شما را نمی‌شناسند ثبت می‌شوید و رضایت آن ها را جلب می‌کنید. با گیفت های تبلیغاتی لوگو و برند خود و طبعا کسب و کار خود را در ذهن آدم ها ثبت خواهید کرد. هدایایی مانند خودکار، پیکسل های تبلیغاتی، تیشرت و ماگ ها، ست رومیزی، گلدان تبلیغاتی و … از رایج ترین روش های تبلیغی هستند که با توجه به بودجه ای که دارید می‌توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید و نام خود را در ذهن مخاطبان خود حک کنید.

    علاوه بر رونق کسب و کار، شما عزیزان می توانید از کاکتوس به عنوان گیفت در در جشن ها، مناسب ها و …  استفاده کنید، و به دوستان و آشنایان خود یک هدیه ماندگار و بادوام دهید.

    از مزیت ها دیگر هدیه دادن کاکتوس به افراد دوام و ماندگاری بالای آنها است. نگهداری ساکولنت و کاکتوس ها بسیار آسان است. مهمترین ویژگی خاک کاکتوس و ساکولنت ها سبک بودن، وجود خلل و زهکشی آن می‌باشد.زهکشی خاک به این دلیل است که هنگام آبیاری کاکتوس، آب اضافی از گلدان خارج شود و ریشه گیاه دچار آسیب پوسیدگی نگردد.

    کود مورد استفاده برای تقویت کاکتوس‌ ها باید دارای ازت کمتر و ﭘتاسیم بیشتر باشد. نیاز آبی ساکولنت ها در مقایسه با دیگر گیاهان کمتر بوده و با توجه به تغییر می‌یابد. هر چه هوا آفتابی‌تر و رطوبت کمتر باشد، نیاز آبی این گیاهان بیشتر می‌شود. به تاخیر افتادن زمان آبیاری دشواری چندانی برای گیاه ﭘدید نمی‌آورد.

    ساکولنت ها در دسته گیاهان نور ﭘسند محسوب می‌شوند. این گیاهان برای رشد و گل دهی به آفتاب فراوان احتیاج دارند. اگر محیطی که می‌خواهید گیاهان را در آن نگهداری کنید نور کمی دارد، کاکتوس ها را جایگزین ساکولنت ها نمائید. اما اگر محیط مد نظرتان پنجره ای آفتاب گیر دارد، ساکولنت ها انتخاب مناسبی هستند.

    معرفی پک های خاص مناسب برای هدیه

    در ادامه این مطلب به بررسی 5 پک کاکتوس مناسب برای هدیه همراه با تصاویر آنها می پردازیم:

    1- پک دیش گاردن ساکولنت 9 عددی

    یکی از زیبا ترین و خاص ترین پک های کاکتوس مناسب برای هدایا در جشن ها و مناسبت ها پک دیش گاردن ساکولنت 9 عددی می باشد. این پک به دلیل وجود کاکتوس های رنگارنگ و همچنین سایز مناسب بسیار مورد استقبال افراد برای هدیه دادن قرار می گیرد. وجود برگ های رنگی در این پک باعث خاص تر دیده شدن این پک می شود. با تهیه پک دیش گاردن می توانید در مهمانی ها به عنوان گیفت، هدیه و … به دوستان و نزدیکان خود کاکتوس دهید. از مزیت بارز این پک می توان به نداشتن تیغ در آن اشاره کرد که شما عزیزان با خیالی آسوده به کودکان و دیگر افراد این کاکتوس ها را هدیه دهید. پک دیش گاردن ساکولنت شامل 9 گلدان دیش گاردن ساکولنت (ساکولنت های رنگی و ممتاز) در گلدان های پلاستیکی سایز 10 می باشد.نگهداری این گیاهان بسیار ساده بوده و در آپارتمان ها با شرایط مطلوب به خوبی رشد می کنند.

    2- پک ساکولنت ممتاز گلدان رنگی 25 عددی

    اگر قصد دارید در جشن ها و مهمانی های خود به افراد بسیار زیادی هدیه دهید و نگران هزینه بر بودن هدایای انتخابی خود هستید، می توانید از پک ساکولنت ممتاز گلدان رنگی 25 عددی استفاده کنید. این پک با توجه به زیبایی چشمگیرش تعداد بالایی نیز دارد، و می توانید به تعداد افراد زیادی این گیاهان را هدیه دهید.

    به عنوان مثال در جشن های عروسی به عنوان گیفت می توان از این پک خاص استفاده کرد. با تهیه چند پک ساکولنت ممتاز گلدان رنگی می توانید به تمامی دوستان و آشنایان خود در مهمانی ها و جشن های خود هدیه دهید.

    این پک شامل 25 گلدان ساکولنت با کیفیت و پرریشه در گلدان های گرد رنگی پلاستیکی سایز 6 می باشد. از مزیت های اصلی این پک وجود ریشه های قوی و با دوام بودن است که می تواند در شرایط معمولی تا چندین سال عمر کنند.

    images 1681138834 643424923f10f - کاکتوس هدیه دادن نشانه چیست؟ - پک عمده کاکتوس

    3- پک هدیه دیش گاردن 12 عددی گلدان سرامیکی

    از دیگر پک های زیبا که برای هدیه دادن می توانید مورد استفاده قرار دهید، پک هدیه دیش گاردن 12 عددی است. این پک به دلیل داشتن شکل همسان گیاهان در گلدان با یکدیگر، گزینه مناسبی برای هدیه دادن می باشد.

    این پک شامل 12 گلدان دیش گاردن ساکولنت در گلدان های سرامیکی رنگی سایز 8 است. لازم به ذکر است که گلدان سرامیکی این پک ، مورد پسند اکثر افراد قرار گرفته است.

    چرا که برای هدیه دادن در مناسبت های رسمی تر بسیار مناسب و کاربردی است. به عنوان مثال از این پک می توانید در هدیه دادن به همکاران خود در مناسبت های مختلف استفاده کنید. دوام و ماندگاری این پک بسیار زیاد است و گلدان ها طوری طراحی شده اند که بتوانید به راحتی آن ها را آبیاری کنید و آب اضافه از آنها خارج شوند.

    پک هدیه دیش گاردن یک گزینه بسیار مناسب برای هدیه دادن به کسانی است که آنها را نمی شناسید و می خواهید با حک کردن لوگو و برند خودتان بر روی گلدان های سرامیکی آن باعث دیده شدن و فروش بهتر شوید.

    images 1681138851 643424a33f161 - کاکتوس هدیه دادن نشانه چیست؟ - پک عمده کاکتوس

    4- پک میکس کاکتوس بذری و ساکولنت (گلدان 8) 16 عددی

    از دیگر کاکتوس های مناسب برای هدیه دادن می توان به پک میکس کاکتوس بذری و ساکولنت 16 عددی اشاره کنیم. بسیاری از افراد خواهان کاکتوس های متنوع با سایز مناسب هستند. از طرفی می خواهند تعداد بالایی از کاکتوس ها را برای هدیه دادن، داشته باشند.

    برای داشتن همه این ویژگی ها کافیست پک میکس کاکتوس بذری و ساکولنت 16 عددی را تهیه کنید، تا به افراد مختلف کاکتوس های مختلف هدیه دهید. این پک شامل 16 عدد کاکتوس های بذری و ساکولنت های مختلف در گلدان سایز 8 می باشد. این پک آبیاری بسیار کمی نیاز دارد که شاید از مزایای آن به شمار بیاید.

    اگر می خواهید به افرادی که در محیط کاری خود قصد نگهداری این کاکتوس ها را دارند، هدیه دهید بهتر است کاکتوس های آنها را انتخاب کنید. چرا که نیاز کمتری به نور مستقیم و آبیاری دارند. و مابقی گیاهان این پک را می توانید به افراد مختلف هدیه دهید.

    5- پک کاکتوس و ساکولنت گلدان رنگی 25 عددی

    پک کاکتوس و ساکولنت گلدان رنگی 25 عددی از آن دسته از پک هایی است که دارای تنوع بسیار زیادی در گیاهان خود می باشد. اگر میخواهید در دادن هدایا به دوستان و آشنایان خود تفاوت ایجاد کنید، داشتن این پک زیبا گزینه بسیار خوبی می باشد.

    لازم به ذکر است که تعداد بالا و سایز مناسب گلدان های پک کاکتوس و ساکولنت از مزایای این پک به شمار می آید. این پک شامل 25 گلدان کاکتوس تیغدار و ساکولنت کیفیت ممتاز متنوع در گلدان های گرد رنگی پلاستیکی سایز 6 می باشد.

    اگر این پک گزینه انتخابی شما برای هدیه دادن است، می توانید گیاه های بدون تیغ این پک را به افراد کوچک تر و گیاهان تیغ دار را به افراد بزرگسال در مناسبت ها و مهمانی های خود هدیه دهید.

    images 1681138860 643424ac482bc - کاکتوس هدیه دادن نشانه چیست؟ - پک عمده کاکتوس

    در این مقاله پک های زیبا و پرطرفدار کاکتوس که نماد عشق و علاقه در شرایط سخت و دشوار است را معرفی کردیم. بسیاری از افراد به دنبال تهیه و خرید پک های کاکتوس ارزان هستند. اما کجا می شود این پک ها را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ اگر محل خرید این پک ها از محل زندگی بسیاری از افراد دور باشد چگونه می شود اقدام به خرید کرد؟ اگر تعداد پک های انتخابی با وسیله نقلیه شخصی قابل جا به جایی نبود باید چه کرد؟

    راه حل و پاسخ تمامی این سوالات در فروشگاه اینترنتی کاکتی استور می باشد. کاکتی استور با حذف واسطه‌ های غیر‌ ضروری فاصله بین گلخانه داران و پرورش دهندگان کاکتوس و ساکولنت را تا خریداران این گیاهان زیبا کوتاه نموده است. بدین ترتیب هم خریداران گیاه با کیفیت‌ تری خواهند داشت و هم منجر به افزایش درآمد باغبانان و گلخانه‌ داران ایرانی خواهد شد.

    کاکتی استور برای کاهش هزینه خریداران کاکتوس و ساکولنت ارسال باربری نیز دارد تا هم در هزینه صرفه جویی شود و همچنین تمامی افراد در سراسر کشور ایران بدون دغدغه فاصله مسافتی بتوانند گیاهان خود را درب منزل تحویل بگیرند.

    بسیاری از گونه‌های کاکتوس و ساکولنت به علت شرایط آب و هوایی متفاوت، در اقصی نقاط کشورمان وجود ندارد؛ کاکتی استور تمامی گونه‌ها را در وب‌سایت خود جمع آوری کرده و شرایط ارسال این گیاهان را برای تمام کشور فراهم نموده است. بنابراین امکان خرید تمامی گونه های کاکتوس و ساکولنت برای تمام کشور امکان پذیر شده است.

    آنچه کاکتی استور را متمایز می‌نماید:

    • گستره ی متنوع محصولات
    • خریدی ارزان و مقرون به صرفه
    • همگام با دانشنامه ی جامع آنلاین کاکتوس
    • بستری مناسب برای اشتغال زایی خرده فروشان
    • پشتیبانی آنلاین جهت راهنمایی خرید و تحویل سفارش
    • ارسال محصولات از طریق روش‌های ویژه حمل و نقل گیاهان به سراسر کشور

    وب سایت : Cactistore.ir

    021-91030980

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.