جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویرایش موزیک با Moises همرا با پلیر Resso Mod Apk
    22 فروردین 1402 - 15:23
    شناسه : 248198
    0

    توسط برنامه Moises ، آواز و سازها را از هر آهنگ جدا یا حذف کنید. گاهی اوقات، ذهن خلاق افراد آن‌ها را تحریک می‌کند که آهنگی که شنیده‌اند را خودشان اجرا کنند یا به ایده‌های دیگری برای ساخت کلیپ فکر کنند. در چنین شرایطی، نیاز است که بتوانیم صدای خواننده را از روی آهنگ مورد نظرمان حذف کنیم.

    پ
    پ

    معرفی برنامه Moises Mod Apk

    در گذشته، حذف صدای خواننده کاری بسیار پیچیده و تخصصی بود، اما با وجود اپلیکیشن اندرویدی moises که یک حذف کننده صدا (vocal remover) است، این کار به راحتی قابل انجام است و می‌توانیم به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانیم. برای حذف صدای خواننده از روی یک آهنگ، پس از دانلود و نصب Moises Mod Apk وارد برنامه شوید، سپس با انتخاب یکی از روش‌های ورودی مانند ورود با حساب گوگل، فیسبوک یا توییتر، فایل موسیقی مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه جداسازی صدای خواننده ضربه بزنید و در نهایت، موسیقی بی کلام ایجاد شده را ذخیره کنید.

    word image 248198 1 - ویرایش موزیک با Moises همرا با پلیر Resso Mod Apk -

    ویژگی های حرفه ای برنامه Moises

    جداسازی صوتی AI: آواز، درام، گیتار، باس، پیانو، زه و سایر سازها را به راحتی در هر آهنگی جدا کنید.

    مترونوم هوشمند: آهنگ های کلیکی را فورا ایجاد کنید که با هر آهنگی همگام هستند. زیربخش های آهنگ کلیک را تنظیم کنید.

    تشخیص آکورد: همراه با آکوردهای همگام سازی شده به صورت خودکار پخش کنید.

    تغییر سرعت صدا: با 1 کلیک سرعت را کم یا افزایش دهید. برنامه Moises به طور خودکار BPM را شناسایی و نمایش می دهد.

    معرفی پلیر قدرتمند Resso Mod Apk

    با برنامه Resso می توانید قطعات موسیقی با کیفیت بالا را در دستگاه های تلفن همراه خود پخش کنید و از آن لذت ببرید. به سادگی هدفون خود را درون گوشتان قرار دهید یا از طریق اسپیکرهای خود به آهنگ های مورد علاقه تان با کیفیت بالا گوش فرا دهید. مجموع و آرشیو عظیم موزیک در Resso Premium Apk مطمئناً شما را راضی خواهد کرد. از طرفی میتوانید برای هر موسیقی دلخواه نظر و دیدگاه خودتان را بنویسید و با کاربران دیگر درباره آن موزیک صحبت کنید. برنامه Resso Mod Apk امکان شخصی سازی زیادی را برای شما فراهم میکند و امکان این را دارید بر اساس حال و احوال فعلی خودتون لیست آهنگ شاد یا غمگین را پخش کنید. تمامی ژانرها و سبک های موسیقی در این برنامه در دسترس کاربران قرار دارد.

    word image 248198 2 - ویرایش موزیک با Moises همرا با پلیر Resso Mod Apk -

    در کنار برنامه معروف Spotify، کاربران اندروید می توانند از کار با برنامه Resso، لذت گوش دادن موسیقی را تجربه کنند. البته باید توجه داشته باشید که نسخه های رایگان برخی قابلیت های برنامه را محدود کرده است و برای استفاده کامل از ویژگی هیا برنامه باید نسخه Mod Apk برنامه مورد نظر را نصب کنید برای این کاتر پس از وارد شدن به سایت ذکر شده بر روی دکمه Mod Apk Download کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.