شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با برهم زنندگان سخنرانی‌ها در گیلان مقابله شد | احتمال افزایش چند واحد اجتماعی و جغرافیایی استان
    24 آذر 1395 - 19:12
    شناسه : 24820
    0

    مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه عده‌ای در جهت تعطیل کردن فعالیت‌های سیاسی و سخنرانی‌ها اقدام می‌کردند، گفت: در این استان به شدت با این قبیل جریان‌ها مقابله شد. به گزارش «بامردم»، علی اکبر پوراوزان، با بیان اینکه در گیلان ۴۳ تشکل سیاسی  پروانه رسمی فعایت دارند، گفت:برای ۲۳ تشکل و حزب […]

    پ
    پ

    مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه عده‌ای در جهت تعطیل کردن فعالیت‌های سیاسی و سخنرانی‌ها اقدام می‌کردند، گفت: در این استان به شدت با این قبیل جریان‌ها مقابله شد.

    به گزارش «بامردم»، علی اکبر پوراوزان، با بیان اینکه در گیلان ۴۳ تشکل سیاسی  پروانه رسمی فعایت دارند، گفت:برای ۲۳ تشکل و حزب در دولت تدبیر و امید پروانه فعالیت صادر شده است.

    وی با بیان اینکه به همین میزان در استان تشکل غیر پروانه‌دار فعالیت می کنند، بیان داشت: از همه این تشکل‌ها دعوت می‌کنیم که  نسبت به اخذ پروانه و فعالیت قانونی اقدام کنند.

    وی در خصوص آزادی فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی در گیلان بیان داشت: مدیران استان به شدت پیگیر هستند که آنچه که فعالیت سیاسی تشکل‌ها ناامیده می‌شود با فضای باز همراه باشد و به مشکل برنخورد.

    پوراوزان افزود:اما متأسفانه عده‌ای به تعطیل کردن فعالیت‌های سیاسی و سخنرانی‌های تشکل‌ها در این استان مبادرت می‌ورزند.

    وی با تصریح بر اینکه خوشبختانه حرکت های مؤثری در این خصوص انجام و به شدت با این جریان ها مقابله شد، افزود: نشان‌دادیم که در این استان همه می‌توانند فعالیت‌کنند همانطور که امروز اصولگرایان ،اصلاح طلبان و حامیان دولت هرکدام سخنرانی‌های خودشان را دارند و از این رو خدارا شاکریم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

    مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان در خصوص تصمیمات برای ایجاد شهر و یا بخش جدید در این استان اظهار کرد: مباحثی در رابطه با شهرهای جدید از قبل پیشنهاد شده ولی در هیات دولت در حال بررسی است.

    پوراوزان با بیان اینکه چون تصمیم گیری در خصوص تقسیمات کشوری نیاز به مجوز هیات دولت دارد گفت:اگر این مجوزها گرفته شود امکان دارد که چند واحد اجتماعی و جغرافیایی به استان اضافه شود.

    وی با بیان اینکه حوزه کار دولت تدبیر و امید در مباحث سیاسی و میدان داری ها با دولت گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: دولت یازدهم توسعه سیاسی را با وجود اینکه اساس کارش نبوده در حد مطلوب و به عنوان یک اصل به سر منزل مقصود برساند.

    مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان درخصوص پیگیری وضعیت صنوف کارگری بیان داشت: بخش اساسی مشکلات کارگری و مباحث کار و اشتغال در سطح استان مربوط به کارخانه‌های راکد و فعال کردن آنهاست.

    وی افزود:در این راستا کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار در سطح تشکیل و اقدامات مؤثری در زمینه فعال کردن بسیاری از شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی انجام شد.

    پوراوزان با تصریح بر اینکه تاکنون بالغ بر ۴۰ درصد کارخانجات راکد گیلان فعالیت خود را از سر گرفته اند اظهار کرد:اشتغال  در گیلان حرکت رو به رشدی  دارد.

    وی افزود:بر اساس آمار و ارقام موجود استان گیلان جزو استان‌های برتر کشور در زمینه بهبود فضای کسب و کار و اشتغال‌زایی است.


    منبع: ایلنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.