شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسلحه شکاری جان کودک ۶ ساله را در لیالستان گرفت
    25 آذر 1395 - 20:35
    شناسه : 24835
    0

    شوخی دو برادر شش و هشت ساله با تفنگ شکاری پدر در لیالستان منجر به جانباختن کودک کوچک خانواده شد. به گزارش «بامردم»، دقایقی قبل یک منبع آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار «لاهیجان» گفت: شوخی دو برادر 8 و شش ساله با تفنگ شکاری و مسلح پدر، منجر به جانباختن پسر کوچک خانواده […]

    پ
    پ

    شوخی دو برادر شش و هشت ساله با تفنگ شکاری پدر در لیالستان منجر به جانباختن کودک کوچک خانواده شد.

    به گزارش «بامردم»، دقایقی قبل یک منبع آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار «لاهیجان» گفت: شوخی دو برادر 8 و شش ساله با تفنگ شکاری و مسلح پدر، منجر به جانباختن پسر کوچک خانواده در روستای لیالستان شد.
    این منبع آگاه و حاضر در صحنه با بیان اینکه جمعیت زیاد و تعدادی از مسئولین شهرستانی هم اکنون در صحنه حضور دارند گفت: این حادثه دردناک حوالی ساعت ۱۷ امروز و در روستای لیالستان روی داد.
    وی بابیان اینکه سلاح شکاری پدر خانواده، که مسلح و آماده برای شکار بود به دست دو پسر خردسال خانواده می افتد و گویا پسر بزرگتر به دور از چشم پدر به شوخی سرتفنگ را به سمت صورت برادرخردسال می گیرد و شلیک می کند افزود: به دلیل فاصله بسیار کم کودک با سر لوله تفنگ، صورت وی متلاشی می شود و شدت جراحت وارده  به حدی که مجروح در دم جان باخت. ▫️
    وی افزود: جنازه پسر شش ساله هنوز منتقل نشده و نیروهای پلیس، اورژانس و برخی از مسئولین و تعداد زیادی از اهالی در محل حضور دارند.

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (5)

    سرهنگ محمود قاسمی در همین رابطه در گفت و گو با «بامردم» ضمن ابراز تسلیت از بروز این حادثه، گفت: متاسفانه عصر امروز به دلیل بی احتیاطی پدر یک خانواده در نگهداری اسلحه شکاری پر، پسر 9 ساله خانواده برادر 6 ساله خود را با این اسلحه کشت.

    فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه نگهداری هرگونه اسلحه بدون مجوز ممنوع است و این اسلحه ها جمع آوری و با صاحبان آن ها برخورد می شود، گفت: کسانی که مجوز نیز دارند می بایست اسلحه خود را از دسترس کودکان و خانواده دور نگه داشته و همچنین موارد ایمنی را رعایت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.