جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیدار نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با نعمت قلیزاده مدافع حرم در شهر رانکوه
    12 فروردین 1395 - 20:46
    شناسه : 2485
    1

    اختصاصی/ نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با نعمت قلیزاده مدافع حرم در شهر رانکوه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد مهدی رهبری املشی در این دیدار اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که شیردلان و جوانان جمهوری اسلامی با همه ارادتی که به اهل بیت (ع) دارند در جبهه‌های […]

    پ
    پ

    rahbari-amlashi

    اختصاصی/ نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با نعمت قلیزاده مدافع حرم در شهر رانکوه دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد مهدی رهبری املشی در این دیدار اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که شیردلان و جوانان جمهوری اسلامی با همه ارادتی که به اهل بیت (ع) دارند در جبهه‌های مقاومت اسلامی دفاع می‌کنند.
    وی با بیان این نکته که گروه تروریستی داعش و النصره، انسان‌های خبیثی هستند که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند ادامه داد: وجود با برکت شما مدافعان این مرز و بوم لرزه بر اندام این جنایتکاران انداخته که اگر این رزمندگان نبودند قطعا امروز چیزی از کشور سوریه و حرم حضرت زینب (س) باقی نمانده بود.

    نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و رشادت‌های بسیجیان و رزمندگان مدافع حرم، آرامش و آسایش به زندگی مردم سوریه در بیشتر مناطق این کشور برگشته و هر روز این وضعیت، رو به بهبود است.

    رهبری املشی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل با حمایت از تروریست‌های تکفیری، همواره قصد ترویج اسلام و ایران هراسی را دارند تصریح کرد: دشمن باید بداند دلاورمردان ایران اسلامی به منظور مبارزه با استکبار جهانی و تروریست‌های تکفیری به مبارزه برخاسته‌اند.

    نماینده دو شهرستان رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدافعان حرم شهرتانهای رودسر و املش افتخارات شهرمان هستند ، اظهار کرد: مردم ولایت مدار شهرستانهای رودسر و املش به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کند و در آینده تاریخ به رشادت‌های شما دلیر مردان خواهد پرداخت.

    رهبری املشی با اشاره به حماسه کربلا و اهداف قیام امام حسین (ع) گفت: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگو گیری از عاشورا و سیره شهدا با تمام توان و از جان گذشتگی در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی که از آستین گروه‌های تروریستی درآمده است ایستادگی می‌کنند و البته آینده روشن و پیروزی در انتظار جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.

    photo_2016-03-31_22-13-32 photo_2016-03-31_22-13-34

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.