پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت
    24 فروردین 1402 - 11:39
    شناسه : 248614
    0

    برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات شرکت سیمان بتن مانند نیوجرسی بتنی، جدول بتنی ، کفپوش بتنی و… میتوانید به سایت http://simanbeton.com مراجعه کنید.

    پ
    پ

    جدول بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت

    ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی مفیدی را در خصوص نحوه تولید، کاربرد و استفاده از نیوجرسی بتنی با شما در میان بگذاریم. همان‌طور که می‌دانید بتن محصولی است که از ترکیب سیمان و آب به دست می‌آید و مقاومت و سختی بسیار زیادی پیدا می‌کند. به‌طوری‌که این محصول در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوت، تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیوجرسی بتنی، کفپوش بتی و همچنین جدول و سکوی برق بتنی از انواعhttp://simanbeton.com/fa/cate13.aspx محصولات بتنی به‌شمار می‌آیند که در مکان‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ می‌توانند مقاومت و استحکام بیشتر آن را تامین نمایند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات در اختیارتان قرار دهیم.

    images 1681287708 64366a1c931dc - نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت -

    بتن چیست؟

    پیش از پرداختن و معرفی و بررسی کاربرد محصولاتی که از بتن ساخته می‌شوند؛ لازم است ببینیم بتن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ پیش‌تر اشاره کردیم که بتن از آب، سیمان و ماسه و شن نشکیل می‌شود و پس از آن که به خوبی با هم مخلوط شد می‌توان آن را در قالب‌هایی که برای ساخت محصولاتی بتنی مختلف طراحی شده است؛ ریخته و پس از خشک و محکم شدن، قالب را باز کرده و این محصولات را خارج نمود.

    ویژگی خاص بتن در آن است که به خوبی محکم و سخت شده و انسجام لازم را به‌دست می‌آورد. به‌همین دلیل است که امروزه برای تولید نیوجرسی بتنی و یا کفپوش و جدول بتنی و… از بتن در ساخت سازه‌های مختلف استفاده‌های فراوانی می‌شود. از جمله انواع بتن نیز می‌توان به بتن عادی، ساده، بتن آرمه یا بتن مسلح و همچنین بتن پیش تنیده و بتن پیش ساخته اشاره کرد. این محصولات یا در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تولید می‌شوند و به پروژه انتقال می‌یابند و یا دستگاه تولید کننده بتن به محل پروژه انتقال داده شده و به جهت نیاز بالا به محصول بتی مورد نظر، تولید آن در همان جا انجام می‌شود.

    نیوجرسی بتنی چیست و چه انواعی دارد؟

    نیوجرسی بتنی پیش ساخته New Jersey barrier یکی از انواع محصولات بتنی به‌شمار می‌‎آید که ممکن است تا الان با نام آن آشنایی چندانی نداشته باشید؛ اما حتما کاربرد آن را دیده‌اید. از این محصول بیشتر در خیابان‌ها و جاده‌ها و همچنین مسیرهای پر ترافیک جهت جدا کردن دو مسیر رفت و برگشت و نیز تغییر مسیر استفاده می‌شود. ممکن است با نام این محصول آشنایی نداشته باشید اما حتما کارآیی آن را در بیشتر جاده‌ها، خیابان‌ها و مسیرهای ترافیکی جهت جداکردن مسیر مشاهده کرده‌اید. ویژگی استفاده از نیوجرسی بتنی در خیابان‌ها و جاده‌ها این است که چنانچه اتومبیلی با آن برخورد نماید؛ دچار آسیب‌ چندانی نمی‌شود.

    اما اگر می‌خواهید بدانید چرا نام این محصول را نیوجرسی بتنی گذاشته‌اند؛ باید بدانید که نام آن از ایالت نیوجرسی امریکا گرفته شده است به‌جهت آنکه اولین بار در سال ۱۹۵۰ میلادی از این محصول بتنی برای چند لاین کردن جاده‌ها استفاده شد که بعدها به‌همین نام معروف گردید و در تمامی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گرفت. این محصول در چند مدل مختلف تولید شده که هر یک کارآیی خاصی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

    images 1681287708 64366a1c9b929 - نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت -

    • نیوجرسی بتنی دو متری:این سازه بتنی به طول ۲ متر و ارتفاعی در حدود ۸۰ سانتی متر تولید شده است.
    • نیوجرسی بتنی سه متری:این محصول به طول ۳ متر و ارتفاعی بین ۸۰ تا ۱۱۰ سانتی متر با وزنی در حدود ۳۰۰۰ کیلوگرم یا کمتر تولید شده است. از این نوع نیوجرسی گاهی با ارتفاع ۱۶۰ سانتی متر تولید می‌شود که البته این امر بستگی به نیاز و خواست مصرف‌کننده دارد. از این دو موردی که معرفی کردیم؛ بیشتر برای تفکیک و جداسازی لاین جاده‌ها و مسیرهای ترافیکی استفاده می‌شود.
    • مینی نیوجرسی بتنی:یک نمونه دیگر از این محصول نیز وجود دارد که به نیوجرسی مینی معروف است. از این نوع نیوجرسی برای جداسازی معابر استفاده می شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که در بین آن سوراخی برای عبوردادن لوله‌های فلزی در نظر گرفته شده است.
    • نیوجرسی بتنی خود ایستا:نمونه دیگری از این محصول است که بیشتر برای کنار ریل‌های راه آهن و مترو و همچنین جداسازی بافت شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دیوارهای بتنی را می‌توان به ارتفاعی بیش از دو متر نیز ساخت که به خواست و نیاز مشتری بستگی دارد.

    ما در ادامه این مطلب به معرفی سه محصول بتنی دیگر خواهیم پرداخت که هر یک از آن‌ها در جایگاه خود از کاربرد خاصی برخوردار است.

    کفپوش بتنی چیست؟

    images 1681287708 64366a1c9dcb1 - نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت -

    در حال حاضر المان‌هایی که در ساخت سازه‌های مختلف کاربرد دارد؛ بسیار تغییر کرده و شما با محصولات متعدد و متنوعی مواجه هستید. کفپوش بتنی یکی از این محصولات می‌باشد که برای کف‌سازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طراحی چند سالی است که در سبک معماری مدرن و کلاسیک به‌کار می‌رود بخصوص که در سال‌های اخیر این نوع کفپوش‌ها با ظاهری زیبا و شکیل و به رنگ‌های طوسی و خاکستری مات به بازار عرضه شده‌اند می‌توان از آن‌ها برای کف‌سازی سطوح مختلف استفاده کرد.

    جدول بتنی چیست و چه کاربردی دارد؟

    Shape3

    بی‌شک می‌توان گفت جدول بتنی یکی از پرکاربردترین محصولات بتنی است که در شهرسازی نوین مورد استفاده قرار می‌گیرد اگر در یک خیابان اصلی و فرعی و یا حتی بزرگراه‌ها و… تردد نمایید؛ حتما در کنار خیابان، استفاده از این محصول بتنی را به وفور مشاهده خواهید کرد. علاوه بر همه این‌ها جهت محوطه‌سازی و هدایت آب‌های سطحی و… از این نوع جدول می‌توان استفاده کرد.

    معرفی سکوی برق بتنی و کاربرد آن

    images 1681287708 64366a1ca175d - نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت -

    یکی دیگر از محصولات بتنی که سال‌هاست توسط شرکت‌های فعال در این حوزه تولید و ارائه می‌شود؛ سکوی برق بتنی است که برای نصب تابلوهای برق و یا تابلوهای مخابراتی کاربرد دارد. به‌طوری‌که این سکوهای بتنی مانع از حرکت، افتادن و کج شدن آن‌ها خواهند شد. این سکوهای بتنی با عیار بتن ۴۰۰ کیلوگرم در هر متر مکعب تولید می‌شوند و از استانداردهای لازم در این خصوص بهره‌مند هستند. ویژگی سکوی برق بتنی در آن است که در سه سایز مختلف تولید می‌شود و هر سکو شامل ۷ قسمت است که به کمک پیچ و مهره به یکدیگر اتصال می‌یابد. هر یک از این قطعات نیز با شبکه‌ای از میلگردهای نمره ۶ و یا ۸ ساخته شد‌ه‌اند که با بتن پوشیده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در مورد کفپوش بتنی جدول بتنی و سایر محصولات بتنی به وب‌سایت http://simanbeton.com مراجعه فرمایید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.