سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تبعیض، نابرابری، بی‌عدالتی بیشتر از این؟
    25 فروردین 1402 - 16:43
    شناسه : 248835
    0

    به ما بگویید شاید ما خواب بودیم که پرسپولیس فصل قبل سهمیه مستقیم آسیا را گرفته بوده که امروز از حضور این تیم در آسیا صحبت می‌کنید؟ شاید آن تیم قهرمان بدون شکست پرسپولیس بوده و ما خواب بودیم.

    پ
    پ

    تاج - تبعیض، نابرابری، بی‌عدالتی بیشتر از این؟ - استقلال

    فاطمه صمدی خبرنگار مطرح ورزشی در صفحات مجازی نوشت: تبعیض، نابرابری، بی‌عدالتی بیشتر از این؟ آقای تاج چطور می‌شود شما قبل از اینکه حذف استقلال قطعی شده باشد، پیش از afc خبر از حذف استقلال می‌دهید، اما در برابر پرسپولیسی که هنوز نیمی از مدارک حرفه‌ای سازی خود را تکمیل نکرده سکوت کرده و حتی از حضور این تیم در آسیا حرف می‌زنید.

    به ما بگویید شاید ما خواب بودیم که پرسپولیس فصل قبل سهمیه مستقیم آسیا را گرفته بوده که امروز از حضور این تیم در آسیا صحبت می‌کنید؟ شاید آن تیم قهرمان بدون شکست پرسپولیس بوده و ما خواب بودیم.
    آقای رییس فدراسیون، اگر قرار بر حذف استقلال است، پرسپولیس هم حذف است. مالکیت مشترک چیزی نیست که امروز بتوان آن را پوشاند و اصلاً یک تیم را قربانی آن‌یکی کرد. حساب مسدود پرسپولیس، جعل اسناد در فصل گذشته و چک‌های برگشتی پرسپولیس را اگر شما بخواهید پنهان کنید، چیزی نیست که از afc پنهان بماند.

    آقای تاج به ما بگویید کجای این قصه نشسته‌اید که امروز حدود دو ماه قبل از اعلام afc استقلال را تیم حذف شده می‌دانید و پرسپولیس که محکوم بزرگ فصل گذشته در جعل اسناد و فتوشاپ بوده را، تیم آسیایی می‌دانید؟

    نه آقای رییس، اگر قرار بر حذف استقلال باشد، پرسپولیس هم حذف شدنی است.

    یاور مردم: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.