شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بالاخره فیلم درباره آمنه به گیلان رسید
    26 آذر 1395 - 20:25
    شناسه : 24890
    0

    توزیع فیلم درباره آمنه (گزارش یک اسیدپاشی) از صبح پنجشنبه در استان گیلان آغاز شد. به گزارش «بامردم»، فیلمی که پس از کش و قوس های فراوان و ۲۰ ماه بلاتکلیفی توسط بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در تهران و چند شهر بزرگ و احمد عبداللهیان بلوچی(کارگردان فیلم) در استان های شمالی کشور پخش […]

    پ
    پ

    توزیع فیلم درباره آمنه (گزارش یک اسیدپاشی) از صبح پنجشنبه در استان گیلان آغاز شد.

    به گزارش «بامردم»، فیلمی که پس از کش و قوس های فراوان و ۲۰ ماه بلاتکلیفی توسط بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در تهران و چند شهر بزرگ و احمد عبداللهیان بلوچی(کارگردان فیلم) در استان های شمالی کشور پخش میشود.
    هم اکنون گروه پخش فیلم به استان گیلان رسیده اند و پخش فیلم از رشت آغاز شده و در دو، سه روز آینده در سایر شهرهای استان گیلان توزیع خواهد شد. نکته جالب و البته قابل تامل اینجاست که با هزاران وعده رنگارنگی که مسوولین استانی و کشوری به عبداللهیان دادند نهایتاً فیلم توسط بهنوش بختیاری که یکی از پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون است و خود کارگردان در حال پخش است. اتفاقی که در روزهای آینده میتواند خیلی از مسئولین فرهنگی را به چالش بکشد. اینکه بهنوش بختیاری به عنوان یک سوپر استار سینما و تلویزیون با مشغله فراوانی که دارد و بدون دریافت حتی یک ریال حاضر شده فیلم تاثیرگذار جوان گیلانی را پخش کند در حالیکه شغل او بازیگریست و اتفاقا هم اکنون نیز مشغول بازی در چند پروژه هنری میباشد اقدامی به شدت قابل تحسین است و یقیناً این کار وی یک پیام پرمعنا حداقل برای مسوولین فرهنگی گیلان دارد که فیلمساز مستعد استانشان را به حال خود رها کرده اند. مسئولینی که یا در خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند!

    در هر صورت بهتر است که در بیست ماه اخیر فقط وعده های مختلفی به این فیلمساز و گروه جوانش که اتفاقاً بخش اعظم آن گیلانی هستند دادند حداقل برای یک بار هم که شده قبل از اینکه باز هم شاهد مهاجرت جوانان مستعد و هنرمند از این استان باشیم چاره ای برای بازکردن گره های فیلمسازی که اعتبار و آبرویش را برای یک معضل اجتماعی گذاشت بیندیشند. بهنوش بختیاری صدای یک فیلمساز شهرستانی را شنید و به کمک او شتافت اما مسئولین فرهنگی گیلان ظاهراً همچنان در خواب هستند!
    این در حالیست که مردم گیلان و سایر استانها و حتی خیلی ها که این فیلمساز و گروهش را نمیشناسند یا مسئولیتی نسبت به آنها ندارند در فضای مجازی به صورت خودجوش مشغول تبلیغ این فیلم تاثیرگذار هستند اما از مسئولین فرهنگی استان گیلان همچنان هیچ خبری نیست!
    در این میان فقط شهردار رشت که پیش از این نیز به حمایت از فیلم درباره آمنه پرداخته بود نسبت به تبلیغات محیطی فیلم دستورات مساعدی داده تا گوشه ای از مشکلات این گروه زحمتکش حل شود. آیا فقط بهنوش بختیاری و شهردار رشت نسبت به حمایت از فیلمی که پر از دغدغه های اجتماعیست مسئولیت دارند یا…
    حالا وقت آن است که استاندار گیلان و مسوولان عالیرتبه استان از استعدادهای استانشان مراقبت و حمایت کنند، همه به خوبی می دانند که خیلی زود دیر میشود. اگر به تیتراژ پایانی فیلم درباره آمنه نگاه کنید به اندازه یک کتاب اسم افراد مختلف در تشکر و سپاس فراوان و قدردانی ویژه آمده است!
    در حالیکه فقط به اندازه انگشتان یک دست از عبداللهیان حمایت کرده اند!


    منبع: گیل خبر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.