شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رد رشوه میلیونی توسط نگهبان انبارهای عمومی وخدمات گمرکی آستارا
    27 آذر 1395 - 17:45
    شناسه : 24914
    0

    مدیر عامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا از رد رشوه یک میلیون تومانی توسط مأمور وظیفه شناس انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهرستان آستارا خبر داد . به گزارش «بامردم»، کیومرث مجلسی با اشاره به کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک راننده ایرانی توسط یکی از نگهبان های وظیفه شناس […]

    پ
    پ

    رد رشوه

    مدیر عامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا از رد رشوه یک میلیون تومانی توسط مأمور وظیفه شناس انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهرستان آستارا خبر داد .

    به گزارش «بامردم»، کیومرث مجلسی با اشاره به کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک راننده ایرانی توسط یکی از نگهبان های وظیفه شناس انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا ،اظهار کرد: راننده یک دستگاه کامیون ترانزیتی ایرانی که قصد داشت با پیشنهاد رشوه یک میلیون تومانی به یکی از نگهبانان امور انتظامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا  نسبت به انتقال مقدار دو کیلوگرم مواد مخدر تریاک که با ترفندی خاص مبادرت به جاسازی آن در میان لباس کرده بود، از محوطه اداره کل گمرک آستارا  به داخل شهر اقدام کند، با هوشیاری و اقدام مناسب نگهبان وظیفه شناس انبارهای عمومی آستارا ناکام ماند.

    وی با بیان اینکه در چهارچوب آموزش های تخصصی لازم، تلاش قاچاقچی مواد مخدر در انتقال  مواد از طریق درب ورود و خروج انتظامات وتحریک و پیشنهاد به نگهبان در خصوص دریافت مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد در مقابل چشم پوشی از حمل مواد توسط قاچاقچی ،گفت: راننده متخلف به منظور انجام تشریفات اداری و قانونی مربوطه لازم در اختیار مراجع انتظامی و قضایی قرار گرفت.

    مجلسی آموزش های ویژه مداوم برای تیم انتظامات انبارهای عمومی وخدمات گمرکی آستارا و تاثیر گذاری آن در هوشیاری کامل و اقدام به موقع مأموران را یادآور شد و افزود:  پاکدستی و صداقت پیشگی کار پرسنل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا  است.

    مدیر عامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با اشاره به اینکه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا دو سال متوالی به عنوان واحد نمونه کارگری در شهرستان مرزی آستارا انتخاب شده واین نشان دهنده وجود نیروهای با ایمان وپاکدست  و امانتدار در این اداره است، اظهار کرد: قانون مداری و نظارت، لازمه فعالیت های گمرکی است و انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با تشدید اقدامات کنترلی خود با هرگونه فعالیت قاچاق کالا و ارز  با جدیت تمام مبارزه می کنند.

    مجلسی گفت : مأموران انتظامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در اردیبهشت ماه سال جاری و در جریان بازرسی از یک راننده خارجی موفق به کشف و ضبط محموله ارز قاچاق به ارزش دو میلیون یورو شده بودند.

     انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در سال ۱۳۵۳ تاسیس و با ۲۵ هکتار محوطه و نیم قرن فعالیت، به عنوان یکی از بزرگترین ومهمترین انبارهای عمومی کشور در ساحل شهر و مجاورت مرز زمینی این شهرستان قرار دارد.


     منبع: مهر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.