×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

داشتن ناخن‌هایی زیبا و مرتب برای خانم‌ها بسیار مهم است. به همین دلیل امروزه توجه و تمایل به کاشت و طراحی ناخن بسیار بیشتر از قبل شده است. کاشت ناخن پودری یا اکریلیک یکی از روش‌های جدید و پرطرفدار می‌باشد که در سال‌های اخیر به دلیل دوام خوب و زیبایی و شیک بودن بسیار محبوب شده است.

به دلیل بازار خوبی که این کار دارد، هنرجویان زیادی به آموزش کاشت پودر ناخن روی آورده‌اند و با دریافت مدرک معتبر وارد بازارکار شده‌اند. در این مقاله بیشتر با این مسیر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

کاشت ناخن پودری - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

کاشت ناخن پودری چیست؟

کاشت ناخن پودری یکی از اصلی ترین و بهترین روش‌های کاشت ناخن است. در کاشت ناخن با پودر از پودر و مایع اکریلیک استفاده شده و زیبایی و استحکام بسیار خوبی به ناخن‌ها داده می‌شود. این روش از نظر زیبایی و مقاومت در بین همه روش‌های کاشت ناخن رتبه اول را دارد.

در کاشت ناخن با پودر اول زیرسازی انجام شده، سپس ناخن مصنوعی را که همان تیپ است، روی ناخن می‌چسبانند و اندازه آن را تا میزان مورد نظر درست می‌کنند. بعد ضد قارچ و پرایمر زده شده و موادگذاری انجام می‌شود. بعد از آن مراحل فرم دادن تیپ ناخن، ایجاد قوس ناخن و دورگیری پیاده سازی می‌شود.

دوره آموزش کاشت ناخن پودری

اولین قدم برای حرفه‌ای شدن در این کار، دیدن آموزش تخصصی است. برای این کار باید در دوره‌های آموزشی معتبر شرکت کنید. دوره‌ای که علاوه بر داشتن جدیدترین و به روز ترین سرفصل‌ها، توسط مربیان مجرب آموزش داده شود.

در دوره آموزش کاشت پودری ناخن بهترین روش برای اینکه هم ناخن‌ها را زیباتر کنید و هم مقاومت آنها را افزایش دهید، به شما یاد داده می‌شود. این دوره سرفصل‌هایی از جمله شناخت انواع ابزارهای کاشت ناخن، انواع کاشت و مانیکور روسی، مرمریت، ماربل ، کاشت گریم ناخن، موادگذاری وان پال، صدف گذاری با پودر و پلی ژل، اصول مهم ترمیم کاشت، کاشت سیلک، ساخت پودرهای ترکیبی، اکلیلی و لیکوئید‌های رنگی و… به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

images 1681719560 643d01087237b - آموزش 0 تا 100 کاشت ناخن پودری در آموزشگاه آرایشگری گل گیس - آموزش کاشت پودر ناخن

بازارکار کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری یکی از لاین‌های آرایشگری است که اگر کار باکیفیت برای مشتری ارائه کنید، حتما همیشه مشتری خواهید داشت و می‌توانید به درآمدهای خوبی برسید. خانم‌های زیادی این روزها کاشت ناخن انجام داده و پس از آن هم به صورت مرتب باید برای ترمیم مراجعه کنند؛ این دلیلی بر وجود بازار مشتری خوب لاین کاشت ناخن است. مطمئن باشید اگر کار با کیفیت و حرفه‌ای برای مشتری انجام دهید و خوش برخورد و منصف باشید، حتما روز به روز به مشتریان شما بیشتر می‌شود.

سرمایه لازم برای شروع کار کاشت ناخن پودری

پس از آموزش و گرفتن مدرک معتبر، باید وارد بازارکار شده و کار را شروع کنید. برای شروع هر کاری نیاز به سرمایه است، اما اینکه برای کار کاشت ناخن پودری چقدر سرمایه لازم می‌باشد را با هم بررسی می‌کنیم. اول باید بدانید که خوشبختانه رشته کاشت ناخن نیاز به سرمایه زیادی برای شروع ندارد. در ادامه مهم ترین هزینه‌هایی که برای شروع کار باید بپردازید را آورده‌ایم:

هزینه آموزش: اولین مورد‌ مربوط به پرداخت هزینه دوره آموزش کاشت ناخن پودری است. البته معمولا نرخ متوسط دوره‌های فنی حرفه‌ای کاشت ناخن زیاد نیست.

هزینه ابزار و تجهیزات: کاشت ناخن به ابزارهای زیادی نیاز دارد از جمله دستگاه سوهان برقی و دستی، پرایمر ناخن، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکوئید کاشت، بافر، تیپ کاشت، کاتر، نیپر، گوشت گیر، ژل و کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، محلول ضد عفونی و…. اما توجه داشته باشید که این ابزارها قیمت زیادی ندارند و به راحتی می‌توانید آنها تهیه کرده و مدت‌ها از آن درآمد کسب کنید.

هزینه محل کار: شما به عنوان ناخن کار می‌توانید در سالن‌های آرایشی مشغول به کار شوید. معمولا پرداخت هزینه محل کار به صورت درصدی بوده و یا اینکه برای اجاره یک میز یا صندلی در آرایشگاه باید مبلغی را پرداخت کنید. این هزینه با توجه به برند و مکان سالن متفاوت است.

با بررسی همه هزینه‌های بالا مشخص است که راه اندازی کار ناخن سرمایه زیادی لازم ندارد.

images 1681719904 643d02609db43 - آموزش 0 تا 100 کاشت ناخن پودری در آموزشگاه آرایشگری گل گیس - آموزش کاشت پودر ناخن

گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش کاشت ناخن پودری

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین کاشت ناخن پودری را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره کاشت ناخن پودری و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرسhttps://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.