×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

13940330000828_PhotoA

نایب‌رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانیان در روز طبیعت که روز آشتی واقعی با این موهبت الهی است، به قانون طبیعت با طهارت و پاکیزگی احترام می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری با مردم کمال‌الدین پیرمؤذن، اظهار کرد: نباید این روز تنها در شعارها و برخی پیام‌های کلیشه‌ای خلاصه شود بلکه همه باید به اهمیت این روز که همان یوم بها دادن ایرانیان به طبیعت است، بیشتر فکر کنیم و بیندیشیم.

وی تصریح کرد: با احترام به طبیعت و دفاع از این حقوق زیبای بین نسلی است که می‌توانیم سال‌های سال از طبیعت سرسبز و زمین پاک و زیبا بهره بگیریم.

نایب‌رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بر اثر برخی غفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها طبیعت و مواهب خدادادی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، گفت: در سال جدید باید یکی از رویکردها و هدف‌گذاری‌های مسئولان و عموم مردم بر محور احیای جایگاه و اهمیت محیط‌زیست سالم، ‌تالاب‌ها، رودخانه‌ها،‌ جنگل‌ها و بیشه‌زارها باشد که بیش از هر زمان دیگر به راحتی می‌توان زمینه توسعه فراگیر را در سایه این توجه به وجود آورد.

پیرمؤذن افزود: در سال‌های اخیر و با نگاهی که به حوزه محیط‌زیست شده، حرکت‌های خوبی در مراقبت و صیانت از این نعمات اندیشیده شده در حالی که بیش از هر زمان دیگر باید این سرمایه‌های عظیم مورد توجه قرار گیرد و بخش عظیمی از نارسایی‌ها نیز به تدریج برطرف شود.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.