پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک
    29 فروردین 1402 - 14:47
    شناسه : 249301
    0

    بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به حجم بسیار وسیع واردات خودروهای خارجی به کشور هم مناسب است و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در آینده نیز رشد قابل توجهی را تجربه خواهید کرد.

    پ
    پ

    در حال حاضر تعمیر خودرو یکی از مشاغل بسیار محبوب و پرطرفدار است وعده زیادی از افراد به آن تمایل دارند. چراکه این شغل در تمامی زمان‌ها و موقعیت‌ها از مشتریان خاص خود برخوردار بوده و درآمد و سود خوبی هم دارد. در واقع تمامی انواع اتومبیل‌ها حتی آن‌هایی که صفر کیلومتر هستند با مشکل و یا آسیب مواجه خواهند شد و یا برخی از قطعات آن‌ها نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد که یکی از مهمترین این بخش‌ها، گیربکس اتوماتیک است. از سوی دیگر در شرایط کنونی خودروهای مختلف موجود در بازار، چه خودروهای لوکس و چه آن‌هایی که در رده‌های متوسط و یا حتی پایین جای می‌گیرند دارای گیربکس اتوماتیک هستند. پس درآمد تعمیرات این بخش مهم، بسیار بالا بوده و از سوی دیگر بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز داغ است. در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و به دلایل داغ بودن بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک و عوامل موثر بر میزان درآمد این شغل اشاره خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال دستیابی به یک شغل پردرآمد با بازار کار مناسب هستید با ما همراه باشید.

    images 1681805033 643e4ee94e594 - بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک - اپشن بی ام و

    تعمیر گیربکس اتوماتیک

    این روزها آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک رواج قابل توجهی پیدا کرده و بیشتر افراد تمایل دارند پس از دریافت آموزش‌های مورد نیاز در این زمینه و کسب دانش، مهارت و تخصص کافی، یک تعمیرگاه گیربکس اختصاصی برای خود دایر نموده و وارد بازار کار شوند.

    نکته قابل توجه این است که در شرایط کنونی و در کشور ما استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک پیشینه و یا قدمت زیادی ندارد. به همین دلیل عده بسیار کمی هستند که کار تعمیر گیربکس اتوماتیک را به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی انجام دهند. پس بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک هم چندان اشباع نشده است.

    بنابراین اگر شما در این حوزه وارد شده و تخصص و تجربه کافی را به واسطه آموزش‌های مورد نیاز به دست آورید، با رقبای جدی چندانی برخورد نخواهید کرد. پس به راحتی قادر به کسب یک موقعیت شغلی مناسب و البته سود و درآمد مورد نظرتان خواهید بود.

    علاوه بر این عامل، بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به حجم بسیار وسیع واردات خودروهای خارجی به کشور هم مناسب است. این صنعت در کشور ما و در شرایط حاضر رو به رشد بوده و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در آینده نیز رشد قابل توجهی را تجربه خواهید کرد.

    علاوه بر ایران، بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک در دیگر کشورها نیز وضعیت بسیار خوب و مناسبی دارد. پس اگر تمایل دارید در دیگر سرزمین‌ها به کار و فعالیت شغلی مناسبی دست بزنید، بهتر است در ابتدا به آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک اقدام نموده و پس از دریافت آموزش‌های کافی و کسب تخصص و مهارت مورد نظر مدرک بین المللی و معتبر تعمیرات خودرو از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و یا مراکز وابسته به آن به دست آورید.

    با استفاده از این مدرک معتبر علمی، قادر به دریافت ویزای کشور مورد نظر و مهاجرت و کار در آن خواهید بود. البته در این زمینه باید قواعد خاص آن کشور را نیز در نظر بگیرید.

    در صورتی هم که تمایلی به مهاجرت نداشته و می‌خواهید در کشور ایران مشغول به کار و فعالیت شغلی شوید، می‌توانید به راحتی در یک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و یا مرکز آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک ثبت نام نموده و به کسب مهارت و دانش کافی اقدام کنید.

    سپس یک تعمیرگاه گیربکس برای خود تاسیس نمایید. هرچند می‌توانید در نمایندگی‌های خودروها و یا مغازه‌های مکانیکی و … نیز مشغول به کار و فعالیت شوید.

    images 1681804658 643e4d7247d91 - بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک - اپشن بی ام و

    عوامل موثر بر میزان درامد تعمیرات گیربکس اتوماتیک

    تاکنون به این نکته اشاره کردیم که در شرایط کنونی بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک در کشور ایران و سایر ممالک بازار خوب و مناسبی به نظر می‌رسد. اما ممکن است شما تمایل داشته باشید بدانید میزان درآمدتان در این حرفه چقدر خواهد بود. در این بخش به چند عامل موثر بر میزان درامد تعمیرات گیربکس اتوماتیک اشاره خواهیم کرد.

    تجربه کاری 

    یکی از مهمترین عوامل موثر بر میزان درآمد تعمیرات گیربکس اتوماتیک، تجربه کاری شما است. در واقع می‌توان گفت میزان درآمد در این حرفه، رابطه بسیار مستقیمی با دانش شما داشته و میزان مهارت و تجربه یک تعمیرکار به طور حتم بر میزان حقوق و درامد او اثر گذار خواهد بود.

    یک تعمیرکار با مهارت کافی و تجربه بالاتر درآمدی بسیار بیشتر از یک تعمیرکار کم تجربه و یا بدون دانش و تخصص خواهد داشت.

    تضمین کار

    عامل موثر دیگری که تعیین‌ کننده درآمد شما در حرفه‌ تعمیر کاری گیربکس اتوماتیک خواهد بود تضمین کار شما است. این عامل ارتباط قابل توجهی با تجربه کاری و مهارتتان دارد.

    به این شکل که تجربه و مهارت بالاتر در این حوزه سبب می‌شود تا بهتر بتوانید خدمات ارائه شده به مشتریان خود را تضمین کنید و آن‌ها را راضی و خشنود نگه دارید.

    در واقع و در شرایطی که شما خدمات تعمیراتی خود را به صورت ضمانت شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهید آن‌ها پی به کیفیت خدمات ارائه شده خواهند برد و اطمینان بیشتری از آن خواهند داشت.

    توان تشخیص ایرادات فنی 

    توان تشخیص اشکالات فنی پیش آمده برای گیربکس اتوماتیک یک اتومبیل، آن هم با سرعت بالا، نقش قابل توجهی در جلب نظر و توجه مشتریان شما دارد. چراکه این افراد تمایل دارند اشکالات به وجود آمده در گیربکس وسایل نقلیه‌شان، با سرعت بالایی مورد شناسایی قرار گرفته و برطرف شوند.

    تشخیص سریع ایرادات فنی این بخش میزان درآمد شما را نیز افزایش خواهد داد. چراکه قادر به خدمت رسانی و تعمیرات بسیار بیشتری خواهید بود.

    محیط کاری مطلوب

    محیط کاری و یا تعمیرگاه گیربکس تاثیر قابل توجهی بر میزان حقوق و درآمد شما دارد. به طوری که اگر محیط کاری شما یک محیط مشتری پسند باشد و به نظافت و تمیزی آن اهمیت بدهید به طور حتم مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جلب و جذب خواهید کرد.

    اطلاع از فناوری‌های روز دنیا

    یک تعمیرکار حرفه‌ای باید با فناوری‌های روز دنیا آشنایی کافی داشته باشد و بتواند انواع مختلف خودروها با گیربکس اتوماتیک را تعمیر کند. چراکه همان‌طور که می‌دانید فناوری‌های ساخت این قطعات در حال پیشرفت و تکامل هستند. پس برای تعمیر آن‌ها نیز باید به دانش روز دنیا مجهز باشید.

    مشتری مداری

    بدون شک یکی از مهمترین عوامل موثر بر میزان درآمد تعمیر گیربکس اتوماتیک، مشتری مداری شماست‌. مشتری مداری می‌تواند به جذب و حفظ مراجعین به کسب و کار شما منجر شده و درآمد و سود بسیار بیشتری را از آن شما کند. پس سعی داشته باشید با رعایت این اصل موقعیت‌های کاری بیشتری برای خود دست و پا کنید.

    تعمیرکار گیربکس اتوماتیک گنبدکاووس

    تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آرمان با سالها تجربه در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در گنبد برای انواع خودرو های خارجی از برند های مرسدس بنز، بی ام و، پورشه، بورگوارد، پژو، رنو، سیتروئن، فیات، مزدا، تویوتا، هوندا، میتسوبیشی، لکسوس، آلفارومئو، لیفان، جک، برلیانس، هایما، هن تنگ، بسترن، سوزوکی، چری، ام وی ام، بی وای دی، بایک، هیوندای، کیا، ولوو و سایر خودرو های خارجی، جهت تعمیرات در خدمت شما عزیزان می باشد.

    جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۵۳۹۴۰۱ تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.