×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 249341 1 - از کجا بفهمیم ناخن هوا گرفته -

کاشت ناخن امروزه یکی از پرطرفدار ترین خدمات زیبایی خانم ها می باشد. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد می تواند عوارضی نیز داشته باشد. یکی از عوارض کاشت ناخن می تواند هوا گرفتن ناخن باشد که دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل سازگار نبودن مواد کاشت با ناخن فرد می باشد. در مقاله از کجا بفهمیم کاشت ناخن هوا گرفته به دلایل هوا گرفتن ناخن کاشت و عوارض آن می پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در سایت بیرام کبیر اطلاعات جامعی در مورد خدمات زیبایی وعوارض این خدمات ارائه شده است و شما میتوانید با مراجعه به سایت مجله اینترنتی بیرام کبیر به نشانی www.beyram-kabir.ir اطلاعات لازم را در مورد انواع خدمات زیبایی کسب کنید و سوالات خود را از برترین کارشناسان بپرسید.

هوا گرفتن ناخن چیست

از نشانه هایی که می توانیم بفهمیم ناخن هوا گرفته است یا نه این است که علائم هوا گرفتن ناخن خفیف شروع می شوند و به مرور جدی تر می شوند. در ابتدا ممکن است فقط یک لکه سفید یا زرد زیر ناخن خود مشاهده کنید. اما با گذشت زمان، این امر گسترش می یابد و می تواند کل ناخن شما را سفید، زرد، سبز یا سیاه کند. همچنین ناخن ممکن است ضخیم شود که می توانید آن را به سختی کوتاه کنید.

شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که هواگرفتن ناخن فقط در ناخن هایی که کاشت دارند ممکن است رخ دهد درحالی که شما این امر را در ناخن هایی که کاور شده و حتی لمینت شده اند نیز مشاهده خواهید کرد.

برای اینکه بدانید لمینت ناخن با کاور ناخن چه تفاوتی دارد پیشنهاد می کنیم حتما مقاله فرق کاور و لمینت ناخن بیرام کبیر را مطالعه نمایید. در وب سایت بیرام کبیر مقالات زیادی را در حوزه زیبایی و سلامت منتشر کرده ایم که شما عزیزان با مراجعه به این وب سایت می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در هر زمینه ای بیابید.

چرا ناخن هوا میگیره

همانطور که گفتیم یکی از دلایلی که باعث هوا گرفتن ناخن می شود این است که موادی که برای کاشت استفاده شده اند با صدف ناخن ناسازگار می باشند. دلایل دیگری که باعث هوا گرفتن ناخن می شود به احتمال زیاد ناخن کار اطراف ناخن های شما را خوب سوهان کاری نکرده است.

  • هنگام گذاشتن مواد روی ناخن، مواد باید به طور کامل روی صدف ناخن قرار بگیرند.
  • باید به وسیله پرایمر صدف ناخن هایتان تمیز شود. قبل از انجام اینکار می بایست تشخیص داده شود که صدف ناخن تان چرب است یا خیر. این کار را یه بار انجام دهید و از زدن پرایمر به صورت مکرر خودداری کنید.
  • زیر سازی صدف ناخن هایتان باید با دقت انجام شود و حتما تمیز باشد.
  • مواد روی صدف ناخن نباید خیلی صفت باشند. همچنین شل بودن مواد روی صدف ناخن نیز باعث هوا گیری می شود.
  • ضربه دیدن صدف ناخن نیز باعث بلند شدن مواد کاشت از روی صدف می شود که همین امر به هوا گرفتن ناخن منجر می شود.

گاهی ممکن است در اثر کاشت نامناسب ناخن، پوست دست شما آسیب پذیر شده و دچار ناراحتی گردد. در این مواقع مراجعه به یک پزشک پوست حاذق میتواند سریعا مشکل را برطرف نماید.

اگر قصد دارید از مشاوره آنلاین به صورت رایگان بهره مند شوید و سوالاتتان را بپرسید و به دنبال بهترین دکتر پوست آنلاین رایگان هستید پیشنهاد ما این است که به صفحه لینک داده شده در وب سایت بیرام کبیر مراجعه کنید.

word image 249341 2 - از کجا بفهمیم ناخن هوا گرفته -

عوارض هوا گرفتن ناخن

همانطور که گفتیم کاشت ناخن علاوه بر اینکه باعث زیبایی ظاهری ناخن های دست و پای شما می شود عوارضی را نیز به همراه دارد که اگر مراقبت های لازم را پس از کاشت ناخن انجام ندهید باعث ایجاد برخی از عوارض می شود. عوارض هوا گرفتن ناخن شامل موارد زیر می باشد:

  1. زیر ناخن لکه های زرد و یا سفید دیده می شود.
  2. باعث به وجود آمدن عفونت باکتریایی و قارچ در ناخن می شود.
  3. ضعیف شدن ناخن طبیعی را به دنبال دارد.
  4. سرطان
  5. سوزش و التهابی را در ناحیه ناخن می توانید حس کنید.

شما میتوانید با مشاهده عکس هوا گرفتن کاشت ناخن با ظاهر و علائم این مشکل بیشتر آشنا شوید و در صورتی که در ناخن تان علائم هوا گرفتن ناخن کاشت را مشاهده کردید به سرعت برای رفع آن اقدام کنید.

علت هوا گرفتن ناخن طبیعی

اگر تا به حال کاشت ناخن انجام نداده اید باید بگوییم که ناخن های طبیعی نیز با مشکل هوا گرفتن ناخن رو به رو می شوند که در بخش زیر علت هوا گرفتن ناخن طبیعی را برای شما به طور کامل شرح داده ایم.

  • استفاده ی مکرر از لاک یکی از علت های هوا گرفتن ناخن طبیعی می باشد. همچنین پاک کردن زیاد لاک ناخن نیز باعث هوا گرفتن صدف ناخن می شود.
  • ضربه خوردن شدید به صدف ناخن یکی از علت های هوا گرفتن ناخن می باشد.
  • خوب نخوابیدن مواد کاشت ناخن بر روی صدف ناخن
  • زیاد بودن چربی صدف ناخن
  • استفاده ی مکرر از پرایمر

در این مواقع شما میتوانید با استفاده از محصولات دارویی برای درمان هوا گرفتن ناخن اقدام کنید تا سریعا علائم هواگرفتن ناخن طبیعی از بین برود و ناخن شما استحکام و ظاهر قبل خود را به دست آورد.

یکی از ملاک های زیبایی داشتن صورتی پر می باشد به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشتاقانه به دنبال راهکارهایی هستند تا با کمک آن بتوانند صورتی چاق و جذاب داشته باشند. پس اگر می خواهید صورتی چاق داشته باشید و نمی دانید چگونه و با چه روش هایی می توان این کار را انجام داد توصیه می کنیم مقاله چاق شدن صورت و زیر چشم که در بیرام کبیر منتشر کرده ایم را مطالعه نمایید.

ژلیش ناخن چیست

قبل از هر چیزی باید بدانید که ژلیش ناخن یا همان لاک ژلیش با کاشت ناخن به روش ژل متفاوت است و این ژلیش ناخن تنها برای طراحی ناخن و استفاده از رنگ‌های مختلف برای زیباتر کردن ظاهر ناخن استفاده می‌شود و تغییری در فرم یا بلندی ناخن شما ایجاد نمی‌کند. در واقع این همان ژلیش ناخن طبیعی است.

ژلیش ناخن چگونه است؟

لاک ژلیش ناخن در واقع یک ژل رقیق و مایع است که در بطری‌های کوچکی مانند لاک تولید می‌شود. نحوه استفاده از ژلیش ناخن درست مانند لاک معمولی است و با کمک فرچه کوچکی که در سر بطری قرار دارد، ژلیش را روی ناخن می‌کشند. یکی از مزیت‌های ژلیش ناخن این است که به سرعت خشک نمی‌شود و نیازی نیست با سرعت هرچه تمام لاک را به نحوی روی ناخن پخش کنید تا اثر فرچه روی لاک باقی نماند!

پیشنهاد مطالعه: چگونه در مدرسه کیوت باشیم

word image 249341 3 - از کجا بفهمیم ناخن هوا گرفته -

علت هوا گرفتن ژلیش

اگر به کاشت ناخ علاقه ای ندارید ولی ترجیح می دهید که ناخن های خود را ژلیش کنید باید بگوییم که علاوه بر کاشت ناخن، ژلیش ناخن نیز عوارضی را می تواند با خود به همراه داشته باشد که در ادامه به علت هوا گرفتن ژلیش خواهیم پرداخت:

  • گذاشتن مواد نامناسب و غیر استاندارد بر روی صدف ناخن از علت های هواگرفتن ناخن می باشد.
  • نداشتن زیر ساز مناسب قبل ژلیش که توسط ناخنکار غیر حرفه ای انجام شده باشد.
  • تماس داشتن مکرر دست با آب نیز یکی از علت های اصلی هوا گرفتن ناخن می باشد که برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد می کنیم از دستکش در حین انجام کار ها استفاده کنید.
  • ضربه خوردن شدید به ناخن
  • برگشت ناخن
  • سوهان کشی بیش از حد هم می تواند باعث هوا گرفتن ناخن های ژلیش شده شود.

علت هوا رفتن زیر ناخن پا

ناخن های پا نیز مانند ناخن های دست در معرض مشکل هوا گرفتن ناحن قرار می گیریند. اگر ناخن های پای خود را نیز کاشته اید مانند ناخن های دست باید مراقبت هایی انجام دهید تا از هوا گرفتن ناخن های خود جلوگیری کنید. هوا گرفتن ناخن های پا نیز دلایل زیادی دارد که در زیر بخشی از علت هوا رفتن زیر ناخن پا را شرح داده ایم.

  1. ضربه خوردگی ناگهانی به ناخن باعث هوا رفتن زیر ناخن پا می شود.
  2. سازگار نبودن موادی که ناخن کار برای کاشت و یا ژلیش ناخن پا از آن ها استفاده می کند.
  3. سوهان کشیدن به روش غلط نیز یکی از دلایل هوا رفتن زیر ناخن پا می باشد.
  4. مواد کاشت به خوبی روی ناخن پا نشینند.
  5. ماندن در استخر به مدت زیاد هم می تواند برای کاشت ناخن مضر باشد و منجر به هوا رفتن زیر ناخن پا شود.
  6. زیر ساز نامناسب توسط یک ناخنکار غیر حرفه ای

پیشنهاد مطالعه: علت جوش زیر چانه و گردن چیست

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی در مورد امور زیبایی و سلامتی دارید میتوانید به سایت مجله خبری بیرام کبیر به نشانی www.beyram-kabir.ir مراجعه کنید و در بخش نظرات سوال تان را مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را بدهند. همچنین شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت انجام خدمات زیبایی میتوانید با همکاران ما در بیرام کبیر تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.