چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیمان بحرانی بیوگرافی + عکس ها
    30 فروردین 1402 - 12:08
    شناسه : 249427
    0

    یکی از خواننده ها و هنرمند های دوست داشتنی که به تازگی وارد عرصه موسیقی مارکت کشور شده است پیمان بحرانی نام دارد. در این مقاله با پیمان بیشتر آشنا می شویم. 

    پ
    پ

    images 1681645946 643be17abeba0 - پیمان بحرانی بیوگرافی + عکس ها - بیوگرافی پیمان بحرانی

    در ابتدا به بیوگرفی بسیار مختصر از پیمان بحرانی می پردازیم:

    پیمان در سی امین روز شهریور ماه 1374 در شهر زیبای شیراز چشم به جهان گشود. ورودش به موسیقی و دنیای خوانندگی را نیز از سال 1389 با فرا گرفتن نوازندگی ساز هایی همچون گیتار، پیانو، دف، کاخن پا به این عرصه نهاد. اولین موزیک رسمی وی در دنیای موسیقی نیز نمیخوامت می باشد که این قطعه از همان ابتدای انتشار توانست نگاه های بسیاری را به سمت خود بکشاند. آواز و سلفژ را نیز در سطح میدل فرا گرفته است و این توانایی نیز در آهنگ های او نمایان است.

    بدون شک یکی از هنرمند های دوست داشتنی و خوش قلب پیمان بحرانی می باشد که با موزیک نمیخوامت پا به این عرصه نهاد. دانلود آهنگ پیمان بحرانی نمیخوامت از تمامی سایت های معتبر موسیقی از جمله آی ریتم و .. امکان پذیر می باشد. پیمان بحرانی دارنده سرتیفیکیت تئوری آهنگسازی است و در زمینه ساخت ترانه و ملودی نیز مهارت دارد. همین قطعه نمیخوامت را نیز خودش ترانه و ملودی سازی را انجام داده است.

    images 1681849243 643efb9b827f6 - پیمان بحرانی بیوگرافی + عکس ها - بیوگرافی پیمان بحرانی

    پیمان به مدت چهار سال در خارج از کشور زندگی کرده و در آن جا نیز فعالیت آموزش موسیقی را ادامه داده است. پیمان علاقه بسیار زیادی به موسیقی دارد و همین امر باعث شده تا اکثر اوقاتش را با این فضا بگذراند. تریبون رسمی پیمان بحرانی نیز به آدرس PeymanBahrani.Com می باشد که آخرین خبر ها پیرامون این خواننده و موسیقی دان دوست داشتنی کشور قابل دریافت است.

    موزیک هایی همچون آغوش، کوه، خاطره، احساس، نگاه، کنارت بودم، و .. از جمله آهنگ هایی هستند که به زودی با صدای پیمان بحرانی منتشر خواهند شد. این آهنگ در قالب آلبومی هستند که در حال آماده سازی و در مرحله تنظیم می باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.