×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

images 1681980141 6440faed6bdb7 - بهترین نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی را بشناسید! - تسهیلات و اعتبارات اسنادی

اعتبار اسنادی از جمله پرکاربردترین پرداخت قراردادهای بین المللی است. در همین راستا و جهت مدیریت صحیح فرایند سفارش‌­های خارجی از مرحله سفارش کالا تا تحویل، نرم افزارهای مالی، نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی نیز توسط طراحان و تولید کنندگان طراحی، تولید و روانه بازار شده است.

واحدهای تولیدی با هدف تامین مواد اولیه، لوازم یدکی و ابزار کار از بانک­ها درخواست گشایش اعتبار اسنادی می­کنند. در اعتبار اسنادی بانک متعهد می­‌شود، که مبلغ بدهی خریدار به فروشنده را به موقع و با مبلغ صحیح پرداخت کند. به همین جهت نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی جایگاه ویژه ای در شرکت های بازرگانی دارد. با ما همراه باشید.

نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی چیست؟

در تعریف اعتبارات اسنادی می­توان گفت، اسنادی است که به وسیله موسسات مالی جهت خرید خارجی خریدار صادر می­گردد و همچنین تعهدی است که توسط موسسه مالی به فروشنده ارائه می­شود، تا در صورت عدم پرداخت بدهی توسط خریدار، فروشنده بتواند آن را از موسسه مالی مطالبه نماید.

لازم به ذکر می باشد، که موسسه مالی گشایش کننده حساب اعتبار اسنادی مطابق درخواست متقاضی(خریدار) یا به دستور ارگان دولتی اقدام به گشایش حساب اعتبار اسنادی نزد خود می­کند. گشایش حساب اعتبار اسنادی مطابق قوانین و دستورالعمل‌های بین المللی است. نحوه پرداخت پول به فروشنده مطابق قوانین و در صورت انجام تعهدات توسط فروشنده انجام می­شود. تا زمانی ‌که تعهدات مورد نظر انجام نشود، اعتبار نزد موسسه مالی باقی می­‌ماند.

باتوجه به نیاز و گسترش معاملات شرکت­ها بخصوص با شرکت­ها و تولید کنندگان خارجی و افزایش حجم کاری وارد کنندگان و بخصوص بخش مالی شرکت­ها و سازمان­ها، طراحان نرم افزار اقدام به طراحی و تولید انواع نرم افزار تسهیلات نموده‌­اند.

نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی چیست؟ این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار مالی و مدیریتی در راستای کمک به شرکت‌­های وارد کننده کالا و خدمات امکان ثبت و سفارش کالا، ثبت فهرست تفکیکی هزینه­ها، تعیین روش تسهیم هزینه، معرفی شرکت­های خریدار و فروشنده و… را بر عهده دارد.

تاثیر نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی در سازمان

استفاده از سیستم اعتبارات اسنادی موجب بهبود شرایط مدیریتی سازمان در خصوص واردات کالا از جمله صدور پیش فاکتور، خرید کالا، حمل بار، ورود کالا به گمرک، بارگیری کالا، ورود کالا به انبار سازمان و… می‌­شود. همچنین با توجه به اینکه این نرم افزار با سیستم‌های ارزی، خزانه داری، انبارداری، خرید و فروش نیز ارتباط دارد موجب بهبود شرایط سازمان می­گردد.

images 1681980215 6440fb3741311 - بهترین نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی را بشناسید! - تسهیلات و اعتبارات اسنادی

بهترین نرم افزار اعتبارات اسنادی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نرم افزار اعتبارات اسنادی باید دارای ۴ ویژگی جامع، یکپارچه، هوشمند و پویا باشد. در ادامه به شرح هر کدام از ویژگی­های نرم افزار اعتبارات اسنادی پرداخته شده است.

  • ویژگی جامع بودن سیستم اعتبارات اسنادی به معنای استفاد از امکانات نرم افزاری در حوزه­های مختلف فرایند سفارش­های خارجی است. این فرایند شامل ثبت فهرست تفکیکلی هزینه­های پرفرما، تعیین روش تسهیم هزینه، گزارش اقلام باز پرفرما، گزارش باقی مانده اعتبارات اسنادی و … است.
  • ویژگی یکپارچگی نرم افزار اعتبارات اسنادی شامل اتصال بارنامه و کانتینر به مسیرهای حمل به صورت لحظه‌­ای، ایجاد حساب تفصیلی یا شناور خودکار برای هر پروفرما، صدور خودکار فاکتور خرید و انتقال میان انبارها و صدور فاکتور برگشت از خرید، خود کارسازی فرایند خزانه داری و … است.
  • ویژگی هوشمندی نرم افزار اعتبارات اسنادی به معنی ایجاد بستری هوشمند در جهت مدیریت سفارش‌­های خارجی واحد اقتصادی از جمله مدیریت خودکار قیمت کالاها، ثبت و ارائه اخطارهای لازم در تاریخ سررسید صورت حساب، توزیع کنترل شده کالا و قیمت در بارنامه، کانتینر و صورت حساب­ها است.
  • ویژگی پویایی سیستم اعتبارات اسنادی به معنی ایجاد بستری پویا برای شخصی سازی اطلاعات و گزارش­ها، استفاده ازتاریخ­‌های میلادی و شمسی برای هر فرم، انتخاب محل خرید برای سازمانی­های دارای شعب متعدد و … است.

مهم ترین مزایای نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی

هر نرم افزار برای پذیرش و استفاده در شرکت­ها و سازمان­ها باید دارای مزایایی باشد. نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ماندن در بازار رقابت باید دارای مزایایی باشد. از جمله مهم­ترین مزایای نرم افزار اعتبارات اسنادی عبارتند از:

  • ثبت و مدیریت دقیق مبلغ کل
  • میزان بهره و سود
  • جریمه‌های تاخیر پرداخت تسهیلات اخذ شده به صورت اعتبارات اسنادی
  • مدیریت زمان و هزینه در رابطه با سفارش­های خارجی
  • افزایش کنترل مدیران بر سفارش­های خرید خارجی

نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی آرین سیستم

آرین سیستم با تکیه بر پشتوانه علمی و تجربیات طراحان و تولید کنندگان خود اقدام به طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی در زمینه مدیریت، مالی، بازرگانی و …. نموده است. یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در زمینه خرید و واردات کالا، نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی آرین سیستم است.

امکانات تعبیه شده در نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی آرین سیستم موجب شده است، تا نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی آرین سیستم در زمره بهترین نرم افزار اعتبارات اسنادی موجود قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار آرین سیستم، امکانات نرم افزار تسهیلات و اعتبارات آرین سیستم در ادامه آورده شده است.

امکانات نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی آرین سیستم

نرم افزار اعتبار اسنادی آرین سیستم علاوه بر امکاناتی مانند ثبت و ارایه اخطارهای لازم، توصیه هوشمند پرداخت­ها، امکان وارد کردن قیمت کالا، تعیین سناریوی پرداخت، قابلیت ثبت تمدید اعتبارات اسنادی، انتخاب کالا از چند کانتینر برای یک کالا و…. دارای امکانات ویژه ای می‌باشد، که این امکانات را در تصویر زیر آورده‌ایم.images 1681980249 6440fb598c892 - بهترین نرم افزار تسهیلات و اعتبارات اسنادی را بشناسید! - تسهیلات و اعتبارات اسنادی

نرم افزار اعتبارات اسنادی آرین سیستم یکی از مجموعه نرم افزارهای حوزه مالی آرین سیستم می‌باشد. حوزه مالی آرین سیستم دارای زیرسیستم‌های دیگری ازجمله نرم افزار دریافت و پرداخت می‌باشد. نرم افزار دریافت و پرداخت آرین سیستم با ایجاد ارتباط یکپارچه با سایر واحد‌های سیستم، این امکان را فراهم می‌کند که شما مراودات مالی سازمان خود را کنترل و ردیابی نموده و تمام حساب‌های سازمان را به صورت فرایند محور مدیریت نمایید.

ثبت سیستمی اسناد حسابداری، دریافت اطلاعات چک‌ها و کنترل موجودی تنخواه داران، ازجمله مزایای نرم افزار دریافت و پرداخت آرین سیستم می‌باشد، که موجب تسهیل کار حسابداران و به حداقل رساندن خطاهای انسانی در هنگام صدور اسناد مالی سازمان شده است.

 اگر شما هم قصد خرید یک نرم افزار اعتبارات اسنادی برای سازمان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت www.ariansystem.net امکانات نرم افزار اعتبارات اسنادی آرین سیستم را بررسی کنید. همچینین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم با شماره ۴۳۰۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : نرم افزار اعتبارات اسنادی,تسهیلات و اعتبارات اسنادی,سیستم اعتبارات اسنادی,نرم افزار تسهیلات,نرم افزار اعتبار اسنادی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.