چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال، پرداخت شد
    31 فروردین 1402 - 18:16
    شناسه : 249536
    0

    طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.

    پ
    پ

    - بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال، پرداخت شد - استقلال
    به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.

    با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب‌ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام شود.

    حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنین از تلاش‌ها و همکاری های صمیمانه دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر و همکاران ایشان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.