شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شوخی نمایندگان با نماینده صومعه‌سرا + حاشیه‌های صحن
    28 آذر 1395 - 16:55
    شناسه : 24962
    0

    شیفت دوم نمایندگان مجلس برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، با شوخی نمایندگان و شاعر پیشگی کاظم دلخوش همراه شد. زمانی که نماینده مردم صومعه‌سرا برای موافقت با لایحه برنامه پشت تریبون رفت، نمایندگان از او خواستند که شعری بگوید. به گزارش «بامردم»، کاظم دلخوش نماینده شاعر مسلک مجلس دهم، زمانی که برخلاف روال مرسوم […]

    پ
    پ

    شیفت دوم نمایندگان مجلس برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، با شوخی نمایندگان و شاعر پیشگی کاظم دلخوش همراه شد. زمانی که نماینده مردم صومعه‌سرا برای موافقت با لایحه برنامه پشت تریبون رفت، نمایندگان از او خواستند که شعری بگوید.

    به گزارش «بامردم»، کاظم دلخوش نماینده شاعر مسلک مجلس دهم، زمانی که برخلاف روال مرسوم اظهار نظرش در مجلس، موافقتش با لایحه ششم برنامه را با گفتن آیه«فبشرعبادالذین یستمعون القول ویتبعون احسنه» آغاز کرد، با واکنش همکارانش مواجه شد.

    هنوز چند جمله ای از اظهارنظر این موافق لایحه برنامه ششم نگذشته بود، که نمایندگان مختلف با بیان جمله «شعر بخوان» از او خواستند که باز هم مثل همیشه، اظهارنظرهایش را با شعر و شاعری همراه کند.

    این نماینده شاعر پیشه مجلس که به طور معمول شعرهای بداهه‌اش را بدون توجه به وزن و قافیه می‌گوید، در پاسخ به درخواست همکارانش گفت:

    باغی است وطن بهار میخواهد و بس

    این راه تلاش و کار میخواهد و بس

    هنگام جهاد اقتصادی آمد

    زیرا وطن افتخار میخواهد و بس

    شعرخوانی دلخوش با تشویق سایر نمایندگان و گفتن«احسنت» و «به به» همراه شد تا در همان لحظات آغاز شیفت دوم مجلس، فضای خانه ملت تلطیف شود.

    البته همیشه شعرخوانی این نماینده مجلس، ختم به خیر نشده است، چه آنکه کاظم دلخوش در جلسه 30 تیرماه سال جاری، بیتی مبنی بر «هر کس به ریاست رئیس بد بین است، چاره درد او شهر داوود محمدی است» در حمایت از رئیس مجلس خواند که با واکنش منفی نمایندگان مواجه شد. اتفاقی که سرانجام این نماینده مجلس را مجبور کرد تا توضیح بدهد.

    مجلس شورای اسلامی دارای ۲ نماینده به نام داوود محمدی است که یکی از آنها نماینده قزوین و دیگری نماینده تهران است.


     منبع: خبرآنلاین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.