چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین مرجع آموزش سئو خارجی سال 2023
    02 اردیبهشت 1402 - 14:40
    شناسه : 249643
    1

    به کلیه فرایند هایی که در جهت بهینه سازی سایت، در بیرون از وب سایت انجام می شود سئو خارجی (Off-Page SEO) می گویند. برای مثال ساخت بک لینک و یا دریافت سوشیال سیگنال یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در فرایند سئو خارجی است. همچنین در بین تمامی فرایند های بهینه سازی یک سایت، سئو خارجی یا همان سئو آف پیج بیشترین تاثیر را بر روی افزایش رتبه و یا کاهش رتبه وب سایت ما در لیست نتایج گوگل (SERP) دارد.

    پ
    پ
    سئو خارجی یکی از اصلی ترین قسمت ها در به ثمر رسیدن یک پروژه سئو است. این فرایند را می توان بعنوان آخرین قدم در بهینه سازی یک وب سایت دانست که با اجرای فرایند سئو خارجی تقریبا وب سایت رتبه های مورد نیاز را دریافت کرده و می توان گفت که پروژه به اتمام رسیده و آماده تحویل است. حال که آموزش سئو خارجی این چنین برای ما اهمیت دارد، تصمیم گرفتم در این صفحه یک آموزش متنی کامل در زمینه اجرای سئو خارجی برای شما آماده کنم تا بتوانید با استفاده از مقاله، فرایند سئو خارجی وب سایت خود را به خوبی انجام دهید و رتبه های مورد نیاز خود را از نتایج گوگل دریافت کنید.

    images 1681990509 6441236d6e5a0 - بهترین مرجع آموزش سئو خارجی سال 2023 - آموزش سئو

    سئو خارجی چیست؟

    به کلیه فرایند هایی که در جهت بهینه سازی سایت، در بیرون از وب سایت انجام می شود سئو خارجی (Off-Page SEO) می گویند. برای مثال ساخت بک لینک و یا دریافت سوشیال سیگنال یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در فرایند سئو خارجی است. همچنین در بین تمامی فرایند های بهینه سازی یک سایت، سئو خارجی یا همان سئو آف پیج بیشترین تاثیر را بر روی افزایش رتبه و یا کاهش رتبه وب سایت ما در لیست نتایج گوگل (SERP) دارد.

    چگونه آموزش سئو خارجی را پیاده سازی کنیم؟

    فرایند اجرای سئو تکنیکال و سئو داخلی به شکل متوسط بین 4 ماه برای یک وب سایت متوسط و کوچک و بعضا یک سال برای وب سایت های بزرگ به طول می انجامد. نکته مهم این است که حتما باید فرایند سئو خارجی را پس از امام دو مرحله داخلی و تکنیکال شروع کنید و نباید برای مثال قبل از بهینه سازی داخلی سایت فعالیت آف پیج سئو را شروع کنید.

    پس از گذشت زمان ذکر شده در بالا و انجام فعالیت های مورد نیاز برای تکنیکال و داخلی، اکنون زمان آن رسیده است تا سایت خود را از نظر سئو آف پیج نیز بهینه سازی کنید.

    تسک های اجباری سئو خارجی!

    1. ساخت بک لینک دستی
    2. استفاده سوشیال مدیا
    3. استفاده از ریپورتاژ آگهی های معتبر

    1 – ساخت بک لینک دستی

    از ابتدایی ترین کار هایی که می توانید خودتان به صورت رایگان انجام دهید این است که شروع به ساخت لینک بصورت دستی کنید. برای اینکار می توانید در بلاگ هایی مانند Blog.ir یک بلاگ بسازید، و در آن مقالات سایت خود را بازنشر کنید و لینک Follow به سایت خود دهید تا با این لینک دادن بتوانید اعتبار صفحات سایت خود را افزایش دهید.

    کلاس سئو اصفهان

    2 – استفاده سوشیال مدیا

    یکی از سیگنال هایی که گوگل برای درک محبوبیت یک صفحه میان کاربران از آن استفاده می کند، سوشیال سیگنال ها هستند. با استفاده از فعالیت های مردم در شبکه های اجتماعی متوجه می شود که یک لینکی در تعداد بالا برای مثال اشتراک گذاشته شده است پس دارای محبوبیت بالایی است. برای استفاده از این پوینت هم می توانید لینک صفحات مهم خود را در شبکه های اجتماعی مانند ردیت، فیسبوک، توئیتر و … قرار دهید و از کاربران بخواهید تا درباره آنها نظر دهند.

    3 – استفاده از ریپورتاژ آگهی

    در وب فارسی مخصوصا، متاسفانه یکی از مهم ترین فاکتور ها خرید بک لینک های سنگین است. سنگین در این مرحله به معنای تعداد نیست که یک بک لینک خریداری کنیم به حجم مثال 50K لینک فالو با انکرتکست مشخص؛ سنگین به معنای کیفیت بک لینک است که بر فرض مثال یک بک لینک خرید کنیم از سایت های خبری قدیمی مانند ایلنا، مهرنیوز، فارس و … که قدمت و اعتبار بالایی نزد گوگل دارند. به این دسته از بک لینک ها که برای دریافت آنها به دلیل کیفیت بالا، باید پول پرداخت کنیم در مارکت ایران «رپورتاژآگهی» گفته میشود. استفاده از این رپورتاژ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش رتبه سریع شما در لیست نتایج گوگل (SERP) در کلمات دلخواه دارد که امروزه می توان گفت تمامی سایت هایی که بصورت جدی فرایند سئو را آغاز می کنند، از این رپورتاژ ها استفاده خواهند کرد.

    تسک های اختیاری سئو خارجی!

    1. ساخت بک لینک چندگره ای
    2. رپورتاژ لایه ای
    3. ریفرینگ دامین
    4. ریفرینگ IP
    5. استراتژی انکرتکست مناسب
    6. ربات های لینک سازی اتومات
    7. فروم ها
    8. پست میهمان

    دوره سرچ کنسول

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.