پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آفرتو، معرفی جدیدترین سایت کد تخفیف کشور!
    03 اردیبهشت 1402 - 0:59
    شناسه : 249684
    1

    قطعا تا حالا تجربه خرید حضوری و چانه زدن سر قیمت و تخفیف را داشته اید، حالا در خرید های آنلاین که ارتباط مستقیمی بین شما و فروشنده کالا وجود ندارد باید چطور تخفیف بگیریم؟ آیا راهی برای کاهش مبلغ خرید وجود دارد؟

    پ
    پ

    وبسایت کد تخفیف آفرتو

    قطعا تا حالا تجربه خرید حضوری و چانه زدن سر قیمت و تخفیف را داشته اید، حالا در خرید های آنلاین که ارتباط مستقیمی بین شما و فروشنده کالا وجود ندارد باید چطور تخفیف بگیریم؟ آیا راهی برای کاهش مبلغ خرید وجود دارد؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت بله، راهکار شما استفاده از کد تخفیف است. اما چطور باید این کد تخفیف را پیدا کنیم؟ بدون شک ساعت ها پرسه زدن در اینترنت و اپلیکیشن های مختلف برای پیدا کردن تخفیف تجربه ناخوشایندی است چون در بیشتر موارد چیزی که میخواهید را پیدا نمی کنید. اخیرا گروهی از دانشجویان کشور با راه اندازی استارت آپی به نام آفرتو تلاش کرده اند تا این مشکل را برای کاربران حل کنند.

    معرفی آفرتو

    آفرتو یک پلتفرم رایگان ارائه کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی به مشتریان است و امکان عضویت تمامی برند ها، استارت آپ ها و فروشگاه و استفاده از خدمات آن بطور ۱۰۰ رایگان وجود دارد. از طرفی برای حتی کاربر ها علاوه بر نسخه وبسایت، اپلیکیشن آفرتو در دو نسخه اندروید و ios منتشر شده که جستجو و دریافت کوپن تخفیف را بیش از هر زمانی راحت تر می کند.

    اپلیکیشنکد تخفیف آفرتو

    مزیت آفرتو نسبت به رقبایش چیست؟

    سوالی که به عنوان نویسنده مطلب از پرهام سماوات بنیانگذار این پلتفرم پرسیدم این بود “چه تفاوتی بین قدیمی های عرصه تخفیف یعنی تخفیفان، تخفیف‌هات، آف چنل، موپن و… با آفرتو وجود دارد؟” پاسخ این بود:

    «آفرتو به عنوان یک پلتفرم مستقل و با بودجه شخصی وارد این عرصه شد؛ طبیعتا در ابتدای کار مثل هر کسب و کار آنلاین دیگری به دنبال رشد بیشتر بودیم. در طی مدت راه اندازی با چالش های مختلفی مواجه شدیم که هر یک از آنها درس های بسیار خوبی برای ما بودند. از اختلال شدید رقبا تا اختلال هایی که برای خود ما هم پیش می آمد. راستش را بخواهید مقدار این چالش ها آنقدر زیاد بود که تصمیم گرفتیم با رفع همگی آنها و تمام کاستی هایی که در این عرصه وجود دارد، راه خودمان را بطور جدی تری ادامه دهیم. در نتیجه اصلی ترین تفاوت آفرتو با رقبایش رفع کاستی‌ها و ارائه راهکارهای جدیدی است که نیاز کاربر را با سرعت بیشتر برطرف و رضایت حداکثری آن را جلب می کنند. همچنین برای تحقق این هدف محصول جدیدی از تیم آفرتو در حال طراحی است که با کمک هوش مصنوعی کار خواهد کرد و کاربردی دو طرفه برای فروشگاه و کاربران دارد که بزودی در باره آن خواهید شنید»

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.