جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با سوپر فود ان بی اس و خواص پرشمار آن آشنا شوید
    03 اردیبهشت 1402 - 11:04
    شناسه : 249772
    0

    پودر سوپر فود ان بی اس ماده‌ای سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنزیم‌ها و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز بدن شما است. این پودر گیاهی است و از غلات پودرشده و سبزی‌ها درست می‌شود. پودر NBS همه مواد مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. همچنین کمک می‌کند تا بدن شما در بهترین وضعیت سلامتی قرار گیرد.

    پ
    پ

    سوپر فود ان بی اس پودری سرشار از مواد مغذی است که همه مواد مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. بدن ما برای زنده و سلامت ماندن، نیاز به موادی دارد تا انرژی مورد نیاز آن را تامین کند. البته تامین انرژی تنها کارکرد مواد خوراکی نیست که ما در درازای روز مصرف می‌کنیم. مهم‌تر از تامین انرژی مورد نیاز روزانه، بدن همه ما به موادی نیاز دارد تا سلامتی ما را حفظ کند و بدن ما را در برابر عوامل بیماری‌زا مقاوم سازد.

    به همین دلیل است که بدن ما در بسیاری موارد، نیاز به مکمل‌های مواد غذایی دارد. مکمل‌هایی همچون ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها که سلول‌های بدن را در برابر میکروب‌ها، ویروس‌ها و دیگر عوامل بیماری‌زا مقاوم می‌سازد. به این ترتیب، اگر ماده‌ای ساخته شود که توانایی تامین همه مواد مورد نیاز بدن ما را داشته باشد، می‌توانیم آن را سوپر فود یا خوراکی شگفت‌انگیز بنامیم.

    nbs-food-store

    با ما همراه باشید تا نگاهی به خواص پودر سوپر فود NBS داشته باشیم.

    آشنایی با سوپر فود ان بی اس:

    پودر سوپر فود ان بی اس ماده‌ای سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنزیم‌ها و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز بدن شما است. این پودر گیاهی است و از غلات پودرشده و سبزی‌ها درست می‌شود. پودر NBS همه مواد مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. همچنین کمک می‌کند تا بدن شما در بهترین وضعیت سلامتی قرار گیرد.

    سوپر فود ان بی اس یک دارو نیست تا هنگامی که بیمار می‌شوید، آن را مصرف کنید، بلکه نوعی مکمل غذایی است. مصرف مواد گیاهی تراریخته، خوردن مواد غذایی بدون خاصیت و زیان‌آور، و در یک کلام، تغذیه نامناسب مهم‌ترین عامل بیماری بسیاری از انسان‌ها است. سوپر فود NBS کمک می‌کند تا بدن شما به همه نیازهای غذایی خود دست پیدا کند و در برابر عوامل بیماری‌زا مقاوم شود.

    خواص تغذیه‌ای و ارزش غذایی سوپر فود ان بی اس:

    25 درصد از حجم پودر NBS از پروتئین تشکیل شده و 50 درصد این پودر را هیدرات کربن تشکیل می‌دهد. مقدار فیبر موجود در ان بی اس فود 10 درصد است و بقیه این ماده خوراکی مقوی از امگا 3، امگا 6 و دیگر چربی‌های مفید برای بدن تشکیل شده است. مجموعه‌ای از ویتامین‌های ب1، ب3، ب6، ب9، ب12، A، E و ویتامین C را نمی‌توان در ترکیب این ماده خوارکی نادیده گرفت. آهن، کلسیم، روی، تریپتوفان کولین، گلوسیدها و… از دیگر مواد موجود در پودر NBS به شمار می‌روند.

    خواص سوپر فود ان بی اس چیست؟

    ان بی اس فود یک دارو نیست. پودر سوپر فود NBS ماده‌ای دارای خاصیت‌های فراوان است که بهتر است با برخی از تاثیرات آن آشنا شوید:

    1- تقویت سیستم ایمنی بدن از مهم‌ترین خواص پودر NBS است. نیازی به گفتن نیست که سیستم ایمنی قدرتمند کمک می‌کند تا بدن شما بیمار نشود.

    2- اگر هر عضو داخلی بدن شما، از جمله معده و روده، دچار عفونت شده باشد، به مدد پودر ان بی اس فود، درمان آن سریع‌تر می‌شود.

    3- مشکلات گوارشی هم با میل کردن سوپر فود NBS برطرف می‌شود.

    4- گفته شده مصرف پودر NBS به بهبود سردردهای میگرنی هم کمک می‌کند.

    5- خشکی پوست مشکلی است که افراد زیادی با آن روبه‌رو هستند. افزودن سوپر فود ان بی اس به رژیم غذایی، خشکی پوست شما را برطرف می‌سازد و کمک می‌کند تا پوستی نرم و باطراوت داشته باشید.

    6- اگر دچار ریزش مو هستید، خوردن پودر NBS برای متوقف کردن آن به کمک شما می‌آید. همچنین کمک می‌کند تا موهای از دست رفته شما دوباره رشد کنند. سفید شدن مو هم با مصرف این ماده مقوی متوقف می‌شود.

    7- درد مفاصل از نمونه بیماری‌هایی است که پودر سوپر فود NBS می‌تواند درمان کند.

    8- اگر شما یا عزیزانتان به کم‌خونی مبتلا هستید هم باید خوردن سوپر فود NBS را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

    9- چربی‌سوزی از فایده‌های دیگر ان بی اس فود است. پس اگر دچار اضافه وزن هستید هم باید این ماده را امتحان کنید.

    10- اضافه کردن سوپر فود ان بی اس به رژیم خوراکی، به درمان بیماری‌های قلبی، دیابت، فشارخون، آرتروز، انواع سرطان، ضعف و بی‌حالی، رماتیسم، ام اس، کولیت روده، پروستات، درمان کیست‌ها و فیبروم‌های رحم، آسم و آلرژی، آب آوردن کبد و بسیاری از بیماری‌های دیگر کمک می‌کند.

    11- پودر سوپر فود درمان بیماران مبتلا به فلج مغزی و تشنج را سریع‌تر می‌کند.

    12- کارایی افراد سالم هم با بهره بردن از سوپر فود NBS بیشتر می‌شود.

    13- دردهای دندان و لثه با مصرف پودر NBS کمتر می‌شود.

    14- رفع خستگی، کمک به تنظیم خواب و داشتن خوابی راحت از دیگر خواص پودر NBS است.

    15- دردهای پریودی و خون‌ریزی پریودی را هم می‌توان با مصرف مرتب سوپر فود ان بی اس کاهش داد.

    16- کاهش درد ترک اعتیاد یکی دیگر از فایده‌های مصرف ان بی اس فود است.

    17- هورمون‌های زنانه با مصرف ان بی اس فود تنظیم می‌شوند.

    18-سوپر فود NBS بدن شما را در برابر آنفلوانزا، سرماخوردگی و کرونا مقاوم می‌سازد.

    19- پودر سوپر فود روی پوست شما هم تاثیر خوبی دارد، آن را شفاف‌تر می‌کند و تیرگی آن را برطرف می‌سازد.

    20- افزایش میل جنسی یکی دیگر از خواص سوپر فود ان بی اس است.

    21- دردهای خار پاشنه هم با مصرف پودر سوپر فود برطرف می‌شود.

    22- کمک به بهبود عملکردهای حرکتی و رفتاری افرادی که با بیماری‌های ژنتیکی به دنیا می‌آیند، یکی دیگر از فواید مصرف ان بی اس فود است.

    23- فیزیوتراپی افرادی که در ماهیچه‌ها و استخوان‌های خود دچار مشکل شده‌اند، با مصرف پودر NBS نتیجه بهتری می‌دهد.

    24- برطرف شدن و درمان سینوزیت از فایده‌های دیگر سوپر فود NBS است.

    25- عملکرد افراد از کارافتاده و کم‌توان جسمی نیز با مصرف ان بی اس فود بیشتر می‌شود.

    nbs-food-5

    مخترع سوپر فود ان بی اس کیست؟

    جالب است بدانید مخترع پودر سوپر فود یک ایرانی، به نام دکتر عارف خلخالی است. دکتر عارف خلخالی پژوهشگری است که با مدد از طب ایرانی که پیشینه آن به بوعلی سینا می‌رسد، به تهیه این ماده مقوی اقدام کرده است. دکتر خلخالی در فرایندی علمی، به ریزدانه‌های مغذی غلات و مواد گیاهی دیگر دست یافته است.

    فرایندی که به‌وسیله دکتر خلخالی ابداع شده، تراکم ریزماده‌های مغذی پودر NBS را تا 200 برابر افزایش داده است. به همین دلیل است که خوردن مقدار کمی از این ماده، به‌صورت مرتب، همه مواد مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.

    انواع سوپر فود NBS:

    nbs-foods

    سوپر فود NBS در سه نوع مختلف تهیه و به بازار ارائه می‌شود. تفاوت این سه نوع پودر در مقدار مواد مغذی موجود در هریک است که در تصویر هر محصول توضیح داده شده است. مقدار مواد مغذی در نوع VIP این محصول بیشتر از انواع دیگر آن است.

    انواع سوپر فود عبارتند از:

    سوپر فود گلد یا معمولی

    سوپر فود پریمیوم

    سوپر فود VIP

    پک ورزشی سوپرفود NBS

    سوپرفود vip پنج ستاره

    سوپرفود vip هفت ستاره

    موارد منع مصرف سوپر فود ان بی اس چه کسانی هستند؟

    توجه داشته باشید که مصرف پودر سوپر فود برای برخی افراد مناسب نیست:

    * زنان باردار.

    * افراد دارای پلاتین یا پروتز در بدن.

    * افراد سال‌خورده با بدن ضعیف.

    * اشخاص دارای بیماری‌های FMF،ALS و سلیاک.

    * افراد دارای پیوند عضو.

    * افراد حساس به گلوتن.

    * افراد مبتلا به بیمار‌های کلیه، بیماری‌های قلبی، دیابت و بیماری‌های ژنتیکی.

    موارد احتیاط در مصرف سوپر فود ان بی اس چه کسانی هستند؟

    برخی افراد هم باید در مصرف پودر NBS احتیاط کنند:

    * مصرف ان بی اس فود ممکن است فشارخون برخی افراد را بالاتر ببرد. به همین دلیل افرادی که دارای فشارخون بالا هستند باید در مصرف این ماده احتیاط کنند. این افراد بهتر است خوردن پودر سوپر فود را از یک‌چهارم پیمانه آغاز کنند و فشارخون خود را اندازه‌گیری کنند. در صورتی که تغییری در فشار خون آنها دیده نشد، مصرف این ماده را کم‌کم بیشتر کنند تا به اندازه نرمال برسد.

    * افرادی که به بیماری‌های خودایمنی، رماتیسم، پسوریازیس و پمفیگوس دچار هستند هم باید در مصرف ان بی اس فود احتیاط کنند.

    روند پاک‌سازی بدن و درمان با سوپر فود ان بی اس:

    از زمان خوردن اولین پیمانه از پودر NBS، ممکن است بدن شما واکنش‌های مختلفی به آن نشان دهد:

    * ممکن است بدن شما به‌دلیل مصرف مواد مخدر، استفاده از خوراکی‌های ناسالم، مصرف الکل، داروهای شیمیایی و حضور در محیط‌های آلوده، دارای سموم زیادی باشد. در این صورت، پس از خوردن پودر سوپر فود ممکن است علائمی را به‌صورت کم یا زیاد نشان دهد. از این دسته علامت‌ها باید به تیره شدن ادرار، خلط گلو و بینی، بوی بد ادار و مدفوع، بوی بد عرق بدن، پوسته‌پوسته شدن پوست و جوش‌های پوستی اشاره کنیم.

    * افزایش تحریک‌پذیری، مشکلات بینایی، سردرد و سرگیجه، بی‌خوابی، بوی بد دهان، اسهال، بدن‌درد، سرفه، حالت تهوع و احساس خستگی از دیگر علامت‌هایی است که ممکن است بدن شما با خوردن سوپر فود ان بی اس نشان دهد. در صورت دیدن هرکدام از این نشانه‌ها، دچار ترس نشوید. همه این علامت‌ها ممکن است 3 روز تا دو هفته ادامه داشته باشد، اما پس از آن، بدن شما به حالت عادی بازمی‌گردد.

    * توجه داشته باشید که بازسازی بدن شما در همین دوران، و با خوردن ان بی اس فود آغاز شده است و سیستم ایمنی شما در حال تقویت شدن است. پس از این، شما باید منتظر بدنی قدرتمند باشید. همچنین در صورتی که دچار بیماری خاصی هستید، درمان آن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

    سخن پایانی:

    همان‌گونه که در متن اشاره شد، سوپر فود ان بی اس دارو نیست تا آن را برای درمان بیماری‌های مختلف به کار بگیرید. اما مصرف این پودر مقوی سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند و به بدن شما کمک می‌کند تا بر عواملی که باعث بیماری بدن شما شده، غلبه کند. سیستم ایمنی بدن سالم هم با خوردن این ماده قدرتمندتر شده، توان مقابله با عوامل بیماری‌زا را پیدا می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.