سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صدور ابلاغیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی آستارا از سوی دولت | توسعه صادرات و اشتغال زایی مزایای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است
    28 آذر 1395 - 22:11
    شناسه : 24980
    0

    فرماندار آستارا با بیان اینکه ابلاغیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی آستارا را از هیات دولت گرفتیم، گفت: توسعه صادرات و اشتغال زایی از جمله مزیت های ایجاد این منطقه در آستارا است. به گزارش «بامردم»، سیروس شفقی با بیان اینکه ابلاغیه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا را از هیات دولت گرفتیم،اظهار کرد:  مشغول تأمین زیر […]

    پ
    پ

    سیروس شفقی

    فرماندار آستارا با بیان اینکه ابلاغیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی آستارا را از هیات دولت گرفتیم، گفت: توسعه صادرات و اشتغال زایی از جمله مزیت های ایجاد این منطقه در آستارا است.

    به گزارش «بامردم»، سیروس شفقی با بیان اینکه ابلاغیه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا را از هیات دولت گرفتیم،اظهار کرد:  مشغول تأمین زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی در آستارا هستیم.

    وی در خصوص احتمال ایجاد منطقه ازاد استارا، افزود: تصمیم گیری در خصوص افزایش مناطق آزاد در کشور به مسؤلان بالادست و مجلس شورای اسلامی برمی گردد.

    فرماندار آستارا با تأکید بر اینکه با وجود اینکه اراضی که بستر منطقه ویژه اقتصادی آستارا به شمار می روند مردابی است، اضافه کرد: نخست باید با مخلوط گیری سطح این منطقه را بالا بیاوریم و مرداب را از بین ببریم.

    شفقی در ادامه این مطلب تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم نحوه استقرار صنایع در این حوزه را با استفاده از معافیت ها و مزایای این مناطق ویژه اقتصادی را که در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم تا بستر اشتغال جوانان این منطقه را فراهم کنیم و درصد بیکاری را کاهش دهیم.

    فرماندار آستارا با بیان این مطلب که  توسعه صادرات را با شکل گیری منطقه ویژه اقتصادی در آستارا خواهیم داشت، اضافه کرد: افزایش دامنه صادرات در بستر این اقدام محقق می شود.

    شفقی با بیان اینکه این سیاست در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است تا نقش بندری آستارا را ارتقاء دهیم، گفت: بدین ترتیب آستارا هم می تواند نقش خوبی در راستای تحقق بخشی به سیاست اقتصاد مقاومتی انجام دهد.


    منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.