پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41443 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای تعمیر پکیج های ایران رادیاتور
    06 اردیبهشت 1402 - 1:28
    شناسه : 249941
    0

    پیدا کردن مشکل پکیج و رفع آن کار تعمیرکارانی است که با سیستم پکیج ایران رادیاتور آشنایی کامل دارند و در کار خود خبره هستند. اما گاهی شاید خود بتوانید برخی از مشکلات رایج و ساده در پکیج های ایران رادیاتور را تشخیص دهید و یا حتی مشکل را حل کنید.

    پ
    پ

    photo ۲۰۲۳ ۰۴ ۲۵ ۱۶ ۳۸ ۴۰ - راهنمای تعمیر پکیج های ایران رادیاتور -

    حتما با ایران رادیاتور و محصولات آن آشنایی دارید. شرکتی در سال 1355 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پکیج و رادیاتور در ایران است.. ایران رادیاتور با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، محصولاتی با کیفیت و تا حدودی قابل رقابت با شرکت های خارجی را به بازار عرضه می‌کند. همچنین، این شرکت با داشتن شبکه‌ی وسیعی از نمایندگان و فروشگاه‌ها، به فروش محصولات خود در سراسر کشور ادامه می دهد به همین علت در بسیاری از مناطق مسکونی و اداری پکیج های ایران رادیاتور را مشاهده خواهید کرد. امروز با افزایش قیمت هر روزه‌ی همه چیز از جمله محصولات گرمایشی لازم است اصول مراقبتی از این محصولات را به خوبی رعایت کنیم تا کمتر متحمل ضررهای اقتصادی به خود و خانواده خود شویم.

    مهمترین نکات برای نگهداری و افزایش طول عمر پکیج

    در ادامه به برخی از مهمترین نکات برای افزایش طول عمر مفید پکیج‌ها از هر نوعی که باشند اشاره شده است.

    • بررسی سیستم گرمایشی: قبل از شروع فصل سرمایی، بهتر است سیستم گرمایشی خود را بررسی کرده و هر گونه مشکلی مانند نشتی، فشار پایین یا بالا و یا هر نوع خرابی دیگر را برطرف کنید.
    • پاکسازی یا رسوب گیری مداوم : به دلیل آنکه آب موجود در رادیاتور و پکیج ممکن است دارای املاح و یا آلاینده باشد بهتر است پکیج هرچند وقت یکبار رسوب گیری شود چرا که به مرور زمان ذرات آلاینده موجود در آب در قطعات پکیج رسوب میکند. با تعبیه کردن رسوبگیر در دستگاه می‌توان این مشکل را پیشگیری کرد.
    • رعایت شرایط نصب: برای رعایت اصول نگهداری، بهتر است ابتدا شرایط نصب پکیج را به‌دقت بررسی کنید. به‌ویژه، نصب پکیج باید توسط فنی‌کاران ماهر و مجرب انجام شود.
    • سرویس دوره‌ای پکیج: برای حفظ عملکرد بهینه، بهتر است پکیج دیواری خود را به‌طور دوره‌ای سرویس کنید.

    (اگر میشه متن زیر به صورت نقل قول بیاد)

    ” بهتره هر شش ماه یکبار پکیج خودتون را سرویس کنید به خصوص قبل از رسیدن زمستون. اینجوری طول عمر مفید پکیج بالاتر میره. اکیدا هم پیشنهاد میکنم سرویس پکیج رو به سرویسکارای مجاز پکیج بسپارید” آقای حسین آقایی کارشناس فیکس البرز مرکز تخصصی تعمیر پکیج در کرج

    • استفاده از قطعات اصلی: برای حفظ کیفیت و عمر مفید پکیج دیواری ، باید از قطعات اصلی و معتبر در تعمیرات استفاده شود. به همین علت لازم است حتما به نمایندگی های و یا مراکز تعمیر مجاز پکیج مراجعه کنید. چرا که استفاده از قطعات قلابی ممکن است شما را متحمل هزینه های بسیار بیشتری برای تعمیرات کند.

    موارد گفته شده نه تنها در مورد پکیج های دیواری ایران رادیاتور که در مورد نگهداری از هرپکیجی صادق است. اما بسیاری از مواقع به دلیل تفاوت در کیفیت قطعات روند تعمیر از پکیجی به پکیج دیگر متفاوت است.

    photo ۲۰۲۳ ۰۴ ۲۵ ۱۶ ۳۸ ۴۰ 2 - راهنمای تعمیر پکیج های ایران رادیاتور -

    عیب یابی پکیج های ایران رادیاتور

    پیدا کردن مشکل پکیج و رفع آن کار تعمیرکارانی است که با سیستم پکیج ایران رادیاتور آشنایی کامل دارند و در کار خود خبره هستند. اما گاهی شاید خود بتوانید برخی از مشکلات رایج و ساده در پکیج های ایران رادیاتور را تشخیص دهید و یا حتی مشکل را حل کنید. در هر صورت اکیدا توصیه میکنیم در صورت خرابی پکیج خود از نمایندگی ها کمک بگیرید چرا که نمایندگی ها در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد از قطعات اصلی خود شرکت استفاده خواهند کرد. مواردی که در ادامه می‎‌آید نقل قولی مستقیم درباره عیب یابی این پکیج براساس دفترچه راهنما و از یک نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج است:

    • اگر پکیج شما روشن نمیشود این سه مورد را بررسی کنید: قطعی گاز، قطعی برق، وجود هوا در لوله گاز و یا قطعی ترموستات اتاقی. در صورت قطع هر یک از موارد فوق پکیج روشن نخواهد شد. در صورتی که پکیج برای مدت زمانی طولانی خاموش باشد ممکن است در لوله های گاز هوا جمع شده باشد.
    • اگر پکیج با سروصدا کار میکند ممکن است هوا در لوله ها باشد و یا فشار کم باشد در این صورت برای حل مشکل می توانید مدار گرمایش را هواگیری کنید.
    • گرم شدن رادیاتورها در تابستان: این مشکل به علت چرخش آب در رادیاتورها ایجاد می شود. شیرهای رفت و برگشت آب در شوفاژها را در تابستان ببندید و در فصل زمستان باز کنید.

    فراموش نکنید که انجام سرویس و یا تعمیرات پکیج امری تخصصی است و باید از کمک تعمیرکاران مجاز بهره بگیرید. از آنجا که ایران رادیاتور برند شناخته شده ای است به راحتی می‌توانید نمایندگی های مجاز ایران رادیاتور را شهر و استان محل سکونت خود پیدا کنید. شاید نتوان در وب سایت رسمی شرکت آدرس نمایندگی های مجاز را پیدا کرد اما با تماس با شماره 1600 میتوانید از مجاز بودن فروشگاه یا نمایندگی مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.