پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هدفمان این است الگویی برای سایر واحد های دانشگاهی شویم
    29 آذر 1395 - 11:56
    شناسه : 24995
    0

    مراسم اختتامیه هفته پژوهش، تجلیل از پژوهش گران برتر و دانشجویان سرآمد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سالن خواجه نصیر این واحد دانشگاهی برگزار شد. میرمظفر فلاح چای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این مراسم بابیان اینکه واحد لاهیجان دستاورد های بسیار قابل قبولی را از خود ارائه داده، […]

    پ
    پ

    دکتر میر مظفر فلاح چای

    مراسم اختتامیه هفته پژوهش، تجلیل از پژوهش گران برتر و دانشجویان سرآمد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سالن خواجه نصیر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

    میرمظفر فلاح چای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این مراسم بابیان اینکه واحد لاهیجان دستاورد های بسیار قابل قبولی را از خود ارائه داده، اظهار داشت: در دهه اخیر این واحد دانشگاهی توانسته در همه شاخص های کشوری و حتی در مواردی بین المللی عملرکرد های بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

    وی ضمن تشکر از حمایت های ریاست واحد لاهیجان و همچنین همه کسانی که در امر پژوهش و کسب این افتخارات یاری رسان این معاونت بوده اند، گفت: در جمع ما همکارانی حضور دارند که بدون هیچ منتی در عرصه پژوهش تلاش های فراوانی کرده اند و ما شاهد فعالیت های بدون چشم داشت این عزیزان بوده ایم و هستیم.

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به برخی از موفقیت های این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش، تصریح کرد: همانطور که اشاره شد در چند سال اخیر شاهد موفقیت های چشم گیری از پژوهشگران این واحد دانشگاهی بوده ایم و به لطف خدا در چند سال آینده با برنامه ریزی های انجام شده این موفقیت ها بیشتر نیز خواهند شد.

    وی ادامه داد: هدفمان این است با دستیابی به موفقیت های روز افزون الگویی برای سایر واحد های دانشگاهی شویم، برای مثال اخیرا پرنده عمود پرواز این واحد دانشگاهی از طرف ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب دکتر میرزاده به عنوان مگا پروژه برتر انتخاب شده است و این یک موفقیت ارزنده برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است.

    فلاح چای با بیان اینکه در سال جاری شاهد چند رویداد و کسب افتخار بزرگ در واحد لاهیجان بودیم، خاطرنشان کرد: یکی از این موفقیت ها، گرفتن استاندار ها و مجوز های ملی آزمایشگاه «ساها» و دیگری اخذ مرجعیت غذا و دارو بود که در ایران تنها چهار واحد دانشگاهی توانسته اند این مرجعیت را دریافت کنند.

    وی ادامه داد: یکی دیگر از این موفقیت ها را نیز می توان پذیرفته شدن و ثبت کلیه مجموعه آزمایشگاه های واحد لاهیجان در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نام برد که در نوع خود موفقیت بزرگی است.

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: در چند روز اخیر نیز با حمایت های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد لاهیجان، محصول «المان سخنگوی شهدا» که توسط دو نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی ابداع شده، به عنوان پژوهش و فناور برتر در سمینار الکامپ انتخاب شده است.

    وی با بیان اینکه در استان گیلان فقط دانشگاه آزاد لاهیجان توانسته سه شرکت دانش بنیان ثبت کند، ادامه داد: اگر همکاری و دلسوزی های دکتر سلیمانی رییس مرکز رشد واحد لاهیجان و هم چنین حمایت های ریاست واحد و معاونین نبود، این چنین افتخاراتی به دست نمی آمد و ما توانستیم با حمایت های این عزیزان با ثبت این شرکت های دانش بنیان گام بزرگی در پیشرفت پژوهش و فناوری برداریم.

    فلاح چای در خاتمه عنوان کرد: در کنار این مراسم، از همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند نیز قدردانی و تقدیری هرچند کوچک به عمل خواهد آمد و ما صمیمانه از تلاش ها و همکاری های دلسوزانه این عزیزان تشکر می کنیم.

    سخنرانی حجت الاسلام کریمیان مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه های آزاد استان گیلان به مناسبت هفته وحدت، پخش کلیپ، تجلیل از پژوهشگران برتر، تجلیل از دانشجویان سرآمد، افتخار آفرینان و بازنشستگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.