شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری بازارچه فرهنگی هنری «یلدایی» رشت ویژه شب یلدا
    29 آذر 1395 - 16:00
    شناسه : 25012
    1

    مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری بازارچه فرهنگی هنری «یلدایی» رشت ویژه شب یلدا خبر داد. به گزارش «بامردم»، در بازارچه بازارچه فرهنگی هنری «یلدایی» رشت ویژه شب یلدا هنرهای دست‌ساز نقطه کوبی و ترنسفر سفالی، کارهای بافت، غذا و شیرینی خانگی، محصولات چرم و زیورآلات در فضای باز عرضه […]

    پ
    پ

    acvariom111

    مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری بازارچه فرهنگی هنری «یلدایی» رشت ویژه شب یلدا خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، در بازارچه بازارچه فرهنگی هنری «یلدایی» رشت ویژه شب یلدا هنرهای دست‌ساز نقطه کوبی و ترنسفر سفالی، کارهای بافت، غذا و شیرینی خانگی، محصولات چرم و زیورآلات در فضای باز عرضه شد.

    جمع‌آوری پوشش گرم در پاییز، جمع آوری لوازم التحریر در زمان بازگشایی مدارس، جمع آوری آجیل برای عید نوروز و تهیه ویلچر برای نیازمندان از فعالیت های فرهنگی است که تاکنون به موازات ارائه محصولات فرهنگی در بازارچه فرهنگی هنری «یلدایی» انجام شده است.

    علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در خصوص برگزاری این برنامه اظهار داشت: انواع محصولات هنری به دلیل پروسه مستقیم ازتولید به مصرف و قیمت های بسیارمناسب، هرجمعه درصورت شرایط مساعد جوی عرضه می شود.

    علیرضا قانع ضمن دعوت از هنرمندان‌رشته‌های مختلف هنری برای مشارکت در این بازارچه از علاقمندان خواست برای هماهنگی به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مراجعه نمایند و از شهروندان دعوت کرد در حمایت از اشتغالزایی تولیدکنندگان در این بازارچه حضور بهم رسانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.