×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

images 1682722234 644c4dba6f72f - چند نکته ضروری هنگام خرید اکسسوری -

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که با یک شخص شیک پوش مواجه شده‌اید و از خودتان سوال می‌کنید که، چرا با وجودی که این فرد لباس‌هایی شبیه ما به تن کرده است، اما به شکل عجیبی خوش تیپ و خوش استایل است، در حالی که او نیز مانند ما یک شلوار جین و یک بلوز ساده پوشیده است؟! در جواب این سوال باید گفت که تنها دلیلی که این فرد جذاب‌تر از بقیه به نظر می‌آید، این است که در انتخاب اکسسوری و ترکیب آن‌ها با لباس‌هایش دقت کافی را بکار برده و نکات لازم جهت انتخاب اکسسوری مناسب با لباس و استایل خود را می‌داند. اگر شما هم می‌خواهید استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشید با ما همراه باشید.

نکات ضروری در هنگام خرید اکسسوری

در هنگام خرید اکسسوری، اول مشخص کنید که دقیقا از چه لحاظ می‌خواهید بر دیگران تاثیر بگذارید و اولویت شما چیست؟ نوع آرایش، لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که برای تکمیل آن‌ها می‌پوشید، همه و همه در ایجاد یک استایل زیبا موثر هستند. هرگز تلاش نکنید تا هم زمان همه این موارد را پر رنگ جلوه دهید، به طور مثال از یک لباس با یقه پف‌دار می‌پوشید و دوست دارید که حتما از گوشواره‌های ترند سال برای تکمیل آن استفاده کنید، باید بدانید که این استایل اصلا ترکیب جذابی نخواهد شد و بیشتر به جای آن که جذاب باشید، مضحک به نظر می‌رسید. پس الزاما هر اکسسوری و لباسی که ترند شده در کنار هم مناسب نیستند. نکاتی که لازم است در ایجاد یک تیپ منحصر به فرد در نظر بگیرید شامل موارد زیر می باشد:

هم زمان از سه یا چهار اکسسوری بزرگ استفاده نکنید

استفاده از چند اکسسوری بزرگ تا زمانی که از ۳ الی ۴ عدد تجاوز نکند، اشکالی ندارد. فقط باید دقت داشته باشید که اگر ریز اندام هستید، خیلی با احتیاط از اکسسوری های بزرگ استفاده کنید چرا که استفاده نادرست از آن‌ها زیبایی چهره و لباس‌تان را از بین می‌برد.

images 1682722234 644c4dbac8a97 - چند نکته ضروری هنگام خرید اکسسوری -

لزوما نباید ست کامل جواهرات را استفاده کرد

برخی افراد تصور می‌کنند که حتما باید ست کامل جواهرات خود را استفاده کنند. اگر ست اکسسوری مورد علاقه شما ظریف و کوچک است، می‌توانید از تمام قطعه‌های آن استفاده کنید، اما اگر بسیار بزرگ و رنگارنگ است ترجیحا فقط از گوشواره یا دستبند آن بهره ببرید.

اکسسوری انتخاب کنید که بیشتر جلب توجه کند

شاید فکر کنید که برای این که شیک پوش باشید باید حتما از تمام اکسسوری‌ها به صورت هم زمان استفاده نمائید. اما باور کنید شما می‌توانید تنها با خرید گوشواره‌های ترند سال، استایل خود را زیر و رو کنید، کافی است مهم‌ترین نکات خرید گوشواره را بدانید.شاید فکر کنید که گوشواره ها خیلی به چشم نمی‌آیند، اما باور کنید اگر درست و به جا استفاده شوند همه توجه‌ها را به خود جلب خواهند کرد.

حلقه‌ها را دست کم نگیرید

یکی از اکسسوری‌هایی که همواره در دستان شما می‌درخشد و می تواند ظاهر زیبایی به تیپ شما بدهد، حلقه ازدواج است.انگشتر یا حلقه ازدواج یکی از اکسسوری‌هایی است که با وجود اندازه کوچکش معرف شخصیت و نگرش شماست، پس در هنگام خرید حلقه ازدواج، باید دقت کنید که آن را با توجه به شخصیت و استایل‌تان انتخاب کنید. حلقه ازدواج می‌تواند بسیار ظریف و ساده یا بزرگ و چشم نواز باشد، هر دو این گزینه‌ها اگر به درستی انتخاب شوند می‌توانند تاثیر به سزایی در زیبایی هر چه بیشتر استایل شما داشته باشند.

images 1682722235 644c4dbb7833b - چند نکته ضروری هنگام خرید اکسسوری -

در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید

یک ترفند ساده در انتخاب اکسسوری‌ها این است که رنگ اکسسوری مورد علاقه‌تان را با رنگ لباس‌های‌تان ست کنید. به عنوان مثال اگر دامنی طرح‌دار به رنگ فیروزه‌های و سفید پوشیده‌اید، می‌توانید دستبند با مهره‌های فیروزه‌ای که با دامن‌تان هماهنگی دارد، استفاده نمائید یا اگر یک پیراهن طرح‌دار صورتی رنگ پوشیده‌اید می‌توانید گوشواره‌های ترند صورتی رنگ بی‌اندازید.

کلام آخر

یک قانون خوب در رابطه با استفاده از اکسسوری این است که، استفاده کمتر تاثیر بیشتری دارد. این بدان معنا نیست که از پوشیدن اکسسوری صرف نظر کنید، بلکه باید انتخاب‌های خود را محدود کرده و به جای این که تمام اکسسوری‌های‌تان را یک‌جا استفاده کنید، تنها به یک یا دو قطعه از ان اکتفا نمائید. به یاد داشته باشید هدف ما از استفاده ازاکسسوری ها، برجسته کردن استایل و ظاهرمان است، بدون آن که بر سایر آیتم‌های استایل خود غلبه کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.