جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همگام سازی با Apple – نگاهی به ساعت هوشمند و ایرپاد اپل
    09 اردیبهشت 1402 - 17:46
    شناسه : 250293
    1

    با پیشرفت تکنولوژی، گجت های هوشمند متفاوتی نظیر هندزفری، ساعت، مچ بند و غیره، طراحی و تولید شده اند که همگام سازی بسیار بالایی را با گوشی موبایل دارند و می توانند نیازهای ما را در هر زمانی برطرف کند. ایرپاد و یا همان ساعت هوشمند اپل، از محبوبترین این دستگاه ها می باشد. در ادامه با نگاهی دقیق به این دسته از محصولات، شما را برای خرید بهترین گزینه، راهنمایی می کنیم.

    پ
    پ
    images 1682493723 6448d11bae3e4 - همگام سازی با Apple - نگاهی به ساعت هوشمند و ایرپاد اپل -

    اکوسیستم اپل: چرا ایرپاد و apple watch ارزش خرید دارند؟

    شهرت اپل به دلیل ارائه محصولاتیست که با ویژگی های ممتاز و در یک پلتفرم ادغام شده اند و تجربه کاربر را بهبود می بخشند. دو نمونه از محصولات قابل دسترس و کاربردی اپل، ایرپاد و ساعت هوشمند می باشد که طرفدار زیادی هم دارد. در این جا درمورد اینکه چرا این دو محصول ارزش خرید دارند، صحبت خواهیم کرد.

    Airpods یا همان هدفون های بی سیم از زمان عرضه بسیار محبوب واقع شدند. از ویژگی های منحصر به فرد این هدفون بی سیم های هوشمند، طراحی مینیمال، کیفیت ساخت و صدای بالای آن می باشد. اما چیزی که ایرپاد اپل را متمایز می کند، ادغام آن با سایر محصوات هوشمند اپل می باشد. Airpod ها به تمامی دستگاه های اپل، از آیفون و آیپد گرفته تا ساعت هوشمند و مک متصل می شوند. جفت سازی خودکار در این دستگاه ها به این معنیست که می توانید به راحتی بین این دستگاه ها جابجا شوید. همچنین دارای سیستم کنترل از راه دور Siri می باشند که می توانید آن ها را با فرمان صوتی کنترل کنید.

    ساعت هوشمند اپل، به یکی از لوازم جانبی اصلی شمار زیادی از کاربران تبدیل شده است. اپل واچ ویژگی های بسیاری از ردیابی تماس تا پاسخ به پیامک و تماس ها ارائه می دهد. اما نکته ای که باعث می شود تا این ساعت هوشمند ارزش خرید داشته باشد، قابلیت ادغام آن با اکوسیستم اپل است. به این معنا که می توانید نوتیفیکیشن ها را از آیفون خود بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب دریافت کرده و سایر دستگاه ها را نیز از مچ دست، کنترل کنید. علاوه بر این اپل واچ می تواند مستقل از دستگاه های دیگر عمل کرده و امکان برقراری پیام و تماس را بدون حضور گوشی بدهد.

    خرید ساعت هوشمند و ایرپاد اپل، جز گزینه هاییست که ارزش سرمایه گزاری داشته و سبک زندگی شما را متحول خواهد کرد.

    images 1682493723 6448d11bdee76 - همگام سازی با Apple - نگاهی به ساعت هوشمند و ایرپاد اپل -

    انتخاب مدل مناسب: راهنمای خرید ایرپاد و اپل واچ

    انتخاب مدل مناسب برای خرید ساعت هوشمند اپل و ایرپاد کار دشواری است. زیرا گزینه های بسیاری با قیمت های متفاوت وجود دارد اما در ادامه به چند نکته درباره انتخاب مناسب این محصولات اشاره خواهیم کرد.

    • سازگاری بین ایرپاد و اپل واچ، فاکتوری اساسی می باشد که باید به آن دقت شود. برای خرید ایرپاد اپل، باید مطمئن شوید که با دستگاه شما سازگار است. ایرپاد ها به آیپد، آیفون و آیپد تاچ دارای IOS، ده یاجدیدتر، مک دارای macOS Sierra یا جدیدتر یا اپل واچ دارای watchOS 3 یا بالاتر نیاز دارد.
    • برای تنظیم و استفاده از اپل واچ به آیفون نیاز دارید. برای خرید ساعت هوشمند اپل به آیفون دارای ios 14 یا بالاتر نیاز است. برای آیفون های قدیمی باید گوشی خود را ارتقا دهید تا بتوانید از ایرپاد اپل استفاده کنید.

    مقایسه ایرپاد (AirPods) و ایرپاد پرو (AirPods Pro)

    تفاوت اصلی بین این دو این است AirPods Pro فناوری حذف نویز دارد. علاوه بر این ایرپاد پرو تناسب بهتری دارد و ضد آب است.

    برای خرید ساعت هوشمند اپل چند گزینه سری 7، 8، SE و سری 3 موجود می باشد. سری 7 جز پیشرفته ترین اپل واچ ها محسوب شده و نمایشگر بزرگتر و شارژ سریع تری نسبت به مدل های پیشین دارد. SE، گزینه ای مقرون به صرف می باشد و بسیاری از ویژگی های سری 7 را دارد. سری 3 جز محصولات ابتدایی ایرپاد و مقرون به صرفه ترین می باشد. برای انتخاب بین این دو مدل باید بودجه خود را در نظر بگیرید زیرا سری 7 گران تر از سری 3 و SE می باشد.

    images 1682493724 6448d11c09236 - همگام سازی با Apple - نگاهی به ساعت هوشمند و ایرپاد اپل -

    چگونگی ساخت اپل آیدی

    بدون ساخت اپل آیدی ، استفاده از امکانات محصولات اپل، تقریبا امکان پذیر نمی باشد و خرید ساعت هوشمند اپل و ایرپاد اپل بی فایده است. اپل آیدی یک شناسه انحصاری برای استفاده از محصولات اپل می باشد. ساخت اپل آیدی می تواند بدون صرف هزینه و توسط خودتان انجام گیرد.

    اولین روش ساخت اپل آیدی، ساخت آن با نرم افزار iTunes می باشد. برای این کار ابتدا باید برنامه iTunes را نصب کرده و با استفاده از VPN وارد آن شوید. پس از موافقت با قوانین گزینه Agree را انتخاب کرده و در مرحله بعد روی گزینه Sing in to iTunes کلیک کنید. برای ساخت اپل آیدی جدیدگزینه Create New Apple ID و سپس continue را انتخاب کنید. در این مرحله مشخصات خود را با توجه به ایمیل خود پر کرده و کشور United States را انتخاب کنید. در صفحه بعد، اطلاعات شخصی خود را انتخاب کنید، به سه سوال امنیتی پاسخ دهید و برای روش پرداخت روی گزینه None کلیک کنید. ساخت اپل آیدی نیاز به آدرس تقلبی دارد که می توانید با مراجعه به سایت هایی که این آدرس ها را تولید می کنند، گزینه های موجود را پر کنید.

    روش دوم ساخت اپل آیدی با مراجعه به سایت اپل است که به دلیل تحریم ها شماره های 98+ ایران را قبول نمی کند و شما نیاز به شماره هایی خارج از ایران برای دریافت کد تایید دارید. این شماره را می توانید از سایت هایی که شماره مجازی ارائه می دهند تهیه کنید. ساخت اپل آیدی با استفاده از سایت اپل به شرح زیر است:

    • بعد از ورود به صفحه ساخت آیدی روی Create Your Apple ID کلیک کنید.
    • اطلاعات خود که شامل ایمیل و پسورد و نام کاربری و کشور (United States را انتخاب کنید)، را وارد کرده و continue را بزنید.
    • کدی که به ایمیل شما ارسال شده را تایید و پس از آن شماره مجازی که تهیه کردید را وارد کنید. پس از دریافت کد و ورود آن، کار ثبت نام شما به انجام رسیده است.

    جمع بندی

    در پایان، ایرپاد و اسمارت واچ اپل انقلاب بزرگی در نحوه تعامل ما با تکنولوژی ایجاد کرده اند. این دستگاه ها با همگام سازی، سطح بالایی از خدمات مانند: سهولت در تماس تلفنی، پخش موسیقی و ردیابی سلامت ما را ایجاد می کنند. با ادامه پیشرفت فناوری شاهد رشد چشمگیر ویژگی های این دستگاه ها خواهیم بود. در این راستا، فروشگاه اینترنتی موبایل توشه، با داشتن سال ها سابقه در عرضه انواع کالاهای دیجیتال، با ارائه قیمت رقابتی، می تواند خدمات ارزنده ای را به مشتریان ارائه دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.