×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

images 1682501019 6448ed9b7460e - جدیدترین فرصت های سرمایه گذاری در یونان - لیست 2023 -

سرمایه گذاری در یونان چه فرصت هایی را در اختیار ما می گذارد؟

یکی از مزایای سرمایه گذاری در یونان، امکان دریافت اقامت موقت یا دائم در این کشور است. برای دریافت اقامت دائم در یونان، می‌توانید با سرمایه گذاری در یکی از پروژه های سرمایه گذاری در این کشور، اقامت دائم دریافت کنید. یونان یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر تلاش بسیاری برای توسعه صنعت گردشگری و اقتصاد خود داشته است. به همین خاطر، فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد.

به عنوان مثال، شما می توانید در بازار ملک یونان سرمایه گذاری کنید. بازار ملک یونان در سال های اخیر به دلیل تلاش های زیادی که در راستای ارتقای این بخش شده، در حال رونق گرفتن است.
یکی دیگر از فرصت های سرمایه گذاری در یونان، سرمایه گذاری در بخش گردشگری است. یونان یکی از کشورهایی است که دارای تعداد زیادی جاذبه گردشگری است و همواره توریست هایی از سراسر جهان به این کشور سفر می کنند. با سرمایه گذاری در بخش گردشگری می توانید به دنبال سود و درآمد بالا نیز باشید. مثلاً خرید هتل یا مسافرخانه های کوچک در یکی از شهرهای یونان، می تواند یکی از راه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری باشد.

علاوه بر اینها، در بخش های دیگری از بازار نیز می توانید سرمایه گذاری کنید، از جمله بازار سهام و بورس یونان و غیره که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

برنامه سرمایه گذاری در یونان برای اقامت

images 1682501019 6448ed9b7cecc - جدیدترین فرصت های سرمایه گذاری در یونان - لیست 2023 -

یکی از فرصت هایی که برای سرمایه گذاران در یونان وجود دارد، برنامه اقامت با سرمایه گذاری در این کشور است. برنامه اقامت با سرمایه گذاری در یونان به سرمایه گذارانی که حداقل ۲۵۰ هزار یورو در یونان سرمایه گذاری کنند، این امکان را می دهد تا به مدت ۵ سال اقامت در این کشور داشته باشند. این برنامه برای سرمایه گذاران بسیار جذاب است، زیرا به عنوان یک فرصت برای دستیابی به اقامت دائم در یونان همراه با دسترسی به بازارهای اروپایی بزرگ تر به حساب می آید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های سرمایه گذاری در یونان و برنامه اقامت با سرمایه گذاری در این کشور، می توانید لیست فرصت های سرمایه گذاری در یونان را در زیر مشاهده کنید.

فرصت های سرمایه گذاری در یونان [ آپدیت ۲۰۲۳ ]

در این قسمت لیست برخی از فرصت های سرمایه گذاری و کسب درآمد در کشور یونان در سال ۲۰۲۳ را مشاهده می کنید:

  • بازار ملک.
  • بخش کشاورزی.
  • بخش گردشگری.
  • بازار سهام و بورس.
  • بخش خودرو.
  • بخش انرژی.
  • بخش فناوری اطلاعات.
  • بخش صنایع غذایی.
  • بخش پتروشیمی.

همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید، فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلفی از اقتصاد یونان وجود دارد. هر یک از این بخش ها شامل فرصت های سرمایه گذاری مختلفی درون خود هستند و به دلیل پتانسیل رشد بالایی که دارند، برای سرمایه گذاران از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

فرصت های سرمایه گذاری در یونان را بهتر بشناسید

استفاده از برنامه اقامت با سرمایه گذاری در یونان می تواند برای سرمایه گذارانی که به دنبال دسترسی به بازارهای اروپایی بزرگ تر هستند یا حتی کسانی که قصد سفر راحت و بی دغدغه به کشورهای اتحادیه اروپا را دارند، بهترین گزینه باشد.

با این حال، برای بهره برداری بهتر از فرصت های سرمایه گذاری در یونان و اقامت دائم در این کشور، لازم است تا به این نکته توجه کنید که شما به عنوان سرمایه گذار باید شرایط و مقررات مربوط به این برنامه را رعایت کنید. قوانینی وجود دارد که ممکن است شما از آنها مطلع نباشید؛ پس بهتر است حتما با یک وکیل مطلع و مطمئن مشورت کنید. در ادامه، به بررسی بیشتر برخی از فرصت های سرمایه گذاری در یونان در سال ۲۰۲۳ می پردازیم.

  • سرمایه گذاری در بخش ملک

با توجه به رونق بازار مسکن در یونان، سرمایه گذاری در بخش ملک می تواند به عنوان بهترین فرصت سرمایه گذاری در این کشور محسوب شود. با توجه به جذابیت بخش گردشگری یونان و نیز فرصت های سرمایه گذاری در بخش های دیگر، می توانید با سرمایه گذاری در بخش ملک در این کشور به طور همزمان از چندین فرصت سرمایه گذاری بهره ببرید.

images 1682501019 6448ed9b7f733 - جدیدترین فرصت های سرمایه گذاری در یونان - لیست 2023 -

  • سرمایه گذاری در بخش گردشگری

با توجه به وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوان، یونان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان شناخته می شود. بنابراین، سرمایه گذاری در بخش گردشگری، به ویژه در بخش هتل و مسافرخانه، می تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری جذاب در این کشور محسوب شود.

  • سرمایه گذاری در بخش انرژی

یونان به دلیل موقعیت جغرافیایی و بالا بودن سطح نور خورشید در این منطقه، یکی از کشورهای برتر در تولید انرژی خورشیدی است. بنابراین، سرمایه گذاری در بخش انرژی، به ویژه انرژی خورشیدی، می تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری جذاب در این کشور محسوب شود.

  • سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

یونان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیزی که دارد، یکی از کشورهای مهم در تولید محصولات کشاورزی در اروپا است. بنابراین، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، به ویژه در تولید محصولات آبزی و زراعت، می تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری جذاب در این کشور محسوب شود.

  • سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات

یونان به دلیل داشتن جامعه پیشرفته و تحصیل کرده، یکی از کشورهای برتر در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات است. بنابراین، سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات، به ویژه در شرکت های نوپا و استارتاپ ها، می تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری جذاب در این کشور به حساب بیاید.

برنامه اقامت با سرمایه گذاری در یونان، به سرمایه گذارانی که در یکی از پنج حوزه ذکر شده در این مقاله سرمایه گذاری کنند، امکان اخذ اقامت در یونان به مدت ۵ سال را می دهد. همان طور که گفته شد برای شرکت در این برنامه، افراد باید حداقل ۲۵۰ هزار یورو در یکی از این پنج حوزه سرمایه گذاری کند.

جمع بندی

بنابراین، در صورتی که قصد دارید در یک منطقه جذاب و با پتانسیل بالا سرمایه گذاری کنید، یونان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال کشورهایی با شرایط مناسب و پتانسیل بالا هستند، یونان با داشتن فرصت های شغلی زیاد، فرهنگ و تاریخ غنی و طبیعت خیره کننده ای که دارد، برای گردشگران و کسانی که قصد زندگی آرام و با کیفیت را دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

در کل، سرمایه گذاری در یک مکان جدید می تواند به شما در گسترش کسب و کار و به دست آوردن تجربیات جدید کمک کند. یکی از انتخاب های محبوب برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم، کشور یونان است. این فرصتی فوق العاده برای کسب درآمد، بازاریابی بین المللی و بهبود شرایط زندگی شماست. به موسسه مهاجرتی استارگیت بپیوندید و از این فرصت یکبار در عمر خود بهره مند شوید.

منبع: https://stargategr.com/obtaining-greek-residence-by-investment

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.