×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امروزه به دلیل پرمشغله شدن افراد و عدم دارا بودن وقت کافی برای آشپزی و پخت و پز استفاده از مایکروویو در خانه ها برای پخت سریع مواد غذایی به یکی از ملزومات آشپزخانه ها تبدیل شده است.با توجه به اینکه تمام وسایل برقی پس از مدتی استفاده به دلیل خرابی قطعات و طول عمر محدود آنها نیاز به تعمیر پیدا می‌ کنند به همین دلیل آشنایی با یک مرکز معتبر تعمیر مایکروویو که بتواند در کوتاه ترین زمان دستگاه را عیب یابی و تعمیر کند از اهمیت زیادی برخوردار است. تابان سرویس مرکر تعمیر مایکروفر در کرج می باشد که انواع سولاردارم ، مایکروویو و مایکروفر را در منزل تعمیر می کند.

بیش از یک دهه سابقه در تعمیر مایکروفر در کرج

تابان سرویس ، سالها در زمینه تعمیر انواع مایکروفر صاحب تجربه بوده و یکی از مراکز معتبری است که با بهره گیری از تجهیزات لازم اقدام به تعمیرات مایکروفر می کند. تکنسین های این مرکز از افراد متخصص و توانا در زمینه تعمیر انواع مایکروویو انتخاب شده و این افراد به دلیل تخصصی کار کردن در زمینه تعمیر برندهای مختلف مایکروویو با انواع مشکلات و عیوب این دستگاه ها آشنایی داشته و می توانند خرابی و مشکلات به وجود آمده در دستگاه را برطرف کنند.تعمیرکاران تابان سرویس پس از اعزام به محل مشتری قبل از آنکه دست به تعمیرات بزنند ، ابتدا دستگاه را کاملاً ارزیابی و بررسی می کنند تا بتوانند بهترین روش را برای تعمیر آنها انتخاب کنند.

images 1683003602 645098d295812 - تابان سرویس مرکز تعمیر مایکروفر و مایکروویو در کرج -

خدمات تابان سرویس برای تعمیر مایکروویو شامل چیست؟

خدماتی که تکنسین های این شرکت ارائه می دهند شامل نصب کردن دستگاه و راه اندازی آن ، سرویس انواع برندهای مختلف مایکروویو ، تعمیر و تعویض قطعات معیوب با قطعات یدکی اصل و اورجینال می باشد.

مشکلات و خرابی های شایع مایکروویو و مایکرفر چیست؟

– پریدن فیوز پس از روشن مایکروویو

اینورتر یکی از قطعات داخلی مایکروویو است که در صورت خرابی باعث می ‌شود فیوز پس از روشن کردن دستگاه بپرد. از جمله عوامل دیگری که باعث ایجاد این مشکل می شود می توان به خراب شدن کلیدهای کنترل پشت درب دستگاه اشاره نمود. برای آنکه از خراب شدن سایر قسمت ها جلوگیری کنید ، نه تنها نباید پس از مشاهده این مشکلات ، مایکروویو را دوباره روشن کنید بلکه باید هرچه سریع تر دستگاه خود را به یک مرکز معتبر تعمیر مایکروویو نشان دهید.

– ایجاد سر و صدا از دستگاه در حین کار

در صورتی که موتور گرداننده سینی یا موتور کف دستگاه خراب یا فرسوده شود در حین عملکرد دستگاه باعث ایجاد سر و صدا می‌شود .  اگر مشکل از موتور سینی گرداننده نبود احتمال دارد رینگی که سینی دستگاه بر روی آن می چرخد فرسوده شده باشد.

– عدم چرخش سینی گردان

در صورتی که سینی گردان در مایکروویو چرخش نداشته باشد ممکن است باعث خراب شدن دستگاه شود.مهم ترین عواملی که باعث عدم چرخش سینی گردان در مایکروویو می شود شامل خرابی موتور سینی گرداننده است که این خرابی ممکن است با تعمیر یا تعویض برطرف شود.

– مایکروویو روشن نمی شود.

در صورتی که مایکروویو شما توانایی روشن شدن ندارد ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از جریان برق و انتقال آن به دستگاه اطمینان حاصل کنید.در صورتی که برق باعث ایجاد این مشکل نشده بود ممکن است برد اصلی مایکروویو خراب شده باشد.برای تعمیر یا تعویض این قطعه لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

– جرقه زدن دستگاه

اگر پس از روشن کردن مایکروویو متوجه ایجاد جرقه در داخل دستگاه شدید ، ابتدا دستگاه را از برق کشیده و سپس بررسی کنید که ظرفی که داخل مایکروویو گذاشتید از جنس فلزی و فویل های آلومنیومی نباشد ، زیرا این گونه از ظرف ها درصورتی که درون مایکروویو قرار بگیرند باعث ایجاد جرقه در دستگاه می شوند.از جمله عوامل دیگری که باعث ایجاد جرقه در داخل مایکروویو می شود می‌توان به خرابی و مشکلات قطعاتی مانند مگنترون ، خازن و پایه های فلزی داخل مایکروویو اشاره نمود.

– عدم کارکرد گریل مایکروفر

خرابی قطعاتی مانند المنت ، برد و ترموستات می تواند باعث از کار افتادن گریل دستگاه های مایکروویو شود.برای بررسی این قطعات تکنسین های ماهان سرویس با توجه به اینکه احتمال خرابی برد کمتر است بنابراین ابتدا المنت و ترموستات دستگاه را بررسی نموده و در صورت خرابی این قطعات آنها را تعمیر یا تعویض می کنند.

– کار نکردن دکمه های دستگاه

یکی دیگر از مشکلات شایع در مایکروویو خرابی دکمه های  دستی و لمسی این دستگاه ها می باشد که ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود. به عنوان مثال در صورتی که برد اصلی در مایکروویو مشکل داشته باشد و یا مشکلات دیگری نظیر خرابی صفحه کنترل مایکروویو ، سوختگی فیوز، قطع شدن مدار و خرابی منبع تغذیه و نیز می توانند باعث عدم کارکرد دکمه های دستی و لمسی روی مایکروویو شوند.

– دستگاه توانایی گرم کردن مواد غذایی را ندارد.

در صورتی که تنظیمات مایکروویو را به طور صحیح انجام داده اید اما دستگاه ، مواد غذایی را به خوبی گرم نمی کند باید چند قطعه را بررسی کنید .توجه داشته باشید که انجام این کار باید با رعایت استانداردها انجام شود.بطورکلی خرابی دو تا از قطعات مایکروویو که شامل دیود و خازن می باشد ، باعث می‌شود که دستگاه توانایی گرم کردن مواد غذایی را نداشته باشند.در صورتی که مشکل از دیود و خازن نباشد احتمال دارد که برد اصلی مایکروویو خراب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

سخن پایانی :
تعمیر مایکروویو و مایکروفر ، نیاز به تبحر ، دانش و تجهیزات دارد . در صورتی که تعمیر مایکروویو خود را به افراد غیرحرفه ای بسپارید ممکن است در کوتاه مدت هزینه ها را کاهش دهد، اما در طولانی مدت  باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای دستگاه می شود.برای تعمیر مایکروفر – مایکروویو و سولاردام در کرج ، با تابان سرویس تماس بگیرید. ۰۹۱۲۱۶۷۵۱۲۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.