شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هشت نکته طلایی در خصوص دوره آموزش تعمیرات موبایل
    13 اردیبهشت 1402 - 18:55
    شناسه : 250762
    0

    گذراندن دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل و کسب مدرک در آن می‌تواند شما را به فردی حرفه‌ای در این زمینه تبدیل کند. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص راهنمای انتخاب یک دوره خوب برای شما نکاتی را بیان کنیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

    پ
    پ

    همان‌طور که خبر دارید امروزه زندگی افراد وابسته به گوشی‌های همراهی است که در تنوعات گوناگونی از برند و مدل تولید شده‌اند. در واقع عموم افراد به وسیله گوشی همراه زندگی شغلی، تحصیلی، ارتباطات اجتماعی، سرگرمی و… خود را سپری می‌کنند. اهمیت یافتن جایگاه موبایل در بین انسان‌ها باعث شده تا حاشیه‌هایی پیرامون آن شکل گیرد که یکی از آن‌ها مسئله تعمیرات موبایل است. تعمیر موبایل یکی از مشاغل پر درآمد اما نوظهور است که در بین جوانان طرفداران زیادی دارد.

    آموزش تعمیرات موبایل

    گذراندن دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل و کسب مدرک در آن می‌تواند شما را به فردی حرفه‌ای در این زمینه تبدیل کند. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص راهنمای انتخاب یک دوره خوب برای شما نکاتی را بیان کنیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

    راهنمای انتخاب دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل

    امروزه دوره‌های گوناگونی تحت نظر مراکز مختلف اقدام به آموزش تعمیرات موبایل کرده‌اند. اما نکته‌ای مهم آن است که آیا تمامی دوره‌ها از کیفیت لازم برخوردار هستند و می‌توانند فرد را به تکنسین تعمیرات موبایل تبدیل کنند یا خیر؟ بر خلاف آن چیزی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم تعمیرکار تلفن همراه به کسی گفته نمی شود که فقط قادر است صفحه نمایش گوشی یا تاچ شکسته یا سوکت شارژ آن را تعویض کند و یا گوشی آب خورده را تعمیر کند، بلکه تعمیرکار موبایل باید توانایی عیب یابی بردهای الکترونیکی چند لایه و تعویض آی سی های بسیار کوچک و حساس روی برد را داشته و همچنین توانایی پروگرام مجدد ic ها و رفع مشکلات نرم افزاری را داشته باشد.

    از این‌رو لازم است هنگام انتخاب دوره آموزشی به معیارهای گوناگونی توجه شود. برخی از این فاکتورها عبارت‌اند از:

    ●       اساتید مجرب

    ●       نظرات شرکت کنندگان قبلی

    ●       نحوه و زمان پشتیبانی

    ●       متد تدریس

    ●       زمان دوره

    ●       اعطای مدرک

    ●       ضمانت بازگشت وجه

    • هزینه شرکت در دوره

    تمامی موارد گفته شده از جمله فاکتورهایی است که می‌تواند شما را برای انتخاب یک دوره عالی تعمیرات موبایل راهنمایی کند. در ادامه هر یک از این موارد را شرح خواهیم داد.

    اساتید مجرب

    مهم‌ترین مسئله‌ای که در هنگام انتخاب یک دوره آموزشی لازم است به آن دقت داشته باشید، مدرسان آن دوره و یا به عبارتی اساتید آن است. نقش استاد تدریس کننده در دوره‌های آموزشی بسیار کلیدی است و در حرفه‌ای شدن فرد شرکت کننده نقش مهمی دارد. توجه به میزان تحصیلات مدرس، میزان آشنایی وی با موضوع دوره، نحوه تدریس استاد و… نکاتی است که می‌تواند شما را برای آشنایی با اساتید دوره یاری کند.

    1. نظرات شرکت کنندگان قبلی

    یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید در خصوص دوره برگزار شده کسب اطلاعات کنید، استفاده از نظرات شرکت کنندگان قبلی دوره است. بدیهی است که نظرات مثبت افراد شرکت کننده نشانه خوب بودن دوره آموزشی و مفید بودن آن است.

    نحوه و زمان پشتیبانی

    ارائه خدمات پشتیبانی یکی از مزیت‌های دوره آموزشی است که می‌تواند به فرد شرکت کننده اطمینان دهد که در تمامی مراحل آموزش با وی همراه است و موانع موجود را برطرف می‌کند.

    متد تدریس

    شیوه‌ای که اساتید دوره از آن استفاده می‌کنند تا مطالب را آموزش دهند نیز از جمله مواردی است که در انتخاب یک دوره آموزش موبایل خوب موثر خواهد بود. اینکه متد تدریس اساتید تئوری باشد یا عملی، توضیح یک طرفه باشد یا تدریس همراه با تمرین عملی، خود استاد کارهای عملی را انجام دهد یا فقط اعلام کند تا هنرجویان انجام دهند و… همگی می‌توانند کیفیت دوره آموزشی را تعیین کنند.

    زمان دوره

    طول مدتی که دوره برگزار می‌شود، تعداد جلسات هفتگی، میزان زمانی که برای سرفصل‌ها در نظر گرفته شده و… نیز روی کیفیت دوره تاثیر گذاشته و مسائلی هستند که باید در زمان انتخاب به آن‌ها توجه داشته باشید. بدیهی است دوره‌ای مناسب است که در عین جلوگیری از اتلاف وقت با رعایت کامل نظم در برگزاری دوره، به میزان لازم برای هر سرفصل زمان اختصاص داده شده باشد. همچنین پیوسته بودن جلسات و نداشتن فاصله طولانی بین دو جلسه به انسجام یادگیری شما کمک خواهد نمود.

    آموزش آنللاین تعمیرات موبایل

    اعطای مدرک

    معمولا افراد انتظار دارند در پایان دوره مدرکی که معتبر که نشان دهد آن‌ها دوره مدنظر را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، دریافت کنند. هر چقدر مدرک این دوره اعتبار بالاتری داشته باشد، کیفیت دوره بهتر خواهد بود؛ در نتیجه اگر می‌خواهید دوره آموزش موبایل حرفه‌ای انتخاب کنید حتما دقت داشته باشید که گواهی پایان دوره آن تا چه اندازه اعتبار دارد.

    ضمانت بازگشت وجه

    جدای از وقت و انرژی خودتان، هزینه‌ای که بابت یک دوره صرف می‌کنید باید ارزشش را داشته باشد. در واقع اگر دوره‌ای انتخاب کردید و پس از گذراندن دوره رضایت شما حاصل نشد، باید بتوانید وجه خود را پس بگیرید تا میزان خسارت وارد شده کمتر شود. از این‌رو بهتر است هنگام انتخاب دوره به شرایط عودت وجه آن نیز دقت داشته باشید؛ چرا که ضمانت بازگشت وجه خود دلیلی بر کیفیت دوره نیز می‌تواند باشد.

    هزینه شرکت در دوره

    برعکس موارد قبلی، زیاد بودن مبلغ دوره اصلا دلیلی بر کیفیت بالای دوره و تدریس آن نیست همانطور که کم بودن هزینه نیز نشان‌دهنده بی‌کیفیت بودن یک دوره آموزشی نخواهد بود. برای انتخاب یک دوره آموزش موبایل مناسب بهتر است بر اساس معیارهایی که معرفی شد قیمت را بسنجید.

    دوره آموزش تعمیر موبایل مجتمع آموزشی پل

    در متن بالا نکات لازم برای انتخاب دوره تعمیرات موبایل گفته شد، اما یکی از مراکزی که تمامی فاکتورهای گفته شده را در حد بالایی برای دوره‌های خود ارائه می‌کند، مجتمع آموزشی پل است. این مجتمع مرجع تخصصی‌ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل، لپ تاپ و نصب دوربین‌های مداربسته در ایران است که اقدام به اعطا مدرک بین المللی و فنی حرفه ای در ایران کرده است. شما با شرکت در دوره‌ تعمیرات موبایل تمامی فاکتورهای گفته شده را کسب خواهید کرد و زیر نظر اساتید برجسته در این حوزه به صورت حضوری و آنلاین آموزش خواهید دید.

    دوره آموزش تعمیرات موبایل

    همچنین این مجموعه به منظور ضمانت برگشت وجه آفر ویژه‌ای را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است. بر اساس این آفر ویژه اگر شرایط شما به گونه‌ای است که در گذشته دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل را در شهر و یا آموزشگاه دیگری گذرانده باشید و از کیفیت آن ناراضی باشید، می‌توانید با کسب کد تخفیف صد در صدی در دوره‌های آنلاین مجتمع پل به صورت رایگان شرکت کنید و با کسب رضایت در پایان دوره مبلغ را تسویه کنید. همچنین شرکت کنندگانی که تاکنون در هیچ مرکزی آموزش تعمیرات موبایل ندیده‌اند می‌توانند دوره‌ تعمیرات موبایل این مجموعه را خریداری کرده و در پایان دوره در صورت عدم رضایت از قیمت، کیفیت تدریس و… مبلغی را که پرداخت کرده‌اند را دریافت کنند.

    نتیجه گیری

    همان‌طور که در مقاله نیز گفته شد، امروزه دوره‌های مختلفی به منظور آموزش تعمیرات موبایل در ایران در حال برگزاری است که کیفیت هر یک بر اساس خدماتی که ارائه می‌کنند متفاوت است. در این مقاله هشت نکته طلایی برای انتخاب یک دوره آموزشی تعمیرات موبایل را بیان کردیم تا بر اساس آن بتوانید بهترین دوره آموزشی را برای خود برگزینید. همچنین به منظور سهولت شما در دستیابی به بهترین دوره‌های تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل را معرفی کرده‌ایم. امیدوارم استفاده از خدمات این مجموعه برای شما مفید واقع شود و شما را به فردی ماهر در زمینه تعمیرات موبایل تبدیل کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.