×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

221964 995 - کاپیتان تیم ملی معتاد شد! / تماس سرمربی برای بازگشت ستاره - اعتیاد
منبع: فارس

سیدمحمد موسوی در حاشیه تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ تیم ملی والیبال ایران از گذشته تا به امروز و حتی آینده پتانسیل خیلی خوبی دارد. بازیکنان جوان و با استعداد زیادی در تیم هستند و بازیکنان بزرگی مثل میلاد را در اختیار نداریم که غیبت او به تیم لطمه خواهد زد. بازیکنان جوان و هم پستی او باید خلاء این بازیکن را پر کنند، ولی شانس خیلی خوبی داریم بازیکنان همگی در تلاشند، از نظر من شرایط تیم ملی از سال گذشته بهتر است. ما زحمت خودمان را می‌کشم و ان‌شاءالله شرایط مدیریتی ما و فدراسیون به گونه‌ای پیش برود که حمایت‌های بیشتری از تیم شود تا نتیجه بهتری بگیریم، این مسائل به هم ربط دارد و لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی در مورد اینکه شما کاهش وزن عجیبی پیدا کرده‌اید به شوخی گفت: من معتاد شده‌ام. وزن من همیشه ۹۵ کیلو بوده است و اکنون ۹۴ کیلوام شاید یک کیلو کاهش وزن داشته‌ام اما دو ماه است بعد از پایان لیگ تمرین نکرده‌ایم. چون من زمانی که تمرین نمی‌کنم لاغرتر می‌شوم اما وزنم همان وزن قبلی است شاید موهایم را کوتاه کرده‌ام فکر می‌کنید لاغر شده‌ام.

موسوی در مورد اینکه دغدغه‌اش برای تیم ملی چیست، اظهار کرد: عطایی به من زنگ زد و گفت به واسطه کارخانه بیا و دوباره کمک کن، گفتم من همیشه برای کمک هستم اما باید شرایط را طوری ببینم که بتوانم کمک کنم. حالا نمی‌خواهم در مورد شرایط خیلی ریز شوم اما یکسری مسائل فنی بود که نمی‌خواهم در موردش ریز شوم. اینکه بتوانیم از تمام بازیکنان‌مان استفاده کنیم و کاری به سن و سال آن نداشته باشیم و اینکه بازیکن جوان است یا پیر، اینکه پروازهای طولانی که داریم یعنی از اینجا به ژاپن می‌رویم، از ژاپن به هلند می‌رویم و سپس به آمریکا می‌رویم و دوباره برمی‌گردیم و می‌خواهیم به چین برویم که مسابقات انتخابی المپیک را داشته باشیم. شرایط اقتصادی را می‌دانیم اما بازیکنان دو متری بخواهند در پرواز اختصاصی بنشینند و ۲-۳ پرواز کنند باید یک هفته استراحت کنند تا ریکاوری لازم را داشته باشند.

وی افزود: شما مدام اینجا تمرین بکن ولی وقتی این شرایط باشد سخت است. من پارسال جزئی گفتم مکمل نیست شما گفتید به خاطر مکمل است. مکمل فقط جزئیات است خیلی چیزهای دیگر و نکات دیگر هست. اما همه این مسئله را بولد کردند که موسوی به خاطر مکمل به تیم ملی نیامد. اصلاً اینگونه نیست من خودم همه گونه مکملی دارم. شاید اگر تیم بدهد من اصلاً استفاده نکنم اما من به خاطر هم تیمی‌هایم می‌گویم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: منظورم این است که فدراسیون همکاری کند، بحث تغذیه است. اکنون بازیکنان در هتل در حال استراحت هستند و فدراسیون همکاری کرده است. پارسال ما در خوابگاه استراحت می‌کردیم و تیم‌های نوجوانان و جوانان حضور داشتند و کسی نمی‌توانست استراحت کند شرایط برای استراحت خیلی خوب نبود و خیلی چیزهای دیگر. در مورد بحث فنی که یک بحث تخصصی و درون تیمی است صحبت نمی‌کنم اما شرایطی امسال بهتر است و گام‌هایی در حال برداشته شدن است که بفهمیم این تیم برای خیلی‌ها مهم است و در گذشته این تیم هم برای خیلی‌ها مهم بوده است اما احساس می‌کنم اکنون این اهمیت کمرنگ‌تر شده است و می‌گویند والیبال است و می‌روند یک کاری می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: مردم والیبال را دوست دارند. دو سال است که من در تیم ملی حضور ندارم اما هرکس من را در خیابان می‌بیند می‌گویند بیاید کمک کنید، بازی کنید چرا ضعیف شده‌اید می‌گویم ضعیف نشده‌ایم ما پارسال در لیگ جهانی حضور داشتیم اما مردم این ذهنیت را دارند که والیبال ضعیف شده است که خیلی دلایل داشته باشد یکی از آنها اهالی رسانه هستند که بتوانند مثل گذشته این ورزش را ارائه دهید ولی الان کمتر است دلیلش را نمی‌دانم. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که والیبال مثل سال‌های گذشته نقل محافل شوند مردم در خانه‌شان بنشینند و والیبال را ببینند و لذت ببرند و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در مورد اینکه مربی لهستانی که قرار است بیاید می‌تواند به تیم کمک کند به خصوص اینکه این مربی با شما به نوعی هم دوره بوده است، عنوان کرد:  باز هم بحث سن و سال شد من با ایشان هم تیمی بوده‌ام روبه‌روی او بازی نکرده‌ام. هم در تیم ملی بزرگسالان لهستان و هم در تیم بزرگسالان خانم‌های آلمان با آقای هنین کمک‌ مربی‌اش بوده است. امسال هم شروع به سرمربیگری کرده است و چند بازیکن ما را برای تیم لهستانی مدنظر قرار داده بود. دوستم است و از آن سالی که با هم هم‌تیمی بوده‌ایم با هم ارتباط داریم. انسان سالم، والیبال بلد و به‌روزی است. والیبال مدرن دنیا را می‌شناسد قرار نیست کار خاصی هم اینجا برای ما بکند. شاید به تمرینات‌مان شکل بهتری بدهد و نظم تمرینی ما را بهتر کند. سال‌های سال بازی و کاپیتانی کرده است و حالا می‌تواند تجربیاتش را در اختیار ما بگذارد و این برای ما کافی است و ممنونیم از او فکر می‌کنم بتوانم کمک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.