×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه (3)

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان این مطلب که اشتغال جوانان امری مهم تلقی می شود ، اضافه کرد: کمک به اشتغال زایی مهمترین سیاست ما در آستانه اشرفیه است.

رحیم حیدری  با اشاره به فعالیت های فرمانداری آستانه اشرفیه اظهار کرد: سلسله جلساتی را در بحث اشتغال زایی و رفع موانع اشتغال جوانان در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: جلسات به شکل مداوم و منظم با حضور دستگاه های ذیربط در بحث اشتغال جوانان در حال برگزاری است و یکی از بخش های این جلسات حضور بانک ها به شمار می رود به گونه ای که جلسات ویژه تخصصی در بحث اشتغال جوانان با بانک ها داشتیم و در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

فرماندار آستانه اشرفیه خاطر نشان کرد: به دانشگاهیان ابلاغیه ای داده ایم که بروی اشتغال مولد در جهت رفع موانع اشتغال جوانان فکر کنند.

حیدری با اشاره به این نکته که کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی را هم در حوزه اشتغال جوانان بسیج کرده ایم، تصریح کرد: جلسه آینده ما در قالب کارگروهی با بانک ها برای کمک به رونق چرخه تولید و کاهش آمار بیکاری و در راستای آن ناهنجاری های اجتماعی مانند طلاق است.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان این مطلب که اشتغال جوانان امری مهم تلقی می شود ، اضافه کرد: کمک به اشتغال زایی مهمترین سیاست ما در آستانه اشرفیه است.

حیدری در تشریح وضعیت صنایع در آستانه گفت: از جمله شهرک های مهم صنعتی در آستانه اشرفیه شهرک صنعتی پرکاپشت و شهرک کارگاهی در منطقه کوچان است در کیاشهر هم نقره ده از زیر ساخت های مهم صنعت در این مناطق به شمار می رود، متاسفانه بخش عمده ای از نوار صنعتی شهرستان در حوزه سرمایه در گردش مشکل دارند که با رایزنی های صورت گرفته توسط اداره صنعت و معدن و تجارت به بانک ها معرفی شده اند.

حیدری با اشاره به این نکته که هفته آینده جلسه ای در راستای میزان تحقق بخشی معرفی صنایع را به بانک ها برگزار خواهیم کرد، افزود: از این طریق می خواهیم ببینیم که چه میزان این جریان رشد داشته است.

فرماندار آستانه اشرفیه و کیاشهر در ادامه تصریح کرد: می خواهیم با اجرای این سیاست زیر بنایی بخشی از نوار صنعتی که کارخانجات آن راکد مانده اند را از زیر بار مشکلات خارج کنیم و آنها را پویا کنیم.

حیدری با تأکید براینکه  تنها ۳۰ درصد کارخانجات صنعتی در آستانه اشرفیه فعالند، اضافه کرد: ۷۰درصد مابقی تعطیل و نیمه فعال است، از اینرو تلاش هایمان را بر رفع موانع تولید و اشتغال زایی و رونق صنعت در این شهرستانها متمرکز کرده ایم .


 منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.