شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برد ارزشمند سپیدرود در خانه | فاصله شاگردان نظرمحمدی در صدر جدول افزایش یافت
    30 آذر 1395 - 16:20
    شناسه : 25108
    0

    سپیدرود با گل های نزهتی و حق شناس برابر اکسین به پیروزی رسید   به گزارش «بامردم»، در آخرین مسابقه نیم فصل نخست لیک دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان سپیدرود در ورزشگاه عضدی میزبان اکسین البرز بود. این دیدار از هفته چهاردهم که بدلیل بارش برف به امروز موکول شده بود با […]

    پ
    پ

    سپیدرود با گل های نزهتی و حق شناس برابر اکسین به پیروزی رسید

     

    به گزارش «بامردم»، در آخرین مسابقه نیم فصل نخست لیک دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان سپیدرود در ورزشگاه عضدی میزبان اکسین البرز بود.

    این دیدار از هفته چهاردهم که بدلیل بارش برف به امروز موکول شده بود با حضور حدود ده هزار تماشاگر در هوای سرد رشت برگزار شد.

    مسابقه با فشار ابتدایی سپیدرود آغاز شد و روی حرکات شایان مصلح از سمت چپ چند موقعیت خوب برای سپیدرود بدست آمد با اینحال اکسین روی اولین موقعیت جدی خود به گل رسید. دقیقه ۲۳ پرتاب اوت بلند صابر میربزرگی به محوطه جریمه میزبان رسید و روی غفلت مدافعان اسماعیل فرهادی با ضربه ای مطمئن اکسین البرز را پیش انداخت.

    با این وجود شادی بازیکنان اکسین دوامی نداشت و تنها یک دقیقه بعد سپیدرود صاحب ضربه کرنر شد که ارسال محمدرضا مهدوی روی یک کش و قوس به پویا نزهتی رسید و او براحتی دروازه را باز کرد تا بازی برابر شود.

    پس از این گل بازی برای دقایقی آرام دنبال شد اما در دقیقه ۳۸ پاس مهدوی به سهیل حق شناس رسید تا اون در موقعیتی مناسب با ضربه ای دیدنی ورزشگاه را غرق در شادی کند، شوت حق شناس از فاصله حدود ۲۵ متری زده شد که به زیبایی پشت سر ارشاد یوسفی داخل دروازه جای گرفت.

    نیمه دوم بازی هم با برتری نسبی شاگردان نظرمحمدی شروع شد، در مهمرین صحنه ابتدای نیمه دوم نزهتی به شکل بدی داخل محوطه جریمه از سوی بازیکن اکسین سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت، تصمیم داور اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان سپیدرود را در پی داشت.

    در دقایق بعدی بازی اکسین سعی در فشار و  ایجاد موقعیت داشت اما عملا هافبک های سپیدرود بودند که بازی را اداره می کردند و حتی در چند صحنه صاحب موقعیت گلزنی شدند.

    دقایق آخر بازی هم همین روند را داشت و اکسین توانایی ایجاد فشار روی دروازه سپیدرود را نداشت تا در نهایت بازی با برتری دو بر یک  به پایان برسد.

    با این نتیجه سپیدرود در صدر جدول لیگ دسته اول ۳۴ امتیاز شد و اختلافش را با ملوان رده دومی به ۴ امتیاز رساند، در رده های بعدی هم گل گهر با ۲۹ و نساجی و خونه به خونه با ۲۸ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.


     منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.