×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

C:\Users\رایا\image-10-1024x576.jpg

پرچم ساحلی چیست؟

استفاده از پرچم های تبلیغاتی یکی از روش هایی است که برای انجام تبلیغات در دسترس قرار دارد. پرچم های تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند که پرچم ساحلی از جمله آنهاست. مدل های گوناگون پرچم ساحلی را می توان برای تبلیغ در فضای باز، فروشگاه، نمایشگاه، ساحل، جاده، ورزشگاه، پیست اسکی و… استفاده کرد.

در تولید پرچم ساحلی از پایه هایی استفاده می شود که مقاومت خوبی در برابر وزش باد شدید دارند. به همین دلیل این پرچم ها در چنین شرایطی به زمین نمی افتند. مدل های زیبا و جذاب پرچم ساحلی تامین کننده نیازهای متنوع مشتریان است. پرچم ساحلی بادبانی، پرچم ساحلی قطره ای و پرچم ساحلی سامورایی از جمله رایج ترین مدل های پرچم ساحلی به شمار می رود.

عوامل موثر در تعیین قیمت پرچم ساحلی

مراکزی که در زمینه تولید پرچم ساحلی مشغول به فعالیت هستند قیمت تمام شده محصولات خود را با توجه به یکسری عوامل تعیین و به مشتریان اعلام می ‌کنند. قیمت انواع پرچم ساحلی با در نظر گرفتن مواردی مانند اندازه و ابعاد پرچم، جنس پارچه، جنس پایه و… مشخص می شود. برای اطلاع از قیمت روز انواع مدل های پرچم ساحلی کافیست با مرکز ارائه دهنده خدمات تولید و چاپ پرچم ساحلی در ارتباط باشید.

C:\Users\رایا\چاپ-پرچم-ساحلی-بادبانی.jpg

مزایای تولید پرچم ساحلی و استفاده از آن

تولید پرچم ساحلی و استفاده از آن در فضاهای گوناگون مزایای قابل توجهی را به همراه دارد. شما با بهره گیری از خدمات طراحی و چاپ پرچم ساحلی از مزایای زیر برخوردار می شوید:

جذابیت زیاد

استفاده از پرچم های ساحلی در مکان های پررفت و آمد نقش بسزایی در جذب مخاطبین دارد. تولیدکنندگان معتبر پرچم ساحلی در تلاشند تا بهترین کیفیت را در طراحی و چاپ پرچم ساحلی به مشتریان خود ارائه دهند.

چاپ پرچم ساحلی در انواع طرح ها و رنگ ها

در تولید پرچم ساحلی می توان از انواع طرح ها و رنگ ها استفاده کرد. تولیدکننده پرچم ساحلی با توجه به نیازها و سلایق مشتریان قادر است طرح ها و رنگ های متنوعی را در چاپ انواع پرچم به کار ببرد.

ابعاد متنوع

پرچم های ساحلی در ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌ شوند. بنابراین شما برای سفارش این محصولات با محدودیت رو به رو نیستید. به طور مثال ممکن است بخواهید ارتفاع پرچم ساحلی شما از دو متر بیشتر باشد. در این صورت کافیست درخواست خود را با تولیدکننده پرچم تبلیغاتی در میان بگذارید تا محصولاتی متناسب با نیاز خود دریافت کنید.

نصب آسان

یکی از مزایای طراحی و تولید پرچم ساحلی آسان بودن نصب آن است. این نوع از پرچم ها را می توان با استفاده از چند میله به راحتی در مکان های مورد نظر نصب کرد.

جا به جایی راحت

طراحی و تولید پرچم ساحلی به نحوی انجام می ‌شود که محصول وزن کمی داشته باشد. سبک وزن بودن پرچم ساحلی این امکان را برای شما فراهم می ‌کند که بتوانید آن را به راحتی به هر جایی که خواستید جا به جا کنید.

قابلیت شستشو

طبیعی است که پرچم ساحلی بعد از مدتی استفاده دچار آلودگی شده و نیاز به تمیز کردن پیدا کند. خوشبختانه این محصولات دارای قابلیت شستشو بوده و شما هر زمان که مایل بودید می توانید آنها را تمیز کرده و مجددا در محل مورد نظر نصب کنید.

قیمت مناسب

طراحی و چاپ پرچم ساحلی قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. شما با پرداخت هزینه مناسب می توانید محصولات مورد نیاز خود را در طرح ها و رنگ های دلخواه از تولیدکننده تحویل بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.