شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای جامع انتخاب و خرید کلاه متناسب با فرم صورت شما
    18 اردیبهشت 1402 - 15:00
    شناسه : 251296
    0

    امروزه کلاه یکی از اکسسوری های محبوب افراد به حساب می آید، از این رو تنوع در آن ها بسیار زیاد شده است. بنابراین برای خرید کلاه زنانه یا مردانه، اولویت اصلی انتخاب یک کلاه مناسب ابتدا باید بدانیم چه کلاهی به چهره ما می آید همچنین باید بدانیم بر چه اساسی باید کلاه مناسب چهره خود را انتخاب کنیم؟

    پ
    پ

     راهنمای خرید اینترنتی کلاه از سایت پادمیرا

    درباره کلاه مناسب برای انواع چهره ها

    امروزه کلاه یکی از اکسسوری های محبوب افراد به حساب می آید، از این رو تنوع در آن ها بسیار زیاد شده است. بنابراین برای خرید کلاه زنانه یا مردانه، اولویت اصلی انتخاب یک کلاه مناسب ابتدا باید بدانیم چه کلاهی به چهره ما می آید همچنین باید بدانیم بر چه اساسی باید کلاه مناسب چهره خود را انتخاب کنیم؟ فرم صورت ما چگونه است؟ اساس انتخاب کلاه مناسب سوال همیشگیه خانم ها و آقایان است، چرا که معمولا با خرید کلاه مشکل دارند زیرا ممکن است از کلاهی خوششان بیاید اما به چهره و فرم صورتشان نیاید و ظاهری نامناسب برایشان ایجاد کند. همین انتخاب ها سبب سردرگمی می شود که پس کدام مورد برای چهره شما مناسب است؟ انتخاب یک کلاه مناسب و ایده آل سبب می شود تا به ظرافت و زیبایی ظاهری شما بیفزاید.

    چه سبک کلاهی به چه صورتی می آید؟

    اغلب افراد ممکن است علاوه بر نیاز به کلاه، بخاطر علاقه ای که دارند از انواع آن ها استفاده کنند. بنابراین باید انتخاب هایی داشته باشند که مناسب فرم صورت آن ها باشد. قبل از خرید و انتخاب کلاه، حتما به خاطر داشته باشید کلاهی که گران تر و شیک و باکیفیت است ممکن است اصلا برای فرم صورت شما مناسب نباشد! به همین ترتیب قبل از سر کردن به فرم آن ها دقت کنید تا متوجه شوید سبک کلاه برای چهره و فرم صورتتان مناسب است یا نه. تنوع کلاه بسیار زیاد است از طرفی برای این که تشخیص دهید کدام سبک به چهره شما می آید ابتدا باید فرم صورت خود را پیدا کنید از طرفی برای پیدا کردن فرم صورتتان باید یک سری اندازه ها و فاصله های روی چهره تان را انداره گیری کنید در ادامه مقاله همراه باشید تا یک انتخاب مناسب و ایده آل داشته باشید.

    اندازه گیری صورت

    افرادی که می خواهند بهترین انتخاب کلاه مناسب برای خرید کلاه را داشته باشند بهتر است برای آن وقت بگذارند اغلب کسانی که استایل و تیپ و ظاهرشان مرتبط با حرفه شان است برایشان اهمیت دارد می توانند با این روش انتخاب مناسب و خوبی برای خود رقم بزنند. اولین مرحله این است که فرم صورت خود را با اندازه گیری ها پیدا کنند تا انتخاب کلاه براساس فرم صورت داشته باشند.

    ◘ اندازه گیری پیشانی

    ابتدا پیشانی خود را به کمک متر اندازه گیری کنید این فاصله از قوص ابروی یک سمت تا قوس ابروی سمت دیگر است بعد از اندازه گیری آن را یادداشت کنید.

    ◘ اندازه گیری گونه ها

    برای اندازه گیری این مرحله باید از برجستگی گونه یک سمت تا برجستگی گونه سمت دیگر را اندازه بگیرید ابتدا و انتها این فاصله باید از زیر گوشه بیرونی چشم ها باشد. سپس اندازه های آن را هم یادداشت کنید.

    ◘ اندازه گیری خط فک

    برای اندازه گیری این مرحله باید به کمک متر نواری فاصله پایین ترین قسمت چانه تا زیرگوش را اندازه بزنید. اندازه گیری این مرحله را تا جایی که زاویه فک شما بالا می رود نگه دارید. با دو برابر کردن عدد به دست آمده خط فک خود را بدست می آورید.

    ◘ اندازه گیری طول صورت

    برای اندازه گیری طول صورت خود تقریبا باید از وسط پیشانی خود یعنی جایی که مو می روید تا پایین ترین قسمت چانه خود اندازه بگیرید.

    پیدا کردن و تعیین فرم صورت به کمک اندازه گیری ها

    به کمک اندازه گیری هایی که در مرحله قبل انجام داده اید می توانید فرم صورت خود را پیدا کنید. برای تشخیص بهتر این شیوه با ادامه مقاله همراه باشید:

    • صورت بیضی شکل

    برای تشخیص صورت بیضی شکل ابتدا باید به اندازه طول صورت نسبت به عرض توجه کنیم اگر اندازه طول صورت تقریبا یک و نیم برابر بزرگتر از عرض باشد و از طرفی پیشانی کمی بزرگتر از خط فک باشد همچنین فرم زاویه فک کمی گرد تر باشد هب این سبک چهره ها بیضی می گویند.

     راهنمای خرید کلاه دخترانه پادمیرا برای فرم صورت بیضی و دایره

    • صورت گرد

    صورت های گرد قاعدتا طول و عرض یکسانی دارند و چانه این افراد گرد است. گونه های پر خط دارند و از طرفی خط رویش موهای آن ها گرد است. از این رو سبب می شود نسبت به فرم های دیگر صورت جوان تر به نظر برسید.

    راهنمای خرید کلاه از سایت پادمیرا برای صورت های کشیده

    • صورت کشیده

    صورت های کشیده معمولا به چهره هایی گفته می شود طول صورت از پهنای آن بیشتر است. همچنین در صورت هایی که کشیده هستند اندازه خط فک، گونه ها و پیشانی یکسان هستند. البته صورت های کشیده ممکن است پیشانی های نسبتا بلندتری داشته باشند.

    فرم صورت قلبی چه کلاهی باید بپوشد

    • صورت قلبی

    یکی از متداول ترین چهره هایی که زیاد می بینیم فرم قلبی شکل است. این چهره ها معمولا چانه ای باریک و تیزی دارند و همچنین پیشانی و گونه های آن ها نیز پهن است.

    • صورت مربعی

    در چهره های مربعی معمولا طول و عرض با هم برابر است. همچنین فاصله بین پیشانی تا چانه با فاصله گونه تا  گونه دیگر با هم یکسان هستند.

    انتخاب و خرید کلاه زنانه و دخترانه برای صورت های مربعی و مثلی

    • صورت مثلثی

    این فرم از چهره ها معمولا خط فک بزرگتری دارند اما گونه ها و فاصله پیشانی آن ها کوچکتر است. صورت های مثلثی می توانند دارای هر طولی باشند. از طرفی به چهره های مثلثی ممکن است صورت های گلابی هم بگویند.

    • صورت الماسی

    چهره هایی که اندازه طول صورت از بقیه اندازه ها بیشتر است و از طرفی اندازه استخوان گونه از خط فک و پیشانی بلندتر باشد چهره های الماسی می گویند.

    انتخاب کلاه مناسب با فرم صورت های مختلف

    با توجه به شناخت فرم صورت خود می توانید کلاه مناسب چهره خود را انتخاب کنید نگران نباشید تنوع سبک کلاه ها به قدری است که حداقل یک مدل کلاه را می توانید انتخاب کنید. انتخاب و خرید کلاه زنانه با دانستن این اطلاعات کمک زیادی به استایل شما می کند. در فروشگاه اینترنتی پادمیرا با دنیایی از تنوع برای خرید کلاه رنانه و مردانه مواجه خواهید شد. که قطعا انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد!

    1- کلاه برای افراد با صورت بیضی شکل

    چهره های بیضی شکل معمولا ارتفاع فاصله چانه تا پیشانی آن ها بلند است بنابراین باید انتخابی داشته باشند که این فاصله را کمتر نشان دهد. کلاه مناسب برای افرادی که فرم صورت کشیده ای دارند مدل هایی است که لبه پهن تری داشته باشند. زیرا لبه های باریک صورت آن ها را کشیده تر نشان می دهند. در واقع می توان گفت انتخاب های زیادی دارند اما تنها باید به لبه سرپوش کلاه توجه کنند. کلاه شاپو و کلاه فدورا دو نمونه از سبک های مناسب برای افراد با صورت کشیده است. کلاه کپ و یا بیسبالی برای این افراد اصلا مناسب نیست.

    2- افراد با صورت گرد و قلبی

    به عقیده یکی از بزرگترین استایلیست های خاورمیانه افرادی که صورتی گرد و یا قلبی دارند جزو خوش شانس ترین ها در انتخاب خرید کلاه زنانه هستند. چرا که انتخاب محدودی ندارند و به راحتی هر سبک کلاهی را می توانند انتخاب کنند. زیرا  این افراد کشیدگی زیادی روی صورت خود ندارند بنابراین تنها نکته مهم برای این افراد این است کلاهی انتخاب کنند که کمی صورتشان را کشیده تر نشان دهد. انتخاب کلاه با سرپوش کوتاه می تواند چهره را زیبا و مناسب نشان دهد. افرادی که چهره گردی دارند، بهتر است عدم تقارن را به صورت خود اضافه کنند. کلاه بیسبالی، فدورا، پیکی بلیندرز، بوتر، هامبورگ، برت از گزینه های مناسب برای افراد با فرم صورت قلبی و گرد است. انتخاب کلاه با تاج گرد روی گردی صورت تایید می کند و اصلا مناسب نیست. کلاه با تاج بلند و لبه صاف می تواند زاویه بیشتری به صورت شما بدهد و انتخاب خوبی باشد. به هیچ وجه از کلاه با لبه پهن و خمیده استفاده نکنید.

    3- افراد با صورت مربعی

    افرادی که فرم صورت آن ها مربعی است بهتر است سمت کلاه هایی بروند که سرپوش با لبه گرد دارند. تا تعادل و تناسب در چهره آن ها رعایت شود. برخی از سبک کلاه های مناسب برای افراد با چهره مربعی می توان به فدورا، نقابدار و کپ اشاره کرد. در واقع دقت کنید هر کلاهی که سبب برجسته شدن زوایای صورت شود برای افراد با چهره مربعی اصلا مناسب نیست. در واقع این افراد باید تقارن و تعادلی در فرم صورت خود ایجاد کنند بنابراین بهتر است از کلاه های دایره ای شکل استفاده کنند. کلاه هایی که تاج و لبه گردی دارند انتخاب های مناسبی هستند. کلاه لبه دار، کلاه ناقوس شکل یا بی لبه انتخاب متناسبی هستند. کلاه برت سبب می شود خطوط صورت شما را کشیده تر نشان دهد. انتخاب و خرید کلاه با لبه کوتاه و یا مربعی شکل مناسب این افراد نیست چرا که روی زاویه صورت شما تاکید می کند.

    4- افراد با صورت مثلثی شکل

    افرادی که فرم صورت آن ها مثلثی شکل است مانند افراد با فرم صورت بیضی شکل می توانند انتخاب های زیادی داشته باشند تنها نکته ای که باید در خرید کلاه دخترانه و زنانه رعایت کنید این است که تناسب در صورت شما ایجاد شود یعنی در واقع باید مطمئن شوید که تعادل را روی شانه های شما ایجاد کرده است و همچنین روی لباس هم تاکید کرده است. برای اینکه انتخاب راحت تری داشته باشید توصیه می کنیم افراد با صورت های مثلثی شکل سمت کلاه هایی که عرض آن باریکتر از گونه هایشان باشد نروند.

    جمع بندی

    در این مقاله درباره یکی از سوال ها و دغدغه های افراد هنگام خرید کلاه صحبت کردیم. این که چه مدل کلاهی برای چه فرم صورتی مناسب است. برای انتخاب و خرید کلاه زنانه ارزان مناسب ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسیم که با اندازه گیری و اصول تعیین شده می توان فرم صورت خود را پیدا کرد. انواع فرم صورت مانند بیضی، قلبی، گرد، مربعی و مثلثی نمونه های بارز فرم صورت هستند. انتخاب کلاه برای هرکدام از افراد با فرم صورت های مختلف این است که تعادل را رعایت کنند مثلا افرادی که صورت بیضی شکل و کشیده دارند بهتر است کلاه هایی انتخاب کنند که کشیدگی صورت را کمتر کند بنابراین کلاه ها با لبه پهن انتخاب خوبی است. از طرفی افرادی که فرم صورت مربعی دارند باید تعادل را در گرد کردن صورت نگه دارند و کلاه هایی انتخاب کنند که سرپوش و لبه آن گرد باشد. با رعایت تعادل به راحتی می توانید انواع کلاه های زنانه را برای خود انتخاب کنید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “راهنمای جامع انتخاب و خرید کلاه متناسب با فرم صورت شما”
    1. داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع استایل لباس مردانه بسیار دارد. لباس مردانه می‌تواند نمادی از موقعیت و ثروت باشد. حتی در دوران انسانهای اولیه، غارنشینان متوجه شدند که مردانی که در آن روزها شکار می‌کنند و از بهترین پوست حیوانات برای پوشاندن بدن خود استفاده می‌کنند، از احترام بیشتری در غار برخوردارند. در زمان روم باستان، مردان توگوهایی می‌پوشیدند که فقط پارچه‌ای دور بدنشان بود. مد و استایل همیشه در طول تاریخ معانی و پیامی را ساطع کرده‌اند. در واقع، هر مردی با پوشیدن سبک لباس خود، پیامی را ارسال می‌کند.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.