×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 251529 1 - آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ - آینده ارز دیجیتال

شیبا اینو یکی از پیشرفته‌ترین و پرنوسان‌ترین میم کوین‌های موجود در بازار حال حاضر است که همه آن را با سودهای شگفت‌انگیزش می‌شناسند؛ بر همین اساس سرمایه‌گذاری با حجم بالا در آن ریسک بسیار زیادی دارد.

هر روزه بسیاری از سرمایه‌گذاران در حال تحقیق و بررسی هستند که ببینند آیا سرمایه‌گذاری در این بازار به‌صرفه است یا خیر؟ اما برخی پیش‌بینی‌کنندگان آن سوال جالب‌تر دارند، آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟

عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیبا

به‌نظر می‌رسد سوال «آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟» یک جواب بیشتر نداشته باشد و آن این است که هیچ چیزی غیر ممکن نیست و عوامل زیادی می‌توانند این رشد قیمتی را برای شیبا رقم بزنند.

این ارز دیجیتال در واقع انشعابی از دوج‌کوین است و با الهام از ایده این ارز روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده و در تلاش است تا دوج کوین را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر هر واحد از شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۵.۳۳۰ تومان معادل ۰.۵ تومان معامله می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین عوامل پاسخ دهنده به سوال آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ حجم رشد کل بازار کریپتو است. در این بازار، بیت کوین همانند یک شاخص کل عمل می‌کند.

در واقع زمانی که ارزش بیت کوین هر روز بیشتر از دیروز شود، سایر ارزها همچون شیبا اینو نیز با آن رشد خواهند کرد.

عملکرد سرمایه داران بزرگ در شیبا اینو

سرمایه‌داران بزرگی که حجم بسیار زیادی از یک ارز مانند شیبا را در اختیار دارند، می‌توانند با خرید یا فروش در حجم بسیار بالا تغییرات قیمتی شدیدی را ایجاد کنند.

بنابراین تصمیمات و عملکرد آن‌ها در بازار یک فاکتور بسیار مهم بر اینکه آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ خواهد بود.

میزان عرضه و تقاضا

یکی از عواملی که می‌تواند منجر به افزایش قیمت یک ارز دیجیتال شود، محدود بودن تعداد آن است. هر چه تعداد کمتری از یک ارز تولید شود، ارزش آن هم بیش‌تر رشد می‌کند.

تغییر پلتفرم شیبا اینو

در حال حاضر شیبا یک توکن است که بر روی بلاکچین اتریوم مبادله می‌شود. با توجه به اینکه هزینه گس شبکه اتریوم دیگر به‌صرفه نیست، باید انتقال شیبا بر روی بلاکچین شیباریوم سریع‌تر انجام شود.

در صورتی که شیبا دارای یک بلاکچین اختصاصی باشد، ارزش بنیادین آن افزایش پیدا می‌کند. در چنین شرایطی رسیدن قیمت به یک سنت دور از انتظار نخواهد بود.

رونمایی رسمی صرافی شیبا سواپ

برای اینکه بدانیم آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ باید صرافی شیبا سواپ عملکرد موفقی را از خود ثبت کند. این پلتفرم در واقع مکانی امن برای تبادل توکن‌های مختلف است.

با وجود ساخته‌شدن صرافی شیبا سواپ هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی رسمی از آن اعلام نشده‌است. به‌همین علت جزئیات زیادی از نحوه کارکرد این صرافی وجود ندارد.

اگر شیبا سواپ در سال ۲۰۲۳ میلادی به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند، احتمال رسیدن قیمت شیبا اینو به یک دلار وجود دارد.

با این حال نمی‌توان به‌طور دقیق درباره آن نظر داد و باید منتظر وضعیت قیمت شیبا در آینده باشیم.

گسترش بازی شیبا اترنیتی در قیمت این رمز ارز تاثیر دارد

شیبا اترنیتی یکی از بازی‌های بلاکچینی است که توسعه‌دهندگان شیبا آن را ساخته‌اند و امروزه آوازه زیادی پیدا کرده و به‌شکل گسترده از آن استفاده می‌شود.

در این نوع از بازی‌ها امتیازات شخص قابلیت تبدیل‌شدن به توکن را دارد. هر چقدر میزان استقبال از این بازی بیشتر شود، زمینه برای رشد قیمت شیبا اینو فراهم خواهد شد.

اخبار و شایعات درباره این رمز ارز

بازارهای مالی مختلف هم‌چون ارز دیجیتال همواره تحت تاثیر اخبار و شایعات روز هستند. یک خبر مثبت می‌تواند قیمت شیبا را تا چند درصد افزایش دهد.

البته اخبار منفی هم به‌همین اندازه تاثیرگذار هستند و منجر به کاهش قیمت آن می‌شوند.

برای اینکه بتوانید همیشه در جریان اخبار باشید و خرید شیبا را با بهترین قیمت انجام دهید، در معروف‌ترین سایت‌های اطلاع‌رسانی ارز دیجیتال حضور داشته باشید.

word image 251529 2 - آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ - آینده ارز دیجیتال

شیبا یک سنتی چقدر امکان‌پذیر است؟

بعید نیست در آینده با قطعیت بیشتری بتوان به اینکه آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ پاسخ داد. چرا که تعداد کاربران آن هر روز بیشتر از دیروز در حال گسترش است.

همان‌طور که دوج کوین نیز زمانی توانست به فهرست ۵ رمز ارز برتر بازار با بیشترین سرمایه در گردش وارد شود، احتمالا در آینده نیز شیبا اینو رشد بیشتری را تجربه کرده و به هدف خود یعنی یک‌سنتی‌شدن میرسد.

هماکنون کسب‌وکارهای زیادی آن را به‌عنوان یک روش پرداخت در نظر گرفته‌اند و همین موضوع سبب شده صرافی‌های بیشتری آن را به پلتفرم خود اضافه کنند.

باید به این توجه داشت که احتمال چند برابر شدن قیمت این توکن در آینده دور یا نزدیک باز هم وجود دارد، اما نباید از توکن‌سوزی یا حمایت‌های احتمالی سرمایه‌داران بزرگ در آینده توقع معجزه داشت.

نظرات گوناگون درباره وضعیت آینده شیبا

یکی از خوش شانسی‌های این رمزارز این است که توسط افراد مشهوری حمایت می‌شود. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و ویتالیک بوترین خالق اتریوم به‌صورت جدی از دنبال‌کنندگان آن هستند.

در این میان وب سایت‌های فعالی به پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در آینده پرداخته‌اند که برخی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانیم.

Changelly

وب‌سایت چنجلی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادلاتی ارزهای دیجیتال جهان است که افراد زیادی برای رصد وضعیت بازار به تحلیل‌های این سایت مراجعه می‌کنند.

کارشناسان این وب سایت معتقد هستند که قیمت شیبا اینو در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت. این وب‌سایت، قیمت شیبا اینو را تا پایان سال ۲۰۲۳ صعودی می‌بیند و معتقد است قیمت آن به ۰.۰۰۰۳ دلار می‌رسد.

Wallet Investor

یکی از خوش‌بینان به آینده شیبا wallet investor است که قیمت آن را در انتهای سال ۲۰۲۶ تا ۰.۰۰۰۶۷۰ پیش‌بینی می‌کند. آن‌ها باور دارند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت ۵ ساله، درآمدی حدود ۷۰۰ درصد برای سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد کرد.

Digital Coin Price

طبق آخرین تحقیقات و بررسی به‌عمل آمده توسط این وب‌سایت و با توجه به تاریخچه قیمتی شیبا اینو، قیمت این توکن تا سال ۲۰۲۵ ممکن است سقفی در حدود ۰.۰۰۰۰۷۲۶۰۵۲۷ دلار را ثبت کند.

جمع‌بندی

شیبا اینو در سال‌های اخیر پتانسیل رشد بسیار بالایی از خود نشان داده‌است. در حال حاضر چندین میم کوین مطرح در بازار وجود دارد، اما هیچ‌کدام محبوبیت و مقبولیت شیبا اینو را ندارند.

اینکه آیا شیبا به یک سنت خواهد رسید؟ سوال بسیاری از دنبال‌کنندگان ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در این بازار است. اما هیچ چیز در این بازار غیر ممکن نیست و باید منتظر بود و دید این موضوع تحقق خواهد یافت یا خیر.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.