روشهای تبلیغاتی زیادی برای معرفی برندهای جدید وجود دارد. یکی از بهترین روشها، استفاده از تبلیغات گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک است. روش انجام تبلیغات نیز یکی از نکات مهم در میزان بازدهی خواهد بود، بنابراین بهتر است که تبلیغات خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.
درصورتیکه با گوگل ادز و تبلیغات کلیکی آشنایی ندارید، میتوانید از وی دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. مشاوران این تیم به شما کمک میکنند تا بهترین کلمهٔ کلیدی مناسب با خود را پیدا کنید و در زمان مناسب، تبلیغات خود را آغاز کنید.
با ما همراه باشید تا دربارهٔ تبلیغات کلیکی گوگل برای کسبوکارهای کوچک بیشتر بدانید:
دلایل استفاده از تبلیغات گوگل ادز برای کسبوکارها
درخواست تبلیغ گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک، یک سرمایهگذاری محسوب میشود، چراکه گوگل ادز بهترین و هدفمندترین روش تبلیغاتی در دنیاست. کسبوکارهای کوچک یا تازهتأسیس، ممکن است در میان انواع کسبوکارها بهخوبی دیده نشوند. تبلیغات کلیکی گوگل یک روش عالی برای معرفی برند و محصولات کسبوکارهای کوچک یا نوپا به کاربران است. دلایل مختلفی برای استفاده از تبلیغات گوگل برای کسبوکارها وجود دارد:
-
سرعت تبلیغات گوگل
منتظر ماندن برای رشد گامبهگام کسبوکار امری ضروری به نظر میرسد. اما تبلیغات گوگل یک راه میانبر برای شماست تا زودتر به اهداف خود دسترسی پیدا کنید. با انجام تبلیغات گوگل، یک گام مؤثر و بزرگ برای معرفی کسبوکار خود بردارید.
-
گسترده بودن دسترسی به گوگل
همهٔ روشهای تبلیغاتی خوب و مؤثر هستند اما گاهی نتیجهگیری از آنها به زمان بیشتری نیاز دارد. اما روش تبلیغاتی گوگل ادز در لحظه مشتریان را به سایت شما ارجاع میدهد، زیرا کاربران زیادی به گوگل دسترسی دارند.
-
نمایش تبلیغات به مشتریان هدف
یکی دیگر از دلایل استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک، این است تبلیغات به مشتریان هدف نمایش داده میشود. در زمان کمپین میتوانید تعیین کنید که محصول یا خدمات شما مناسب چه کاربرانی است. گوگل نیز با در نظر گرفتن این موضوع، تبلیغات شما را به کاربران نمایش میدهد که این امر شانس شما را برای بازدهی تبلیغات بالا میبرد.
-
پرداخت باصرفه
یکی از مهمترین دلایل برای استفاده از خدمات گوگل ادز، پرداخت باصرفه برای انجام تبلیغات است. همانطور که میدانید، نام دیگر تبلیغات گوگل ادز، تبلیغات کلیکی است. تبلیغات کلیکی به معنای واردشدن کاربر با یک کلیک به سایت مرجع است. هر کاربری که تبلیغ شما را ببینید و وارد سایت شما بشود، شامل پرداخت هزینهٔ گوگل میشود. در غیر این صورت، مبلغی از شما کسر نخواهد شد.
-
عدم محدودیت بودجه در گوگل ادز
تبلیغات کلیکی گوگل محدودیتی برای پرداخت هزینه ندارد و شما با هر میزان از بودجه، میتوانید در گوگل ادز ثبتنام کنید و درخواست تبلیغات بدهید.
کمپینهای مناسب برای کسبوکارهای کوچک
کمپین گوگل ادز درواقع روشهای تبلیغات کلیکی است. انواع مختلفی از کمپینها وجود دارند که با توجه به شرایط خود، میتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید. هدف از کمپینها، برقراری ارتباط با مشتریان و معرفی کسبوکار است. اگر یک کسبوکار نوپا دارید، استفاده از کمپینهای زیر به شما کمک میکند تا در کمترین زمان، به بیشترین بازدهی برسید:
-
کمپین ویدئویی
کمپین ویدئویی گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک یک انتخاب مناسب و هدفمند است. تبلیغاتی که از طریق ویدئو و عکس به مخاطب نمایش داده میشوند، در ذهن ماندگارتر خواهند بود. همچنین استفاده از کمپین ویدئویی بیشتر جهت معرفی برند و محصولات به کاربران است.
-
کمپین جستوجوی گوگل
کمپین جستوجوی گوگل یکی دیگر از بهترین راهها برای ارجاع مخاطب به سایت اینترنتی شماست. برای اینکه یک کمپین خوب و هدفمندی داشته باشید، لازم است که کلمهٔ کلیدی متناسب با کسبوکار خود را برای تبلیغات به گوگل بدهید.
-
کمپین هوشمند
استفاده از کمپین ویدئویی و جستوجوی گوگل بهطور همزمان تأثیر فوقالعادهای بر رشد کسبوکارهای کوچک دارد. با درخواست این کمپین، بهطور همزمان برند و خدمات خود را به مشتریان معرفی میکنید و آنها را بهطور مستقیم به صفحه خرید محصولات هدایت میکنید. بیشترین بازده با کمترین زمان، اثر شگفتانگیز کمپین هوشمند است.
نکات مهم گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک
-
بهترین کمپین تبلیغاتی را راهاندازی کنید
برای اینکه یک کمپین خوب و هدفمند ایجاد کنید، خود را بهجای مشتری بگذارید و ببینید که خدمات یا محصولات شما کدام نیازهای مشتریان را برطرف میکند. با انجام این کار، میتوانید در مدت کوتاهی، کسبوکار خود را ارتقا دهید. اگر برای شناخت بهترین نوع کمپین با مشکل روبهرو هستید، از افراد حرفهای کمک بگیرید. تیم وی دیجیتال مارکتینگ یک از بهترینها برای ایجاد یک کمپین مناسب با شرایط کاری شماست.
-
از بومی بودن خود استفاده کنید
اگر خدمات شما یک محدودهٔ خاص را تحت پوشش دارد، در زمان انتخاب کلمهٔ کلیدی، به این نکته نیز توجه کنید. با اینکه مخاطبان هدف را بهراحتی پیدا میکنید و از پرداخت هزینهٔ بیشتر و کمتأثیر جلوگیری خواهید کرد.
-
سایت خود را بازنگری کنید
قبل از انجام درخواست گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک، سایت خود را بازبینی کنید. صفحهٔ لندینگ خود را انتخاب کرده و یک طراحی حرفهای برای آن در نظر بگیرید. سرعت سایت را بهینه کنید و از عدم وجود مشکل در صفحات پرداخت و تماس با ما اطمینان حاصل کنید.
-
زمان مناسب برای استفاده از تبلیغات گوگل را بشناسید
انجام تبلیغات گوگل را به درستترین زمان ممکن واگذار کنید. زمانی که کسبوکار شما نوپاست و هنوز محتواهای جذاب و محصولات متنوع در سایت شما بارگزاری نشدهاست، زمان خوبی برای درخواست تبلیغ کلیکی نیست. زمانی که فعالیت آنچنانی بر روی سایت خود ندارید، میتوانید تبلیغات گوگل ادز را متوقف کنید.
-
تحلیل رقبا را فراموش نکنید
اگر یک کسبوکار کوچک و جدید هستید و به تبلیغات گوگل فکر میکنید، تحلیل رقبا را فراموش نکنید. بهتر است که ببینید رقبای شما کدام کلمهٔ کلیدی را برای تبلیغات گوگل در نظر گرفتهاند. اگر میخواهید بهتر از رقبا عمل کنید، بهتر است که یک تبلیغ متفاوت با آنها ایجاد کنید.
سخن پایانی
بهترین راه برای معرفی خدمات کسبوکارهای کوچک استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل است. موتورهای جستوجوی گوگل شما را به مخاطبان هدفتان نزدیکتر میکند. بهاینترتیب مخاطب با برند شما آشنایی پیدا کرده و آن را بهعنوان یک فروشگاه معتبر شناسایی میکند. شناخت کسبوکار شما بهعنوان یک فروشگاه معتبر، برای همیشه در ذهن مخاطب نقش میبندد و این بزرگترین مزیت گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک خواهد بود.
https://baamardom.ir/?p=251566