چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین اخبار فروش خودرو شرکت‌ها؛ آیا خرید ماشین آسان شد؟
    21 اردیبهشت 1402 - 14:10
    شناسه : 251601
    0

    افزایش شدید قیمت خودرو از نیمه دوم سال گذشته باعث شد تا بسیاری از افراد به‌دنبال پیداکردن راهی برای خرید خودرو با قیمت ارزان‌تر باشند. اگر راه‌هایی که به کلاه‌برداری و معاملات ناسالم و پرضرر ختم می‌شوند را کنار بگذاریم، خرید خودرو با استفاده از طرح‌های دولتی و خودروسازها دردسرها و شرایط خاص زیادی دارد که ممکن است شما را به‌کلی منصرف کنند. اگر از این دردسرها آگاه نیستید، این مطلب را حتماً بخوانید. در انتها هم راهی را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید خودروی موردنظر خود را به‌صورت نقد و اقساط و بدون دردسر بخرید.

    پ
    پ
    images 1683731669 645bb4d503530 - آخرین اخبار فروش خودرو شرکت‌ها؛ آیا خرید ماشین آسان شد؟ - خودرو

    افزایش شدید قیمت خودرو از نیمه دوم سال گذشته باعث شد تا بسیاری از افراد به‌دنبال پیداکردن راهی برای خرید خودرو با قیمت ارزان‌تر باشند. اگر راه‌هایی که به کلاه‌برداری و معاملات ناسالم و پرضرر ختم می‌شوند را کنار بگذاریم، خرید خودرو با استفاده از طرح‌های دولتی و خودروسازها دردسرها و شرایط خاص زیادی دارد که ممکن است شما را به‌کلی منصرف کنند. اگر از این دردسرها آگاه نیستید، این مطلب را حتماً بخوانید. در انتها هم راهی را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید خودروی موردنظر خود را به‌صورت نقد و اقساط و بدون دردسر بخرید.

    آخرین اخبار فروش خودرو، از توقف عرضه در بورس تا فروش در سامانه یکپارچه

    به‌نظر می‌رسد که چالش‌ها میان وزارت صمت و شورای رقابت همچنان ادامه دارد و علی‌رغم تأکید و پافشاری شورای رقابت مبنی‌بر توقف عرضه خودرو در بورس کالا، وزارت صمت همچنان اصرار دارد که فروش ماشین در بورس کالا هنوز کاملاً منتفی نشده است. در ادامه، اخبار مربوط‌به توقف عرضه خودرو در بورس، طرح جایگزین آن (سامانه یکپارچه) و آخرین اخبار مربوط‌به طرح‌های ویژه خرید ماشین از خودروسازان داخلی را می‌خوانید:

    27 فروردین 1402: تأکید شورای رقابت بر توقف فروش خودرو در بورس

    در اواخر فروردین‌ماه سال جاری، سخنگوی شورای رقابت از توقف رسمی فروش ماشین در بورس کالا خبر داد و اعلام کرد که هیچ شخص دیگری نمی‌تواند در مورد سیاست‌های بازار خودرو تصمیم بگیرد. وی همچنین تأکید کرد که برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا نامه‌نگاری رسمی انجام شده و عرضه مجدد خودرو در بورس فعلاً منتفی است.

    این درحالی است که در اسفند 1401 هم مجلس طی جلسه‌ای موافقت خود با توقف فروش ماشین در بورس کالا را اعلام کرده بود.

    20 اسفند 1402: فروش خودرو بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه

    عمر سامانه یکپارچه به اوایل سال 1401 می‌رسد؛ اما از اواخر اسفند همین سال تصمیم بر این شد تا خودروسازان داخلی فعلاً محصولات خود را برای متقاضیان عادی، مادران و جایگزین خودروهای فرسوده در این سامانه عرضه کنند. اولین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرایند نوبت‌دهی از 20 اسفند 1401 آغاز شد و متقاضیان خودروی داخلی باید پس‌از افتتاح حساب وکالتی نسبت‌به ثبت‌نام در این سامانه به نشانی esalecar.ir اقدام می‌کردند و منتظر قرعه‌کشی برای نوبت‌دهی می‌ماندند.

    حداقل موجودی قابل‌قبول برای حساب وکالتی 100 میلیون تومان بود و پس‌از قرعه‌کشی نوبت‌ها و شروع تحویل خودروها، این افراد باید مابقی هزینه خرید ماشین را در حساب وکالتی شارژ می‌کردند. دلیل قرعه‌کشی برای نوبت، احتمال طول‌کشیدن تحویل خودروها تا نیمه اول سال 1403 بود. البته در اردیبهشت 1402 اعلام شد که افرادی که موعد تحویل خودروی آن‌ها به سال 1403 افتاده، می‌توانند با تغییر نوع خودرو موعد تحویل را جلو بیندازند.

    دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرایند نوبت‌دهی نیز در حال برگزاری است و شرایط آن مشابه طرح اول است. همچنین همانند خرید ماشین از بورس کالا، تمامی متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

    • حداقل 18 سال سن
    • نداشتن پلاک فعال
    • نخریدن خودروی داخلی در 48 ماه گذشته

    6 اردیبهشت 1402: اعلام قیمت 4 محصول جدید ایران‌خودرو

    بنابر اعلام شرکت ایران‌خودرو، آن دسته از متقاضیانی که 4 محصول جدید ایران‌خودرو را در طرح فروش یکپارچه پیش‌خرید کرده بودند، باید با توجه به قیمت‌های زیر اقدام به تکمیل مبالغ موجود در حساب وکالتی خود کنند:

    • رانا پلاس: 321 میلیون تومان
    • سورن پلاس دوگانه: 372 میلیون تومان
    • پارس ELX: 324 میلیون تومان
    • 207 دنده‌ای پانوراما: 343 میلیون تومان

    10 اردیبهشت 1402، فروش فوری محصولات کرمان موتور

    مدیرعامل کرمان‌موتور اعلام کرد که آن دسته از خودروهایی که متقاضیان آن‌ها نسبت‌به تکمیل وجه خود در سامانه یکپارچه اقدام نکرده و مهلت تکمیل وجه آن‌ها نیز تمام‌شده، در قالب یک طرح فروش ویژه و با تحویل 90 روزه به فروش می‌رسند. متقاضیان می‌توانند از طریق نمایندگی‌های این شرکت و با پرداخت مبلغ قطعی درج شده، اقدام به خرید خودروهای زیر کنند:

    • جک J4: 785 میلیون تومان
    • جک S3: 955 میلیون تومان
    • جک S5 نیوفیس: 1 میلیارد و 545 میلیون تومان
    • KMC J7: 1 میلیارد و 750 میلیون تومان
    • KMC T8: 1 میلیارد و 650 میلیون تومان

    images 1683731669 645bb4d50b7bf - آخرین اخبار فروش خودرو شرکت‌ها؛ آیا خرید ماشین آسان شد؟ - خودرو

    11 اردیبهشت: اعلام قیمت محصولات سایپا برای طرح یکپارچه

    بعد از ایران‌خودرو، سایپا هم قیمت کارخانه‌ای خودروهای خود که در اولین طرح فروش یکپارچه عرضه شده بودند را اعلام کرد. بنابر اعلام سایپا، متقاضیانی که خودروهای زیر را پیش‌خرید کرده بودند باید با توجه به لیست قیمتی زیر اقدام‌به تکمیل وجه و تسویه‌حساب کنند:

    • ساینا S: 248 میلیون و 694 هزار تومان
    • ساینا اتوماتیک: 321 میلیون و 802 هزار تومان
    • کوییک S: 268 میلیون و 194 هزار تومان
    • کوییک پلاس اتوماتیک: 327 میلیون و 87 هزار تومان
    • شاهین دنده‌ای: 425 میلیون و 166 هزار تومان

    احتمال فروش اقساطی خودرو توسط دولت

    به اخبار بالا باید احتمال فروش اقساطی خودرو توسط دولت از نیمه دوم سال 1402 را هم اضافه کنید. هنوز شرایط این طرح اعلام نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که همانند طرح فروش یکپارچه، خودروهای موجود در آن در بلندمدت تحویل داده شوند.

    خرید خودرو از همراه مکانیک: با ضمانت و سریع

    خرید خودرو از همراه مکانیک یکی از بهترین روش‌ها برای رهایی از دردسرهای طرح‌های فروش یکپارچه و اقساطی دیگر است. در سایت همراه مکانیک (https://hamrah-mechanic.com/) شما می‎توانید خودروهای داخلی خارجی، صفر و کارکرده را با ضمانت کارشناسی و با تحویل 24 ساعته بخرید. بزرگ‌ترین مزیت خرید ماشین از همراه مکانیک نیز، اطمینان از وضعیت خودرو و انطباق آن با شرایط درج شده در آگهی است؛ چون همراه مکانیک کارشناسی تمامی خودروهای خود را تا 7 روز و سقف 850 میلیون تومان تضمین می‌کند. همچنین کارشناسان همراه مکانیک هنگام عقد قرارداد شما را همراهی می‌کنند تا متضرر نشوید.

    اگر هم بودجه کافی برای خرید نقدی خودرو را ندارید نگران نباشید؛ با خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک مزایای زیر نصیبتان می‌شود:

    • پرداخت نصف مبلغ خودرو و بازپرداخت اقساط آن در بازه‌های 6 تا ۳۶ماهه
    • امکان دریافت تسهیلات تا سقف 2 میلیارد تومان
    • تحویل 24 ساعته
    • ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار
    • تنفس سه‌ماهه برای شروع اقساط
    • امکان خرید خودرو صفر و کارکرده به‌صورت قسطی

    فروش خودرو با همراه مکانیک: آسان و بی‌دردسر

    شاید به‌نظر برسد که فروش خودرو در مقایسه با خرید آن امر ساده‌تری است اما طی سال‌های اخیر کلاهبرداری‌های متعدد در زمینه فروش خودرو دست دوم و صرف زمان زیاد برای آگهی‎‌کردن، پاسخ به تماس و هماهنگی جهت بازدید عملا فروش ماشین را به امری پیچیده و زمان‌بر تبدیل کرده است.

    همراه مکانیک با کارشناسان متخصص خود و پیاده‌سازی فرآیندهای حرفه‌ای، به فروشندگان خودرو کمک می‌کند تا با کمترین مشکل و اتلاف وقت و هزینه، خریدار واقعی را پیدا کرده و با منصفانه‌ترین قیمت خودروی خود را بفروشند.

    اگر تمایل به خرید و فروش خودرو با کمک همراه مکانیک دارید، روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده ایران شوید و در هر قسمت اطلاعات مورد نیاز خود را به‌دست آورید: https://hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/

    برچسب ها : فروش خودرو,خودرو

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.