جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی 5 مورد از بهترین برندهای دیزل ژنراتور
    24 اردیبهشت 1402 - 2:45
    شناسه : 251824
    0

    زمانی که برق شهری وجود ندارد یا با قطع برق مواجه هستید، با این مولدهای برق می‌توانید نیاز خود را به برق رفع کنید زیرا این دستگاه؛ انرژی حاصل از سوخت را به نیروی الکتریکی تبدیل می‌کند. دستگاه دیزل ژنراتور از دو دسته خانگی و صنعتی تشکیل می‌شوند. در مصارف خانگی به این دستگاه موتور برق گفته می‌شود.

    پ
    پ

    word image 251824 1 - معرفی 5 مورد از بهترین برندهای دیزل ژنراتور -

     

    آیا تا بحال در شرایطی بوده‌اید که در اوج نیاز به یک دستگاه برقی و یا در حال استفاده از دستگاه، در خانه یا محل کارتان ؛ بصورت ناگهانی برق قطع شود؟! تصور کنید در منزل یا شرکت در حال کار بروی پروژه آخر ترم دانشگاه یا پروژه مشتری هستید و بدون اینکه فایل پروژه خود را ذخیره کرده باشید برق قطع می‌شود؛ خب همه ما می‌دانیم در این حالت شما آخرین تغییرات پروژه خود را از دست خواهید داد، حال تصور کنید به کمک یک دستگاه؛ دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نشوید و چه چیزی بهتر از این است؟؟ در ادامه شما را با دستگاهی به نام دیزل ژنراتور و انواع آن آشنا می‌کنیم.

    کاربرد و کارایی دیزل ژنراتور

    زمانی که برق شهری وجود ندارد یا با قطع برق مواجه هستید، با این مولدهای برق می‌توانید نیاز خود را به برق رفع کنید زیرا این دستگاه؛ انرژی حاصل از سوخت را به نیروی الکتریکی تبدیل می‌کند. دستگاه دیزل ژنراتور از دو دسته خانگی و صنعتی تشکیل می‌شوند. در مصارف خانگی به این دستگاه موتور برق گفته می‌شود.

    5 مورد از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در دنیا

    قبل از خرید ژنراتور یا هر نوع کالایی یا استفاده از خدمات یک شرکت، ابتدا میبایست اطلاعاتی را در ارتباط با آن کسب کنیم و هر چه نوع خرید ما تخصصی‌تر و مرتبط با صنعت باشد؛ باید اطلاعاتمان را پیش از خرید تکمیل‌تر کنیم. این اطلاعات می‌تواند شامل؛ کاربرد، انواع، مزایا و معایب، نوع کارکرده و مقرون به صرفه بودن آن دستگاه باشد. با داشتن اطلاعات کافی شما می‌توانید محصولی را براساس نیاز خود تهیه کنید.

    ولوو پنتا (Volvo Penta)

    ژنراتور ولوو پنتا، محصولی از کشور سوئد می‎‌باشد که امروزه جز برندهای معروف موتورهای دیزلی به حساب می‌آید و قدرت موتورهای ساخت این شرکت بین ۸۰ تا 700 kVA است. بطور کلی این برند، به دلیل مقرون به صرفه بودن، مصرف سوخت کم و قدرت زیاد؛ به محبوبیت بالایی نسبت به سایر رقبای خود دست یافته است.

    word image 251824 2 - معرفی 5 مورد از بهترین برندهای دیزل ژنراتور -

    کامینز (cummins)

    ژنراتور کامینز ، محصولی از ایالات متحده است که قدرت موتورهای آن 10 kVA تا حتی 3000 kVA است که این نشان دهنده قابلیت استفاده در خانه‌های مسکونی تا صنایع بزرگ می‌باشد. کامینز همانند برند کاترپیلار دارای طراحی تخصصی است و همین امر سبب شده است که؛ این دستگاه زمانی که در دمای محیط بسیار قرار بگیرد؛ پایداری و عملکرد بهتری از خود نشان می‎دهد.

    پرکینز (Perkins)

    ژنراتور پرکینز، محصولی از کشور انگلستان است که قدرت دستگاههای تولیدی این برند را می‌توان از 10 kVA تا 2000 kVA سفارش داد. سیستم پرکینز از لحاظ ایجاد آلودگی صوتی، صدای کمی تولید می‌کند و با محیط زیست سازگاری کاملی دارد یعنی؛ دی‌کسیدکربن کمی نسبت به سایر دستگاه ها تولید می‌کند. به دلیل گران بودن قطعات یدکی این دستگاه، باعث شده است که از محبوبیت کمتری در کشوری مانند ایران برخوردار باشد اما در مقابل کامینز دارای کیفیت بالایی است؛ بصورتیکه در هر نوع شرایط آب‌و‌هوایی مختلف، دوام و پایداری دارد.

    کاترپیلار (Caterpillar)

    ژنراتورکاترپیلار، یک شرکت آمریکایی است که طراحی مخصوص به خود را دارد و جز بزرگترین شرکت‌های دنیا محسوب می‌شود. قدرت این دستگاه بیشتر در مقادیر بالا است؛ به همین دلیل برای مصارف خانگی و شرکت‌های کوچک مناسب نیست. ۳۰۰ تا بیشتر از 8000 kVA گستره‌ای توان و قدرت دستگاه تولیدی کاترپیلار است و می‌توان گفت که دستگاه‌های این برند تنها قابلیت استفاده در صنعت را دارا هستند.

    word image 251824 3 - معرفی 5 مورد از بهترین برندهای دیزل ژنراتور -

    لوول (Lovol)

    ژنراتور لوول یا ایوول ، یک شرکت چینی است و محصولات آن با برندهای جهانی رقابت می‌کند. این دستگاه دارای قدرت و توان ۲۰ تا حدود 200 kVa است و این نشان می‌دهد. محصول تولیدی این برند، با موتور های چهار و شش سیلندر با کیفیت عالی و کاربری آسان و خدمات مناسب برای استفاده در صنعت ساختمان، برای مصارف خانگی و صنایع کوچک انتخاب مناسبی است.

    بنز (Benz)

    ژنراتور بنز، تقریباً کسی نیست که برند بنز و محصولات آن را نشناسد. همانطور که همه ما می‌دانیم این شرکت بزرگ و معروف در زمینه ساخت انواع خودروهای سبک و سنگین فعالیت می‌کند. توان و قدرت این محصول در بازه ۲۰ تا 100 kVA قرار دارد. بطورکلی این نوع ژنراتورها دارای انواع متفاوتی هستند که هرکدام از آنها با داشتن مشخصات فنی خاص خود، هزینه‌های متفاوتی نیز دارند. از مزایای این برند به‌نام و مشهور می‌توان به؛ جنس بدنه آن اشاره کرد زیرا از جنس چدن ریخته گری ساخته شده است. از دیگر مزیت‌های برند بنز، میتوان به راندمان سوخت مناسب، عملکرد بسیار بالای و ساختار جمع و جور و وزن سبک موتورها اشاره کرد.

    بادوین (Baudouin)

    ژنراتور بادوین که محصولی از کشور فرانسه- چینی می‌باشد. یکی از مزایای این ژنراتور، سیستم تزریق اختصاصی آن است که باعث می‌شود بادوین با سوخت کم، بیشترین کارایی را ارائه دهد. توان و قدرت محصول تولیدی این شرکت برابر است با ۱۵ تا ۳۱۲۵ kVA ؛ که یکی از گسترده ترین محدوده های موجود در بازار جهانی می باشد و انواع کاربری‌های مورد نیاز برای تامین برق اضطراری در مصارف خانگی و صنعتی بکار گرفته می شود. بادوین توانسته تمامی انتظارات را برای تولید یک موتور بادوام و مقرون به صرفه برآورده سازد و همین امر منجربه محبوبیت زیاد این برند شده است.

    جمع بندی

    با 5 مورد از بهترین برند های دیزل ژنراتور و کاربرد هرکدام به همراه مشخصات آن ها آشنا شدید.بهتر است قبل از خرید حتما اطلاعات مربوط به محصول انتخابی خود را داشته باشید و نکته ی بسیار مهمی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید،خرید از شرکتی معتبر میباشد. شرکت بازرگانی پیشرو موتور پارسیان دیزل با سال ها تجربه در امر تامین و پشتیبانی انواع دیزل ژنراتور با بهره گیری از آموزش های تخصصی سازندگان بزرگ دیزل و ژنراتور یک شرکت پیشرو در این صنعت می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه با شماره 33940444-021 تماس حاصل فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.