جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قبل از برجام سالانه ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و امروز به دو میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه رسیدیم | محدودیتی نداریم
    03 دی 1395 - 13:42
    شناسه : 25202
    0

    لاهوتی با بیان اینکه در بحث گاز رسانی به‌زودی گیلان یکی از استان‌های سبز کشور معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه صنعتی گیلان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰ درصد در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها ۵۰ تا ۶۰ هزار شغل ایجاد می‌شود. به گزارش «بامردم»، مهرداد لاهوتی  در گفت‌وگویی با […]

    پ
    پ

    لاهوتی نماینده لنگرود (3)

    لاهوتی با بیان اینکه در بحث گاز رسانی به‌زودی گیلان یکی از استان‌های سبز کشور معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه صنعتی گیلان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰ درصد در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها ۵۰ تا ۶۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

    به گزارش «بامردم»، مهرداد لاهوتی  در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانون برنامه پنجم مسیر حرکت پنج سال آینده کشور را مشخص کرده و باید در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله باشد.

    عضو فراکسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور از نظر اقتصادی دچار چالش است، گفت: دولت با بازار بی‌پولی مواجه شده و مجلس باید برنامه‌ها را به گونه‌ای تعریف کند که به رشد ۸ درصدی اقتصاد برسد.

    وی به وضعیت صادرات بشکه نفت ایران اشاره کرد و ادامه داد: قبل از برجام سالانه ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و امروز به دو میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه رسیده و می‌توانیم تا چهار میلیون بشکه نیز صادر کنیم و محدودیتی نیست.

    لاهوتی نفت را سرمایه ملی دانست و تصریح کرد: باید از هزینه‌های جاری دولت خارج شویم و ۳۰ درصد اصل فروش نفت کشور را به حساب صندوق ملی واریز کنیم و تاکنون توانستیم ۸۴ میلیارد دلار در این صندوق ذخیره کنیم که ۲۹ میلیارد دلار آن تعیین تکلیف شده است.

    وی با اشاره به دریافت ۱۰۳ هزار میلیارد تومان مالیات در سال گذشته، گفت: بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان از طریق مالیات تأمین می‌شوند.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از رشد ۱۳٫۲ درصدی اعتبارات عمرانی گیلان در سال جاری خبر داد و افزود: با این اعتبارات بسیاری از طرح‌های بزرگ استان به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی زمان افتتاح راه‌آهن گیلان را تا پایان سال جاری عنوان کرد و گفت: بیشتر بیمارستان‌های نیمه تمام استان و تعدادی از سدهای در دست اقدام گیلان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

    لاهوتی با بیان اینکه در بحث گاز رسانی به‌زودی گیلان یکی از استان‌های سبز کشور معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه صنعتی گیلان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰ درصد در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها ۵۰ تا ۶۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

    وی با تصریح بر اینکه در سال جاری ۳۱ هزار تن چای خشک تولید شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۳ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده و بقیه بدهی مربوط به کارخانه‌داران چای بوده که امیدواریم به‌زودی به چایکاران پرداخت شود.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی وضعیت ابریشم استان را مطلوب خواند و افزود: از چهار کارخانه ابریشم در کشور یکی در لنگرود است.

    وی با اشاره به کنارگذر سیاه‌کلده به شلمان به طول ۱۲٫۵ کیلومتر،به فارس گفت : یک لاین از این کنارگذر بازگشایی شده بود و لاین دیگر آن تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

    لاهوتی افتتاح بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی لنگرود و درمان بستر اطاقور این شهرستان را در دهه فجر سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: بندر چمخاله، تله‌کابین و سیستم فاضلاب صنعتی لنگرود در حال پیگیری است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.