شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرنده هوایی ساقط شده در اطراف بیت رهبری متعلق به کجا بود؟
    03 دی 1395 - 13:53
    شناسه : 25203
    0

    معاون امنیتی استاند اری تهران می گوید هلی شاتی که صبح امروز در منطقه پرواز ممنوع میدان انقلاب و بیت رهبری ساقط شد متعلق به صدا و سیما بوده است. به گزارش «بامردم»، محسن همدانی با بیان اینکه قرارگاه ثارالله گزارش داده که این هلی شات متعلق به صدا و سیما بوده است اظهار کرد: […]

    پ
    پ

    معاون امنیتی استاند اری تهران می گوید هلی شاتی که صبح امروز در منطقه پرواز ممنوع میدان انقلاب و بیت رهبری ساقط شد متعلق به صدا و سیما بوده است.

    به گزارش «بامردم»، محسن همدانی با بیان اینکه قرارگاه ثارالله گزارش داده که این هلی شات متعلق به صدا و سیما بوده است اظهار کرد: این هلی شات به دنبال تصویربرداری هوایی از محل نماز جمعه تهران بوده، اما به منطقه پرواز ممنوع بی توجهی کرده و وارد این منطقه شده است و توسط پدافند هوایی مورد شلیک قرار گرفته است.

    وی همچنین گفت: تیمی که مسئول پرواز این هلی شات بوده است باید به طول و عرض جغرافیایی منطقه و محدوده پرواز ممنوع توجه می کرده که در این زمینه دچار سهل انگاری شده است. این تیم نسبت به محدوده پرواز ممنوع بی اطلاع بوده است.


     منبع: ایسنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.