چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهمانی با عطرهای لاکچری مردانه در عطرفرید
    27 اردیبهشت 1402 - 21:54
    شناسه : 252271
    1

    عطر ورساچه پور هوم، عطر ورساچه دیلان بلو، عطر تام فورد فاکینگ فابولوس و عطر آنجلز شیر بای کیلیان که از عطرهای تست شده و مورد اعتماد به شمار میروند و می توانند تاثیری به یاد ماندنی از شما برجای بگذارند. جهت ثبت سفارش می توانید همین حالا از وب سایت عطرفرید اقدام کنید: atrefarid.com.

    پ
    پ

    پیدا کردن بهترین عطر مردانه اگرچه یک چالش است، اما یکی از مهمترین بخش های استایل یک جنتلمن واقعی است. عطرها بیانگر نشانه های بسیار زیادی در ما هستند؛ شخصیت، طرز تفکر، سلایق و علایق ما توسط عطری که میپسندیم بیان میشوند. در این مقاله 4 مورد از محصولات لاکچری مردانه را به شما معرفی میکنیم: عطر آنجلز شیر بای کیلیان، عطر تام فورد فاکینگ فابولوس، عطر ورساچه دیلان بلو و عطر ورساچه پور هوم.

    با توجه به اهمیت عطرها در برای پوشش ما، بسیار مهم است که قبل از خرید بدانیم هر عطری دارای چه ویژگی هایی است، چه بویی میدهد و برای چه مردانی ساخته و طراحی شده است.

    عطرفرید یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید اسانس اورجینال عطرهای فوق لاکچری در کشور است و در این مقاله از AtreFarid قصد دارد مهم ترین ویژگی های این عطرها شامل نت های تشکیل دهنده، پروفایل و حس و حال بویای آنها و همچنین قیمتشان را به شما معرفی کند.

    عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

    در دنیای عطرهای لاکچری، تام فورد نامی است که به خوبی در بین رقبای خود میدرخشد. یکی از عطرهای معروف و پر سر و صدای این برند (فاکینگ فابولوس) است که به علت نام پر حاشیه و رایحه بی نظیر خود سالها مورد توجه رسانه ها و مجلات مختلف قرار گرفت.

    این عطر محصول سال 2017 است و بخشی از خط تولید عطر های Tom Frod Private Blend می باشد؛ محصولی جسورانه، رمز آلود با رایحه ای اسپایسی و تحریک کننده که حس اعتماد به نفس شما را چندین برابر میکند.

    به گفته تام فورد، الهام بخش این عطر، زندگی لاکچری و هالیوودی دهه 70 است و به خوبی حس و حال خاص بودن را از خود نشان میدهد.

    * نت های تشکیل دهنده تام فورد فاکینگ فابولوس

    آغازگر عطر Fucking Fabulous رایحه مریم گلی و اسطوخودوس است که با رایحه گلی خود در کنار عطر گیاهی مریم گلی یک شروع قدرتمند و ملایم است.

    نت های میانی این عطر کمی بعد شروع میشوند که تشکیل شده از وانیل، چرم، زنبق و بادام تلخ است تا رایحه چرم و تلخ این عطر را آشکار کند؛ سپس زنبق و وانیل با شیرینی خود این تلخی را تنظیم میکنند.

    نت های میانی نت های طولانی هستند و می توانند تا 45 دقیقه تا 1 ساعت با شما همراه باشند. بعد از آن نت های پایه از لوبیا تونکا و عنبر، کشمیر و چرم در کنار نت های چوبی تشکیل می شوند. چرم یکی از پر استفاده ترین عناصر عطرهای تام فورد است و در این نت نیز مجددا تکرار شده است.

     اسانس عطر تام فورد فاکینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous

    * خرید عطر تام فورد فاکینگ فابولوس مخصوص کیست؟

    اگر کسی هستید که می خواهید با رایحه و عطر خود تاثیرگذار باشید، فاکینگ فابولوس عطری است که نباید به راحتی از کنار آن بگذرید؛ چرا که یک محصول فوق العاده تاثیرگذار و رویایی است که هم برای مردان و هم برای زنان با سلیقه و خاص پسند ساخته شده است تا بهترین نتیجه را در ملاقات های خود بدست بیاورند، درست مثل یک اکسیر شانس!

    شما عزیزان می توانید اسانس اورجینال این عطر 20 میلیون تومانی را همین حالا در 3 کیفیت خوب، پرفیوم خالص و top grade با قیمت 10 الی 29 هزار تومان برای هر میل دریافت نمایید. جهت سفارش: atrefarid.com

    عطر ورساچه دیلان بلو

    عطر بعدی این لیست محصولی از برند بزرگ و شناخته شده ورساچه یا ورساچی است که مخصوص آقایان احساسات برانگیز و تاثیرگذار ساخته شده است. یک عطر با طراوت و با رایحه تازه و فرح بخش که حس اعتماد به نفس و خاص بودن را به شما هدیه میکند.

    این محصول در سال 2016 توسط Versace ساخته شده و در همان ابتدای حضور خود توانست در جمع بهترین عطرهای مردانه دنیا قرار بگیرد.

    – نت های تشکیل دهنده عطر ورساچه دیلان بلو

    فروش عطر ورساچه دیلان بلو در فصل های بهار و تابستان بسیار بالا میرود و این به علت رایحه خنک و شیرین این عطر است. با اولین اسپری از این عطر روی پوستتان به خوبی عطر سیب و نعناع در کنار شبدر و انگور سیاه فضای اطراف شما را احاطه کرده و حس نشاط و سرخوشی را به سوی شما روانه می کند.

    نت های میانی تشکیل شده از رایحه یاس و رز حس و حال گلی این نت را تامین می کنند و در کنار آن هلو و پتالیا با بوی میوه ای خود آن را تکمیل میکنند. رایحه گلی و میوه ای این عطر اعتماد به نفس بالایی در شما ایجاد خواهد کرد.

    در آخر نت های پایانی را بوته وحشی جاوی، روایح چوبی و مشک در کنار نعناع هندی تشکیل می دهند و یک پایان خنک، چوبی و تلخ در انتهای سفرتان با این عطر به شما هدیه میکنند.

    اسانس عطر ورساچه دیلان بلو Versace Dylan Blue

    – خرید عطر ورساچه دیلان بلو مخصوص کیست؟

    دیلان بلو مخصوص هر مردی است که می خواهد شیک بودن و با اعتماد به نفس بودن را با رایحه ای که از او ساطع می شود نشان بدهد. مرد های مدرنی که می خواهند در هر جمعی مثل یک الماس بدرخشند و در ذهن همه افراد حاضر در جمع یک شب به یاد ماندنی بسازنند.

    رایحه خنک، تند و شیرین این عطر آن را برای هر فصلی مناسب می کند و شما عزیزان می توانید این محصول 3 میلیون تومانی را با قیمت 19 هزار تومان برای هر میل از عطرفرید خریداری نمایید.

    عطر آنجلز شیر بای کیلیان

    کیلیان هنسی، موسس برند بای کیلیان در خانواده ای فرانسوی به دنیا آمد که تخصص ویژه ای در تولید کنیاک های با کیفیت داشتند. این عطر نیز با روایح الکلی خود نشان از مهارت خانوادگی صاحب این برند دارد.

    کلمه angels’ share به معنی سهم فرشتگان، به قسمتی از کنیاک گفته می شود که به مرور زمان تبخیر می شود، که گفته شده سهم فرشتگانی است که از بشکه های کنیاک مراقبت می کنند!

    خرید عطر آنجلز شیر بای کیلیان با داستان زیبایی که پشت اسمش دارد در سال معرفی خود یعنی 2020 بسیار زیاد بود و این عطر مدرن در فصول خنک سال از جمله بهار نیز طرفداران بسیاری دارد.

    – نت های تشکیل دهنده آنجلز شیر بای کیلیان

    آنجلز شیر یک عطر تحریک آمیز مخصوص زنان و مردان است. نت های ابتدایی این عطر تماما تشکیل شده از کنیاک است که رایحه دارچین و دانه تونکا در نت های میانی به آرامی به آن اضافه می شوند تا یک حس گرم و احساسات برانگیز به عطر بدهند.

    پس از آن در نت های پایه، عطر کمی به سمت شیرینی می رود که حاصل ترکیب وانیل و پرالین است. همچنین رایحه چوب صندل سفید در انتها نت های چوبی را به عطرتان اضافه می شود.

    عطر بای کیلیان آنجلز شیر by Kilian Angels Share

    – خرید اسانس عطر آنجلز شیر بای کیلیان مخصوص کیست؟

    در یک نگاه کلی، کسانی که به دنبال عطری هستند که به معنای واقعی کلمه خاص باشد، رایحه کنیاک در این عطر را در هیچ عطر دیگری پیدا نمی کنند.

    فروش عطر آنجلز شیر بای کیلیان در بین طرفداران عطرهای چوبی هم بسیار بالاست، اگر طرفدار عطرهای تلخ و چوبی حس آمیز هستید کافیست نام این عطر را در وب سایت عطرفرید جستجو کنید.

    عطر ورساچه پور هوم

    پور هوم محصول دیگری از برند ورساچی است که در این مقاله به می پردازیم. این محصول سال 2008، نمایانگر یک مرد کاریزماتیک و با اعتماد به نفس است که بر مشکلات زندگی غلبه می کند. طراح این عطر آن را از سواحل مدیترانه ای الهام گرفته و سعی داشته روایح ابی و دریایی را در آن نمایش دهد.

    همین روایح خنک و دلنشین خرید فروش عطر ورساچه پور هوم را در فصل های گرم سال بسیار بالا می برد.

    – نت های تشکیل دهنده ورساچه پور هوم

    محصولی که درباره آن حرف میزنیم یک شاهکار آروماتیک با نت های ابتدایی تازه و مرکباتی است که از گل رز، لیمو و ترنج تشکیل شده است و یک شروع پر انرژی و ترش و شیرین را آغاز می کند.

    در رایحه میانی سدر، گل شمعدانی و گل سنبل یک نت شیک، سبک و خوشبو برایتان ایجاد می کنند و تا مدت طولانی با شما همراه خواهند بود.

    پس از کمرنگ شدن نت میانی، کهربا و مشک رایحه پایه این عطر را تشکیل می دهند و حس و حال عمیق و آرامش بخش مشک، شما را تا انتهای سفرتان با این عطر همراهی می کند.

     اسانس عطر ورساچه پور هوم مردانه Versace Pour Homme

    – خرید عطر ورساچه پور هوم مخصوص کیست؟

    اگر به دنبال عطری نشاط آور و خنک، مخصوص فصل های گرم پیش رو هستید، این عطر یکی از بهترین انتخاب هایی است که پیش روی شما قرار دارد و میتوانید همین حالا آن را از وب سایت خریداری نمایید.

    عطر جدید خود را از عطرفرید سفارش دهید

    تاثیرگذاری با استفاده از عطرها بدون داشتن اطلاعات کافی از آنها غیرممکن است. در این مقاله از عطرفرید شما را با 4 عطر بی نظیر عطر و ادکلن مردانه آشنا کردیم:

    عطر ورساچه پور هوم، عطر ورساچه دیلان بلو، عطر تام فورد فاکینگ فابولوس و عطر آنجلز شیر بای کیلیان که از عطرهای تست شده و مورد اعتماد به شمار میروند و می توانند تاثیری به یاد ماندنی از شما برجای بگذارند. جهت ثبت سفارش می توانید همین حالا از وب سایت عطرفرید اقدام کنید: atrefarid.com.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.