جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگاهی به بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2023
    28 اردیبهشت 1402 - 10:16
    شناسه : 252488
    0

    یکی از مزیت های خرید تلویزیون 55 اینچ این است که هم برای فضاهای متوسط و هم فضاهای بزرگ مناسب است و با توجه به اینکه میانگین متراژ خانه های ما در حد متوسط قرار دارد، این تلویزیون ها خواهان بیشتری دارند.

    پ
    پ

    تلویزیون 55 اینچ

    در بحث خرید تلویزیون، یکی از اولین فاکتورهایی که بسیار مطرح است، سایز صفحه نمایش می باشد. تلویزیون 55 اینچ، یکی از استانداردترین اندازه های تلویزیون در دنیاست چونکه نه آنقدر بزرگ است که قابل جابجایی و نگهداری نباشد و نه آنقدر کوچک است که لذت تماشای محتوا را از کاربر بگیرد به همین دلیل خرید آن از هر کدام از برندهای ال جی، سونی و سامسونگ بسته به سلیقه شما انتخاب عاقلانه ای خواهد بود. در حال حاضر برند SAMSUNG ارزان قیمت ترین تلویزیون های 55 اینچ را در مدل های گیمینگ و معمولی در چنته دارد؛ همچنین شما می‌توانید بهترین مدل‌های مخصوص بازی را از برند سونی و اولدهای ال جی نیز انتخاب کنید. در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ می پردازیم.

    در واقع قیمت اقتصادی با حفظ اصالت خانوادگی برگ برنده تلویزیون های سایز 55 اینچ است تا کاربرانی که از لحاظ بودجه در فشار هستند بتوانند همچنان کیفیت عالی محصولات را دریافت کنند. یکی از مهم ترین بخش های خرید تلویزیون، انتخاب سایز مناسب است. در اینجا قرار است به بررسی مراحل مهم در خرید تلویزیون 55 اینچ بپردازیم و نکات لازم قبل از خرید را مطرح می کنیم. اگر هنوز نمی دانید چه سایز تلویزیون بخرید؟ یا تصمیم گرفته اید تلویزیون سایز 55 اینچ خریداری کنید، به هر حال قبل از هر کار توضیحاتی که در ادامه ذکر می کنیم را مطالعه نمائید.

    بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار ایران

    اگر در خانه شما جای یک تلویزیون بزرگ خالی است، به این بخش از مقاله ما خوش آمدید! بدون شک فرقی نمی کند شما گیمر باشید یا فیلم باز، در هر صورت به یک صفحه نمایش برای اوقات فراغتتان نیاز دارید پس چه بهتر که اندازه ای بزرگ داشته باشد تا لذت تماشای محتوا در آن چند برابر شود. یکی از مزیت های خرید تلویزیون 55 اینچ این است که هم برای فضاهای متوسط و هم فضاهای بزرگ مناسب است و با توجه به اینکه میانگین متراژ خانه های ما در حد متوسط قرار دارد، این تلویزیون ها خواهان بیشتری دارند.

    تلویزیون سونی

    فاکتور دوم که بسیار مورد توجه است استفاده ترکیبی این تلویزیونهاست یعنی شما هم می توانید به عنوان مانیتور گیمینگ و هم به عنوان تلویزیون از آن ها استفاده کنید این در حالی است که سایزهای از این بزرگتر این قابلیت را ندارند؛ البته این به شرطی است که هنگام خرید از وجود قابلیت های گیمینگ در تلویزیون مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در حال حاضر بهترین تلویزیون های گیمینگ 55 اینچ را ال جی و پس از آن سونی و سامسونگ روانه بازار کرده اند که در رنج قیمتی متفاوتی قرار گرفته اند و ارزان ترین آن‌ها تحت حمایت برند سامسونگ تولید می‌شوند.

    تلویزیون سامسونگ 55 اینچ در صدر پرفروش ترین‌ها

    اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین تلویزیون های 55 اینچ را برند سامسونگ تولید می کند که در سال 2023 نیز با طیف گسترده ای از تلویزیون‌ها در سری کریستال (Crystal)، کیولد (QLED)، نئو کیولد (NeoQLED) و اولد (QD-OLED) به پیشواز کاربران رفت. در لیست زیر پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ در این سایز را معرفی می کنیم:

    مدلنوع صفحه نمایش
    تلویزیون سامسونگ CU8000LED
    تلویزیون سامسونگ Q70CQLED
    تلویزیون سامسونگ Q80CQLED
    تلویزیون سامسونگ QN85CNeoQLED
    تلویزیون سامسونگ QN90CNeoQLED
    تلویزیون سامسونگ S95CQD-OLED

    حکمرانی ال جی در بازار تلویزیون

    از بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار ایران می توان تلویزیون های ال جی را نام برد که ترکیبی از نوآوری و قیمت مناسب هستند؛ این محصولات در سری های LED، OLED، QNED و NANOCELL جای گرفته اند و اقتصادی ترین ها را می توان در میان تلویزیون های ال ای دی پیدا کرد.

    تلویزیون ال جی

    اگر شما یک تلویزیون گیمینگ عالی می‌خواهید خریداری کنید که قیمت نجومی نداشته باشد پیشنهاد ما خرید تلویزیون کیوند است مانند مدل QNED80؛ همچنین مدل های بالارده نیز مانند اولدها در سال 2023، که جزو تلویزیون های همه کاره اند در سایز 55 اینچ گزینه هایی ایده آل برای هر کاربری می باشند.

    مدلنوع صفحه نمایش
    تلویزیون ال جی UR8000LED
    تلویزیون ال جی NANO80NANOCELL
    تلویزیون ال جی NANO84NANOCELL
    تلویزیون ال جی QNED80QNED
    تلویزیون ال جی G3OLED
    تلویزیون ال جی C3OLED

    تلویزیون سونی 55 اینچ

    هنگامی که صحبت از تلویزیون های سونی می شود در واقع فاکتور قیمت را کنار گذاشته ایم؛ یعنی نمی توان از این تلویزیون ها انتظار قیمتی مقرون به صرفه داشت اما کیفیت خارق العاده تصویر و امکانات جدید در سیستم عامل اندروید و بخش گیمینگ این قیمت بالا را توجیه می کند؛ پس اگر قصد خرید تلویزیون سونی 55 اینچ آن هم از نوع لاکچری دارید یک اولد مانند A95L کار شما را راه می اندازد در لیست زیر بهترین و پرفروش ترین تلویزیون‌های سونی در سایز 55 اینچ را آماده کرده ایم اما قبل از آن اشاره به این نکته ضروری است که تمام تلویزیون‌های 55 اینچ سونی از سری 8 به بالا با قابلیت‌های گیمینگ تولید شده اند.

    مدلنوع نمایشگر
    تلویزیون سونی X80LLED
    تلویزیون سونی X85LLED
    تلویزیون سونی X90LLED
    تلویزیون سونی X95LLED
    تلویزیون سونی A80LOLED
    تلویزیون سونی A95LQD-OLED

    مزیت های خرید تلویزیون 55 اینچ

    اولین سوالی که حین خرید تلویزیون از شما می پرسند این است که چه سایزی مد نظرتان است؟ و در واقع انتخاب اندازه مناسب صفحه نمایش لذت تماشای محتوا را چند برابر بیشتر می‌سازد. خرید تلویزیون 55 اینچ برای کاربرانی که محدودیت بودجه دارند و یا فضای کافی برای جایگذاری تلویزیون های 65 و 75 اینچ را ندارند بهترین کار است؛ این تلویزیون ها را به راحتی می توانید بر روی دیوار نصب کنید و در صفحه نمایش گسترده آن ها به تماشای فیلم و محتوای دلخواهتان بپردازید. شما می توانید هر کدام از مدل های تلویزیون 55 اینچ را در برندهای LG، SAMSUNG و SONY از فروشگاه افرالند خریداری کنید و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.