شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم برای قبولی در کنکور با درس جت
    28 اردیبهشت 1402 - 11:32
    شناسه : 252513
    0

    نکات مهم برای قبولی در کنکور بسیار زیاد هستند. در بسیاری از موارد مدرسان به این نکته می اندیشند که نحوه صحیح درس خواندن، هدف گذاری، داشتن استراحت و تفریح و … از مهمترین نکاتی است که باید به آنها توجه کرد. در این میان باید عنوان کنیم که این موارد حاشیه های موجود برای به دست آوردن موفقیت در کنکور سراسری هستند.

    پ
    پ

    نکات مهم برای قبولی در کنکور و رعایت کردن این نکات میتواند شما را به آینده ای درخشان راهنمایی کند. درس خواندن نیز دارای اصولی صحیح برای رسیدن به موفقیت می باشد. در نتیجه باید راهکارهای صحیح برای انتخاب رشته، مشاوره و … را بررسی کنید. با در نظر داشتن این نمونه راهکار ها قطعا می توانید در میدان مبارزه ای به نام کنکور به عنوان یکی از نفرات برتر، از میدان خارج شوید. شما می توانید برای بررسی این نکات به صحبت های نفرات برتر سال های قبل توجه کنید. در این متن به بررسی نکات مهم برای قبولی در کنکور سراسری خواهیم پرداخت. همچنین خدماتی مانند مشاوره انتخاب رشته درس جت و … یعنی خدمات سایت خودمان را به شما معرفی خواهیم نمود.

    word image 252513 1 - نکات مهم برای قبولی در کنکور با درس جت -

    نکات مهم برای قبولی در کنکور

    نکات مهم برای قبولی در کنکور بسیار زیاد هستند. در بسیاری از موارد مدرسان به این نکته می اندیشند که نحوه صحیح درس خواندن، هدف گذاری، داشتن استراحت و تفریح و … از مهمترین نکاتی است که باید به آنها توجه کرد. در این میان باید عنوان کنیم که این موارد حاشیه های موجود برای به دست آوردن موفقیت در کنکور سراسری هستند.

    نکات دیگر مهم برای به دست آوردن موفقیت در کنکور

    از نکات مهم برای قبولی در کنکور می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    1. رفرنس های برتر را مطالعه کنید.
    2. نکته برداری و خلاصه نویسی از درس های خود داشته باشید.
    3. هدف گذاری داشته باشید و بر اساس آن برنامه ای جامع و کامل را بچینید.
    4. سوالات و نمونه تست های سال های قبل کنکور را مطالعه نمایید.
    5. استرس را از خود دور کنید تا بتوانید تمامی مباحث و مسائل را به خاطر بسپارید.
    6. از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ترس نداشته باشید.
    7. مباحث مهم تر که مدرسین بر آنها تاکید نموده اند را بیشتر بررسی کنید.
    8. کارنامه برترین های کنکور در رشته خود را بررسی کنید.
    9. برای امتحانات پایانی مدرسه و سال های آخر برنامه ریزی کنید تا معدل بالایی داشته باشید.
    10. درس هایی که ضرایب بیشتری در کنکور دارند و تخصصی هستند را با آرامش بیشتر و بدون غلط پاسخ دهید.
    11. از پاسخ به سوالاتی که شک دارید، خودداری کنید.

    نه تنها این موارد بلکه هزاران مورد دیگر را می توانید در نظر داشته باشید و در نهایت در کنکور سراسری موفق شوید.

    word image 252513 2 - نکات مهم برای قبولی در کنکور با درس جت -

    مشاوره انتخاب رشته درس جت، یکی از بهترین مشاوره های موجود برای تکمیل نمودن موفقیت شما

    بعد از آن که نتیجه نهایی کنکور مشخص شد، شما به مشاوره های ما یعنی مشاوره انتخاب رشته درس جت نیاز خواهید داشت. مشاوره ها به شما کمک می کنند تا با توجه به رتبه خود بتوانید بهترین دانشگاه، بهترین رشته تحصیلی و … را از میان موارد موجود با توجه به میل خود انتخاب کنید. برای همین مورد می توانید بهترین مشاورین که در این زمینه آگاهی لازم را دارا می باشند انتخاب نمایید.

    درس جت ارائه دهنده خدمات متنوع به دانش آموزان

    با توجه به مواردی که در خصوص نکات مهم برای قبولی در کنکور عنوان نمودیم، باید بیان کنیم که ما و گروهمان در کنار شما برای رسیدن به موفقیت ایستاده ایم. شما می توانید خدمات متنوعی مانند موارد زیر را در سایت ما مشاهده نمایید:

    قطعاً کسی که به دنبال تهیه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می‌باشد، از ماهیت چنین مصاحبه‌ای به خوبی آگاه است. با این حال، ما به طور خلاصه به اهمیت این موضوع اشاره خواهیم کرد.

    هر ساله افراد زیادی از سنین مختلف در کنکور سراسری شرکت می‌کنند تا در رشته مورد علاقه‌شان قبول شوند. همان‌طور که می‌دانید، کنکور سراسری یک آزمون کتبی است و شرکت‌کنندگان بایستی برای آگاهی از رتبه کسب‌شده در آزمون و نیز رشته و دانشگاهی که قبول می‌شوند صبوری لازم را به خرج دهند تا نتایج نهایی در شهریور ماه اعلام شود. برای دسته‌ای از داوطلبان، شرایط به گونه‌ی دیگری رقم می‌خورد. این دسته از افراد پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و مشاهده رتبه قبولی خود باید برای مرحله دوم کنکور سراسری که مرحله آزمون شفاهی است آماده شوند.

    معمولاً دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی به مصاحبه تربیت معلم دعوت می‌شوند و پذیرش نهایی دانشجو منوط به قبولی در بخش شفاهی یا همان مصاحبه می‌باشد.

    • سوالات کنکور

    شامل سوالات کنکور نظام جدید تمامی رشته ها اعم از سوالات کنکور تجربی 1400، سوالات کنکور انسانی 1400، سوالات کنکور ریاضی 1400 به همراه پاسخنامه و …

    • نمونه سوالات امتحانی(کلیه پایه ها و رشته های متوسطه دوم)

    در این بخش می توانید سوالات امتحانی مانند سوالات امتحان نهایی را به همراه پاسخنامه آن ها را دانلود کنید و برای امتحانات پایه خود آماده شوید. همچنین این بخش می تواند تاثیر بسزایی در مقاطع زمانی همچون موقع امتحانات نهایی و امتحانات ترمیم معدل داشته باشد.

    • دریافت مشاوره برای انتخاب رشته

    انتخاب رشته به اندازه شرکت در کنکور سراسری وکسب رتبه مناسب در قبولی داوطلب تاثیر گذار است که اکثر داوطلبان کنکور سراسری در گروه های ازمایشی مختلف از این تاثیر در قبولی خود مطلع هستند اما اغلب اطلاعات کافی پیرامون انتخاب رشته ندارند وبه عبارتی نمیدانند چگونه انتخاب رشته را انجام دهند تا با توجه به رتبه ای که بدست اورده اند،بهترین نتیجه راکسب کنند.

    داوطلبان باید حتما از افراد اگاه دراین زمینه کمک و مشاوره بگیرند تا با دید بهتری در این مسیر قدم بگذارند.

    مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به انالیز کردن و تحلیل تراز ، رتبه و سایر جزئیات مرتبط باکارنامه هر داوطلب میپردازد.

    بدین ترتیب هرمشاور میتواند باداشتن انالیز و تحلیلی دقیق و عالی به موارد همچون شناخت نقاط قدرت و ضعف هر داوطلب ، میزان سعی و تلاش وی برای قبولی در کنکور و اطلاع از سطح علمی داوطلب دست پیداکند.

    درنهایت مشاور میتواند تمامی نکات لازم را به داوطلب متذکر شود.

    نه تنها این موارد بلکه هزاران خدمات دیگر همچون مشاوره کنکور در سایت ما منتظر شما خواهند بود. امید داریم با توجه به نکات مهم برای قبولی در کنکور، بتوانید به آن چه که استحقاق آن را دارید، دست یابید.

    وبسایت درس جت در زمینه ارائه انواع نمونه سوالات آزمون های سراسری، انواع کتاب ها، مشاوره و … فعالیت دارد. این وبسایت علاوه بر موارد گفته شده نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مربوط به دوره های قبلی را در اختیار داوطلبانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند قرار می دهد. و این افراد با نحوه سوالات آشنایی لازم را پیدا می کنند. و علاوه بر بالا رفتن اطلاعات در این زمینه میزان استرس افراد در زمان مصاحبه کاهش پیدا می کند. وجود مشاوره متخصص و با تجربه در این وبسایت در زمینه انتخاب مناسب رشته و مهارت های درس خواندن و تست زنی به داوطلبان کمک شایانی می کند. در دسترس بودن این وبسایت به صورت آنلاین از دیگر نقاط قوت این موسسه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.